Naisille on jo omat kuntosalit, uimavuoroja ja nyt taksitkin. Mitä muita palveluja haluaisit vain naisille?
Naisten yökerho tai baari olisi mielestäni kiva. Saisi esimerkiksi tanssia rauhassa.
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miettinyt jos rupeaisi tarjoamaan vain naisille olevaa siitospalvelua. Joku 100€+kulut per astuminen ja sitten 2000€ "varsamaksu".
Vain naisille? Miehille tarjottava astutus voisi toki olla hieman huono bisnesidea.
Tuossa se tulopuoli tulee noista varsomismaksuista ja tuo astutus on lähinnä sellaista kerran päivässä paikasta toiseen liikkumista. Ehkä joku toinen voi hoitaa nuo mies asiakkaat. Siinähän vois olla sulle bisnes idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö vastaavaa miehistä? Montako löytyi? Vai vingutko, että etsikää naaraat itse?
--
En etsinyt sillä ei tarvitse. Se tulee hoidettua sillä että naismaikka on siellä tyttökoulussa. Segregaatio on molempien etu.
Katsos kun tuossa nainen alkoi valittamaan ettei naiset saisi enää saalistaa nuoria poikia koulussa.
Naisopettaja tuomittiin oppilaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä Salossa, välitti myös alkoholia ja nuuskaa oppilaille
Nainen sai neljä kuukautta ehdollista vankeutta. (eli ei rangaistusta)
Mies olisi saanut saman ja miehet syyllistyy ahdisteluun useammin