Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset löytää parisuhteen? Mistä löysitte kumppaninne?

Vierailija
13.02.2026 |

Erityisesti kokemuksia 45 + ikäisiltä

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1997 baaritiskiltä

Vierailija
42/60 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri porukan kavereiden joukosta pisimmän ja parhaan. Näin vanhempana sontaa vain löytänyt netistä. Parempi pysyä poissa sieltä, ja tyytyä yksinäisyyteen. Mutta annan mahdollisuuden itselle, jos joku lähestyy todellisessa elämässä.

-M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun on näkymätön vastakkaiselle sukupuolelle, niin ei mistään. 

Vierailija
44/60 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v ja kumppanit löytyneet;

1995 ystävän poikaystävän kaveri, yhteisistä bileistä alkoi ja kesti lähes 20v

2016 työpaikalta pomon pomo, suhde alkoi kun hän lähti toiseen firmaan ja laittoi viestiä myöhemmin. Kesti 3.5v 

2020 Tinderistä, 6kk kesti ja enemmän ihastus ja tapailu kuin seurustelu. Loppui yhteisymmärryksessä. Mies minua 13v nuorempi.

2021 Urheiluharrastuksesta, missä suht paljon miehiä. Tämä suhde paras näistä ja toivottavasti jatkuu lopun elämää 

Vierailija
45/60 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: en usko että koskaan enää löydän. Yksi juttu löytyi, mutta se loppui vähän aikaa sitten ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan. Oon niin herkkä sielultani ja ihastun kerran sadassa vuodessa et en halua kokea tällaista erokipua enää ikinä. Lapsia en onneksi oo halunnut mutta varmaan kohta iskee vauvakuume kun aivot tajuaa että sekin mahdollisuus meni kun sinkkuus vaan jatkuu. Voisin jopa veikata et tänä vuonna se vauvakuume iskee, vaikkei nyt tunnukaan yhtään siltä. N34

Vierailija
46/60 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli hakemaan tanssiin.

47/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livekeikalta Tavastialla, diskosta, tanssikurssilla tutustumisen jälkeen Pavin lavatansseista. Noista kaksi viimeisintä 59+ ikäisenä.

M60

Vierailija
48/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa sellaisesta paikasta voi löytää, jossa ihmiset kohtaavat ja ovat tekemisissä. Työpaikat, harrastukset, muu vapaa-ajan vietto (baarit, bileet, tapahtumat..), opiskelupaikat, deittisovellukset... Mutta mitään takuuvarmaa ei ole tietenkään - vaikka olisi kuinka monta esimerkkiä siitä, miten moni on löytänyt kumppanin vapputansseista tai työpaikalta, eivät nämä toimi itsellä, jos ei niissä vaan satu kohtaamaan oikeaa ihmistä.

Vierailija
49/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 on kotona puolison kanssa.

Vierailija
50/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti: en usko että koskaan enää löydän. Yksi juttu löytyi, mutta se loppui vähän aikaa sitten ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan. Oon niin herkkä sielultani ja ihastun kerran sadassa vuodessa et en halua kokea tällaista erokipua enää ikinä. Lapsia en onneksi oo halunnut mutta varmaan kohta iskee vauvakuume kun aivot tajuaa että sekin mahdollisuus meni kun sinkkuus vaan jatkuu. Voisin jopa veikata et tänä vuonna se vauvakuume iskee, vaikkei nyt tunnukaan yhtään siltä. N34

Suosittelen harkitsemaan itsellistä äitiyttä, jos yhtään tuntuu siltä, että haluaisi lapsen. Onhan lapsi kyllä merkityksellisin ihmissuhde, mitä ihminen voi elämänsä aikana saada.

Vierailija
51/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen rakastajan löysin netistä. Mutta hän on jo varattu. Kesällä etsin tanssilavoilta, en löytänyt. Ehkäpä tulevana kesänä löydän, saan ainakin tanssia.

Vierailija
52/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta.

Vierailija
53/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei kiinnosta miehet pätkääkään, että turha yrittää edes.

Vierailija
54/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipihasta😌

😄  ...ja kuinka oli sinne päätynyt?

Vierailija
55/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnasta, baarisssa tavattiin. Nyt jo 18 yhteistä vuotta.

Muutama työkaveri tunnusti rakkautensa, mutta en halunnnut sotkea työasioita ja yksityisasioita.

Vierailija
56/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin rannalla istuskelemassa ja mies kirjaimellisesti pölähti puskasta :D

Silmät naulautui heti häneen, suhde alkoi n vuoden päästä.

Vierailija
57/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon kanssa ihmetellyt sitä miten pariudutaan. Ei mulla oo koskaan ollut lähelläkään, mutta olen tullut siihen tulokseen ettei minussa ole yhtään sellaista ominaisuutta mitä naiset arvostaisivat ja pitäisivät haluttavana. 

Terveisin Naispelko32

Pitäisin paljon todennäköisempänä sitä, että viehättävät ominaisuudet eivät välttämättä vain tule sinusta esiin naisseurassa live-tilanteessa. Nimimerkkisi antaa viitteitä siitä. En itsekään naisena lähestyisi henkilöä, jos aistisin hänen pelkäävän minua, koska en haluaisi tehdä hänen oloaan tukalaksi.

Vierailija
58/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista, oli tosin kaverini serkku. Eli ei täysin puskista. Tuli moikkaamaan ja satuin olemaan porukassa tuolloin mukana. Suosittelenkin käyttämään suhteita puolison hankinnassa. Hyvät tyypit eivät nimittäin hengaa useinkaan huonojen kanssa. Jos tuut jonkun kanssa toimeen, todennäköisesti sovit yhteen myös hänen kavereidensa kanssa.

Vierailija
59/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseista. Olin silloin 46 vuotias. Nyt 13 vuosi menossa yhdessä. Menin vartavasten tanssikursseille tapaakseni mukavia ihmisiä selvinpäin. (En ollut tanssinut kuin disco-tansseja ravintolassa sitä ennen). Tanssiharrastus olikin sitten ihana harrastus ja tosiaan kaupanpäälle tuli mukava/hyvä mies. 

Vierailija
60/60 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen harkitsemaan itsellistä äitiyttä, jos yhtään tuntuu siltä, että haluaisi lapsen. Onhan lapsi kyllä merkityksellisin ihmissuhde, mitä ihminen voi elämänsä aikana saada.

Kiitos vinkistä, mut siis en halua tollaista järjestelyä ku en halua omia lapsia nytkään. Tuo mun aiempi viesti koski sitä että mieli varmaan alkaa ihan vaan "kettuillakseen" haluamaan lapsia vaan sen takia et olis vielä pskempi olo :D Parisuhteen haluaisin mut oon jo 34, en usko että toista sielunkumppania tuun löytämään. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän