Miten ihmiset löytää parisuhteen? Mistä löysitte kumppaninne?
Kommentit (60)
Itselleni täysin vierasta tuollainen että sekaannutaan kaverin kavereihin.
Tinderistä löytyi 46-vuotiaana nykyinen puoliso. Nuorempana suhteet löytyi baarista tai kaveripiirin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Seura -lehteen ilmoituksen, nyt on oltu naimisissa 35 vuotta.
Kiva, että tänne kirjoittelee vielä yli 79 vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden kautta. Samoista kouluista.
Baarista.
Opiskelu siis kannattaa vielä yli 45 vuotiaanakin.
Oliskohan ollut sellainen palsta kuin deitti. net? Nyt keväällä tulee siitä kuluneeksi 20 vuotta.
Olin 52 v, kun töihin tuli väliaikaiseksi työkaveriksi mukavanoloinen 38v mies. Nyt ollaan oltu yhdessä 11 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Seura -lehteen ilmoituksen, nyt on oltu naimisissa 35 vuotta.
Kiva, että tänne kirjoittelee vielä yli 79 vuotiaat.
45 + 35 = 80 😀
Sanotaan, että ei se kumppani kotiin tule. Mulla tuli, kaverin kaveri. Seurustelin silloin, mutta suhde alkoi olla heikolla tolalla. Katseeni kohtasi tämän kaverin kaverin ja ajattelin: voi ei, jos tuo heppu nyt ottais mua kädestä kiinni ja taluttaisi ulos, niin lähtisin törkeästi kaikkien edessä. Tätä ei tapahtunut ja työnsin ajatuksen syrjään. Parin kuukauden päästä suhteeni oli loppunut, törmäsin tähän kaverin kaveriin ja se oli siinä. Ei siitä loppuelämän suhdetta muodostunut, viisi vuotta oltiin yhdessä, mutta ehdottomasti tärkein suhteeni, olen onnellinen, että sain kokea sen.
Oltiin samassa seurakunnan laajassa kaveriporukassa. Pariutuminen oli valtavaa, yli 100 ihmistä löysi puolisonsa silloin, 90% edelleen yhdessä yli 30v jälkeen <3
ei-lessu
Kaverin synttäreillä törmättiin. Nus sittiin koko viikonloppu kuin eläimet ja ollaan vielä parinkymmenen vuoden jälkeen yhdessä.
No vaimon löysin yluäiopistolta opiskaeltaeessa.
Mutta eihän se kestänyt.
Nyt on Thaimaalainen tyttöystävä jonka bongasin Bangkokissa.
Itse oon kanssa ihmetellyt sitä miten pariudutaan. Ei mulla oo koskaan ollut lähelläkään, mutta olen tullut siihen tulokseen ettei minussa ole yhtään sellaista ominaisuutta mitä naiset arvostaisivat ja pitäisivät haluttavana.
Terveisin Naispelko32
Vierailija kirjoitti:
Oltiin samassa seurakunnan laajassa kaveriporukassa. Pariutuminen oli valtavaa, yli 100 ihmistä löysi puolisonsa silloin, 90% edelleen yhdessä yli 30v jälkeen <3
ei-lessu
Onko tämä nyt se massapsykoosi
En mistään, toistaiseksi ikisinkku. N43
Aika tavallinen tapaus kohdallani, ilmeisesti: Kaverin kaverit tulivat samaan tapahtumaan jonain viikonloppuna, ja heillä oli kaverinkaverinkaveri mukana. Siinäpä tutustuttiin.