Pestäänkö ruumiilta hiukset ennen hautaamista?
Jos vaikka joku asiantuntija olis paikalla ja vastais.
Kommentit (53)
Ennen vanhaan otettiin kuvia, joissa arkku on auki ja perhettä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ruumilta ajetaan kaikki karvat pois ennen hautaan laittamista.
Ei, vaan ne värjätään kirjaviksi. Ei kannata vastata jos ei tiedä mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ruotsalaisessa dokkarissa pestiin ja kuivattiin föönillä. Lisäksi silmäluomille tehtiin jotain etteivät olisi niin lommolla. Luulisi että olisi aika harvinaisia tällaiset jutut.
Sitten kyllä puunataan, jos on avoin arkku. Jossain leffassa oli laitettu kolikot silmien päälle.
Ei voi ilman suostumusta tehdä moisia toimenpiteitä.
Tärkeintähän se on toki tietää, minkänäköisenä täältä lähtee! :D Etteivät esim. hiuslisäkkeet paljastu???
Vierailija kirjoitti:
Miksi asialla on sinulle merkitystä, ap? Ja miksi juuri hiukset eikä esimerkiksi kainalot tai pyypyy? Entä jalkaterät, annetaanko niille viimeinen voitelu?
Joo annetaan, ei ole vaaraa että kaatuisi liukkailla jaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tervataanko perseet?
Taivaassa vasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ruotsalaisessa dokkarissa pestiin ja kuivattiin föönillä. Lisäksi silmäluomille tehtiin jotain etteivät olisi niin lommolla. Luulisi että olisi aika harvinaisia tällaiset jutut.
Sitten kyllä puunataan, jos on avoin arkku. Jossain leffassa oli laitettu kolikot silmien päälle.
Niin, maksu Kharonille.
Meidän firmassa Kaikille naisille leikataan kananpersetukat ja miehille seppokaljut. Ihan vaan omaks huviksemme.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tervataanko perseet?
Ei, mutta laitetaan viimeinen voitelu.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty pesemään kun se päälaki oli avattu ja laitettu vain painamalla takaisin.
Meinaatko, että kansi ei pysy paikoillaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Meidän firmassa Kaikille naisille leikataan kananpersetukat ja miehille seppokaljut. Ihan vaan omaks huviksemme.
Seppokaljut 🤣🤣🤣 ikinä kuullutkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mun hiuksia pesty.
Olet idiootti. Sinulle tekisi hyvää mennä laittamaan arkkuun ja pesemään kuollut äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.
Ok.
Kaksi päähän ammuttua, ei pesty. Muita muuten kuolleita, ei pesty. Vainaja ei sielun poistuttua itse sitä enää tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti. Sinulle tekisi hyvää mennä laittamaan arkkuun ja pesemään kuollut äitisi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.
Sori, mutta huumorintajuttomat yleensä kuolee ensin sydän- ja verisuonitauteihin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ruumilta ajetaan kaikki karvat pois ennen hautaan laittamista.
Jep. Ne karvat myydään mustanpörssin peruukitehtaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muinaisina aikoina niin omaiset tekivätkin.
Jep, yhdessä dokkarissa. Sehän tarkoittaa sitten aina ja joka kerta.