Tytti Tuppurainen 18.2. 50 v - olen järkyttynyt
Olemme siis molemmat seiskakutosia.
Miten toinen voi olla noin rouvittunut 50v, vai miten sen paremmin täällä ilmaisisi,
Kommentit (73)
Luulin kyllä Tyttiä lähemmäs 10 vuotta vanhemmaksi. En nyt ole järkyttynyt, yllättynyt kyllä.
Tytti näyttää huomattavasti vanhemmalta kuin minä. Olen 57v. Ei nyt ihan mun äidiltä, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Arvelinitseni käiseksi, olen 57v. Toi tyyli vanhentaa.
Samoin kuin Jenni haukiota vois luulla jo 60 vuotiaaksi.
Itse olisin veikannut että on kymmenen vuotta vanhempi. Täti-tyyli vanhentaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
https://im.mtvuutiset.fi/graphql/caas/v1/media/4593436/data/c2d8a74883a…
Vähän Anne Hathawayn näköä
Niin muuten on 😳
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa tuli vastaan julkaisu, jossa oli laitettu kommentteja Catherina Zeta Jonesin kuvaan. Mammat siellä arvosteli, miten C on niin rupsahtanut, riipputissinen, lihonut, vanha ikäisekseen. Ihan omalla mammat arvosteli, eikä nyt voi sanoa, että nekään mammat mitään fresheimpiä olisi olleet. Mutta piti päästä herjaamaan kaunista naista kateuksissaan.
Miksi?
Niin se vain menee. Suurin osa ihmisistä pitää itseään nuoremman, kauniimman ja hoikemman näköisenä kuin todellisuudessa onkaan, koska ovat tottuneet näkemään itsensä yleensä ryhdikkäästi seisoen peilin edessä poseerausilme kasvoilla. He eivät tajua, miltä heidän ihonsa ja hampaansa näyttävät kirkkaassa päivänvalossa jne.
Vierailija kirjoitti:
Peruspunainen mm. huulipuna vanhentaa ennenaikaisesti.
Tytti on takuulla näyttänyt tädiltä jo ylioppilaaksi tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ajattelin, että Tytti Tuppurainen on mua 10 vuotta vanhempi. 😂 Onkin vähän nuorempi.
Milloin oot katsonut peiliin omaa naamaasi ilman niitä "vaaleanpunaisia silmälaseja" ?
Olisi mukavaa, jos sinusta ja Tytistä olisi kuvat vierekkäin, voitaisiin verrata...
.
Komia nainen mutta tyyli tuo ikää
Ehkä valittu uskottavuuden vuoksi?
Tiesittekö että Tytti Tuppurainen on uusi rahayksikkö. Yksi Tuppurainen on 7 miljardia. Meillä on siis budjettialijäämää noin 2 Tuppuraista. Toinen uusi rahayksikkö Jussi Saramo, joka on 3 miljardia.
7 mrd tulee Uniperiin hävityistä rahoista ja 3 miljardia valtion velan vuosittaisesta korkomenon noususta, jolla ei Saramon mielestä ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Tytti on järkyttynyt ?
Kun demarien avustajien kiusaaminen nostettiin julkisuuteen.
Katsokaa purran spermaturpaa, näyttää ihan 60 vuotiaalta silmäpusseineen.