Naisille on jo omat kuntosalit, uimavuoroja ja nyt taksitkin. Mitä muita palveluja haluaisit vain naisille?
Naisten yökerho tai baari olisi mielestäni kiva. Saisi esimerkiksi tanssia rauhassa.
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miettinyt jos rupeaisi tarjoamaan vain naisille olevaa siitospalvelua. Joku 100€+kulut per astuminen ja sitten 2000€ "varsamaksu".
Vain naisille? Miehille tarjottava astutus voisi toki olla hieman huono bisnesidea.
Tuossa se tulopuoli tulee noista varsomismaksuista ja tuo astutus on lähinnä sellaista kerran päivässä paikasta toiseen liikkumista. Ehkä joku toinen voi hoitaa nuo mies asiakkaat. Siinähän vois olla sulle bisnes idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö vastaavaa miehistä? Montako löytyi? Vai vingutko, että etsikää naaraat itse?
--
En etsinyt sillä ei tarvitse. Se tulee hoidettua sillä että naismaikka on siellä tyttökoulussa. Segregaatio on molempien etu.
Katsos kun tuossa nainen alkoi valittamaan ettei naiset saisi enää saalistaa nuoria poikia koulussa.
Naisopettaja tuomittiin oppilaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä Salossa, välitti myös alkoholia ja nuuskaa oppilaille
Nainen sai neljä kuukautta ehdollista vankeutta. (eli ei rangaistusta)
Mies olisi saanut saman ja miehet syyllistyy ahdisteluun useammin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö vastaavaa miehistä? Montako löytyi? Vai vingutko, että etsikää naaraat itse?
--
En etsinyt sillä ei tarvitse. Se tulee hoidettua sillä että naismaikka on siellä tyttökoulussa. Segregaatio on molempien etu.
Katsos kun tuossa nainen alkoi valittamaan ettei naiset saisi enää saalistaa nuoria poikia koulussa.
Naisopettaja tuomittiin oppilaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä Salossa, välitti myös alkoholia ja nuuskaa oppilaille
Nainen sai neljä kuukautta ehdollista vankeutta. (eli ei rangaistusta)
Mies olisi saanut saman ja miehet syyllistyy ahdisteluun useammin
Ei syyllisty.
Just tosin pari teiniritsaa yritti syyttää miesmaikkaa ahdistelusta. Onneksi kamerat todisti ettei se sille pikkupillulle mitään tehnyt.
Reppanat vain levittivät vähän liikaa valheitaan niin ne tuomittiin. Äipät yritti vinkua vastaan....
Tuoltakin rikokselta oltais säästytty jos naisia ei päästettäis samoihin tiloihin miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan et elämä palaa normaali tilanteeseen et palvelut on yhteisiä sekä naisille et miehille.
Ei tämmöstä pitäisi olla lainkaan.
Miten meidän hyvä yhteiskuntamme päästettiin tämmöseen tilaan.
En hyväksy nykytilannetta et pitää pelon kautta elää, tälle pitää pikimiten tehdä jotain.
Ei se aiempi yhteiskunta sen parempi ollut. Silloin kaikki tytöttely ja pyllyn sively siedettiin hiljaa eikä pidetty meteliä. Jos joku *aiskattiin, siitäkin oltiin hiljaa, koska uhria syyllistettiin siitä, miksi oli pukeutunut niin ja miksi liikkui yksin siihen aikaan. Ihan yhtä sairasta menoa se oli, sitä ei vaan näytetty julkisuuteen.
Kyllä se vuosikymmen, pari sitten vielä oli. Sitten te halusitte invaasion maahan ja nyt ihmettelette miten tässä näin kävi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät korjaa naisten synnytysvaurioita?
--
Vissiin miesten pitäis olla tekemässä kaikki naisten puolesta.
Miesten hallussa on VIELÄ rahoitus, aika, välineet, sairaalat ja he eivät välitä paskaakaan naisten sairauksista, mutta odottavat naisten hoitavan heitä ja tästähän saakin tuttu "tiedätte kyllä kuka" kivan aasinsillan ta pp aviin sairaanhoitajiin.
Taas melkoista potaskaa. Kyllä naisten sairauksiin ja niiden hoitoon panostetaan todella paljon. On seulontaa ym.
Ketju on tarkoitettu disinformaation ja vihan levittämiseen.
Miehistä saa turvaa.. miehistä on moniin fyysisiin juttuihin, poliiseiksi, pelastajaksi, palomiehiksi. Ja ne pelkästään naisille tarkoitetut kuntosalit on tyylii miesten rakentamia..
Yhteiskunnan missä miehet on vain arvottomia orjia jotka tekee kaiken, maksaa kaiken ja huolehtii ihan kaikesta ilman ihmisarvoa ja mielipiteiden oikeutta. Jos miehet ei tee niin kuin naiset käskee siinä yhteiskynnassa miesansaitsee kuoleman tuomion että me voisimme vain nauttia elämästä ilman velvollisuuksia ja vastuita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin toivoisin asennemuutosta naisia kohtaan. Ja sen pystyvät naiset itse tekemään kasvattamalla pojistaan kunnollisia!
Ai naisten vika että pallilliset ahdistelevat ja r aiskailevat? Joopa joo. Pitääkö oikeus ihmisoikeuksiinsa jotenkin ostaa synnyttämällä ja kouluttamalla r aiskaajia? Hohhoti hoijakkaaaaaaa
Jos ratkaisu jätetään meille niin se tulee olemaan jotakin eläintuotantolaitosten kaltaista. Eli miehet ja naiset erotetaan toisistaan ja ne jotka ovat tekemisissä naisten kanssa eunukoidaan. Tämä toimii todistettavasti hyvin ahtaissa sekatiloissa ja koiraat lopettavat sekä r aiskailun että tappelun. Nyt näihin vaan syydetään rahaa ja resursseja, ja sama sekoilu jatkuu milleniasta toiseen
Olisitko valmis eunukoimaan oman poikasi? Oma isäsi olisi pitänyt varmaan eunukoida? Kamalaa miesvihaa täällä, ihmetteln vaikka nainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin toivoisin asennemuutosta naisia kohtaan. Ja sen pystyvät naiset itse tekemään kasvattamalla pojistaan kunnollisia!
Ai naisten vika että pallilliset ahdistelevat ja r aiskailevat? Joopa joo. Pitääkö oikeus ihmisoikeuksiinsa jotenkin ostaa synnyttämällä ja kouluttamalla r aiskaajia? Hohhoti hoijakkaaaaaaa
Jos ratkaisu jätetään meille niin se tulee olemaan jotakin eläintuotantolaitosten kaltaista. Eli miehet ja naiset erotetaan toisistaan ja ne jotka ovat tekemisissä naisten kanssa eunukoidaan. Tämä toimii todistettavasti hyvin ahtaissa sekatiloissa ja koiraat lopettavat sekä r aiskailun että tappelun. Nyt näihin vaan syydetään rahaa ja resursseja, ja sama sekoilu jatkuu milleniasta toiseen
Olisitko valmis eunukoimaan oman poikasi? Oma isäsi olisi pitänyt varmaan eunukoida? Kamalaa miesvih
Luuletko että noilla on poikia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tapaus Mette-Marit + Marius kertoo karua kieltään, miten raiskarit syntyy.
Eikös naisille voisi laittaa sellaisen turvakaavun päälle, josta näkyy vain silmät?
Oma kaupan kassa niille, että voivat ettiä sitä hemmetin plussakorttia sieltä käsilaukusta varttitunnin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi lääkäriksi saa useimmiten itse valita naisen. Mieslääkärit on usein oudon tunnekylmiä, liekö moni autisti tai jotain.
Ei autistit ole tunnekylmiä, vaikka eivät ulospäin paljon ilmaisisi tunteita. Monet miehet nyt on muutenkin sen tyylisiä. Ja monet naislääkärit on viileän asiallisia.
Mä niin voimaannun tästä ketjusta! Naisetkin pystyvät siihen mitä miehetkin 😊
Ainakin 50 km säteillä jossain psikallisessa kylpylässä tai hotellin spa osastolla pitäs olla naisten päivä ainakin 1x kk.
Aikaisemmin en ole tähän niinkään reagoinut, mut meillä täällä savossa on yksi vanha kylpylä /kuntokeskus jossa iäkkäämpi miesvalvoja tuijottaa naisia ihan estoitta. Hän tekee sen niin silmiinpistävästi ettei sitä voi ola huomaamatta. Kerran menin 2 ystäväni kanssa sinne ja kerroin tästä valvojasta vain sen että ärsyttää ku se tuijottaa, et seuratkaapa sitä vaivihkaa mitä se tekee, huomaatteko te samaa kun minä, en siis kertonut heille yksotyiskohtia mitä havaintoja olin tehnyt aiemmin. Kylpylässä oli aika rauhallista joten valvojan seuraaminen katseilla oli aika helppoa. Kun sitten lähdettiin pois ystäväni sanoivst ihan samoilla sanoilla kun mitä mimä olin ajatellut: heti kun joku nsinen tulee pukuhuoneilta altaille, valvojamies kääntää katseensa naiseen, seuraa katseellaan niin kauan kuin nainen on altaassa. Kun joku nainen nousee alraasta, valvojan pää kääntyy sinne seentaan. Erityisedti jos nainen on vielä kaunis, ehkä muodokas /hyvä vartaloinen, valvoja ei saa silmiään irti vaan katse seuraa loputtomasti, oikein kääntyy katsomaan tai korjaa asentoaan valvontatornissaan jotta näkee varmasti niin kauan kunnes nainen menee seuraavaan altaaseen. Ja siis mikä pahinta hän ei edes käännä katsettaan pois kun huomaa että nainen katsoo takaisin kysyvästi. Valvoja ei niinkään kiinnitä huomiota lastenaltaaseen kuin aikuisten naisten katseluun silloin kun he eivät ole altaassa.
Tuo voi olla jo eläkeikää lähestyvän sivistymättömän juntin selkäytimessä niin ettei hän itse edes tajua sitä tai ei voi sille mitään. Ei varmasti edes tajua et naiset tajuaa hänen loputtoman tuijotuksen.
Mietittiin valituksen tekemistä mutta nitä hyötyä siitä olisi, sehän on vain meidän mielikuva asiasta ja hän tietysti kiistäisi ja sanoisi sen olevan kuviteltua.
Aloituksen luettelosta puuttui:
naisvankilat ja gynepalvelut
17 sivua lätinää aiheesta mutta aika vähän kuitenkin kongreettisia (järkeviä ja toteutettavissa olevia) ehdotuksia siitä mitä muita palveluita vielä pitäisi olla vain naisille.