Tuliko kellekkään mainosta Suomen sänky tukku?
Jättikulmasohva 477e. Miten surkea kangas siinä on?
Haaveilen tosi isosta sohvasta ja tuo olisi sellainen.
Lapset on pieniä enkä halua stressata sohvan likaantumista. Toi vois olla hyvä?! On niin halpa, että raaskisi heittää vaikka 3v päästä roskikseen jos hajoaa.
Kommentit (69)
Oisko ollu noin 3,5m leveä, pidempi puoli 2 metriä syvä ja lyhyempi 1,6m syvä
Suomen Sänky Tukun tautalla taitaa vaikuttaa pariskunta Keskinen-Toivonen. Ainakin mainosten ulkoasu ja tyyli on ihan vastaava kuin Suomi-Soffan.
Mitään en ostaisi..
Kyllä näitä id....t.ja riittää tässä suomen maassa.
Juuri ollaan saatu SS pois ihmisiä ja firmoja huijaamasta. Tämä sänkytukkuhan on Toivaisen Harrin yritys, joka jatkaa täysin samalla tavalla, kuin ennenkin! Jätti laskut maksamatta tavarantoimittajille ja perusti uuden firman. Samat tavarat ja sama meno.
Suomisoffan jatkaja, aikoinaan veteli ensin yli 5 milj. osingot (kiinteistöfirman kautta huonekaluliike maksoi ylikovat vuokrat) ja sitten firma konkkaan.
Juu ja tämä on jo kolmas kerta Harri Toivaiselle. 1996 vedettiin ensimmäinen konkurssiin ja sen varat ja valtavat sohvavarastot siirrettiin 1995 perustettuun kuuluisaan Suomi-Soffaan.
Tästä toivainen sai liiketoimintakieltoa. Suomi-Soffan toimitusjohtaja oli paperilla siitä syystä Marita Keskinen-Toivainen. Vaikka Harri todellisuudessa teki kaikki päätökset.
Soffan kanssa kävi samoin ja Soffan varoja siirrettiin Eurolla Oy:lle, eli aputoiminimeltään Suomen sänky-tukulle. Soffan konkurssipesästä lypsettiin rahaa pihalle ämpäreittäin maksamalla mm. työntekijöille 10 000 kk palkaa viimeisinä kuukausina. Konkurssipesää veti soffan entinen myyntijohtaja!
Harri vapautui liiketoimintakiellosta muutama vuosi sitten ja koijaa nyt taas omalla nimellään. Sen verran pelureita ovat, että eivät näytä saavan touhuistaan kunnon tuomioita. Ainut mikä toimii on valveutuneiden kansalaisten äänestäminen jaloillaan.
Nykyinen pulju ei eroa mitenkään kahden aikaisemman puljun alkuvaiheista; sohvia rivissä myymälöiden seinillä ja tavaraa lattialla niin ettei väliin mahdu.
Ja myyjät eivät saa sanoa mitään ja käännetään kalliimpaan tuotteseen. Mikään, siis mikään ei muutu. Onneksi nykyään on internet ja vapaa tiedon kulku.
millainen huijari on, ei se multa pois ole.
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
Miksi pitää boikotoida? Olet kyllä tyypillinen Suomalainen ihminen, huoh.. naurettavaa..
Suomisoffan perillinen? Entä sitten? Itse ostin sänkytukusta sängyn ja ei valittamista? Sinusta ei ainakaan ole Suomen yrittäjyyden helpottajaksi, tyypillinen valittaja joka ei itse edes ymmärrä miksi. Muahahahhaha. Säälittävä tapaus.
Suomen yrittäjyyden helppottajaksi:
SÄNKYTUKKU jättää laskut MAKSAMATTA toimittajille---- hyvää yrittäjyyttä
noilla hinnoilla ei voida tuotttaa laadukasta kotimaista sohvaa/sänkyä,, itse verhoilen ja meillä kävi yks antiikkiverhoiltu sohva verhouksessa joka oli myyty asiakkaalle nahka sohvana ok,, mut tarkempi tutkiminen osittoitti et se oli keinonahkaa josta pinta irtosi kuin toinen kerros ja yllensä keinonahka murtuu käytössä ni tää ei ollu ees sellasta,,, ihmiset oikeesti miettikää hintaa,,,,,,,,,, kohta se on sänkytukkukin konkassa,, haluisin päiväksi seuraamaan kuinka sohvat valmistuu,,, t, ville
ererer@jippii.fi
Minulla on jo sänky. Lisäksi olen antanut kulmasohvan pois kauan sitten.
Monissa mainoksissa lukee tosiaan harmaan tarjous sohvan alla usein juuri "mainoksen hinnalla vain vihreän värisenä, kuvan sohva....e", usein se on juuri se vihreä joka on halvin.
Ihmisten huijaamista mielestäni. Pienellä fontilla lukee tuo aika oleellinen huomio,kaikki eivät aina lue niitä pikkufontteja.
Tämä Koijari on avaamassa Vantaalle myymälää ja kusetus jatkuu. Avannut ja sulkenut myymälöitä
pitkin suomea esim.Tornio, Raisio,Rovaniemi jne..Varokaa hyvät ihmiset tätä Suomen Sänkytukku
kauppiasta, kun myymälä taas suljetaan niin
kuka vastaa ns.takuista ja muista velvoitteista???ps.Kerran ansaan mennyt Suomi-Soffalla,mutta toiseen
kertaan ei enää mene.
Kyllä se on tehdas joka perimmikseen vastaa takuuseen menevästä rikkoutumisesta, eli meille ainakin sanottiin, että ottakaa päämyymälään yhteyttä tai suoraan tehtaalle. Eivät ne voi takuun kohdalla kusettaa, koska se on tekijän vastuu jos paskan tekevät.
Itse kävin tänään kattomassa tuota 477e maksavaa sohvaa ja kuten arvata saattoi kuva ja hinta ei täsmännyt.tuolla hinnalla ois irronnut myrkynvihreä sohva, kangas jotain liukaspintaista, nimee en muista. Mustalla, samalla liukaspintasella kankaalla se oli jotain 699e. Ihan hirveet minun mielestä ne kankaat. Siinä kuvassa oleva harmaa sohva oli vajaat 1000e ja kangas oli mukavan tuntuinen ja helppo kuulemma puhdistaa.Saa ollakkin tuohon hintaan! Ostettiin sit tuo kalliimpi versio vaikka halvempaa lähdettiin hakemaan mut eipähän tarvitse uusia muutamaan vuoteen.