Tarjoatko kotonasi kahvia vierailevalle 3-vuotiaalle,
jos omat lapsesi ei saa kahvia?
Mietin vaan, kun on yksi pikkukeisari tulossa viikonloppuna kylään ja arvaan, että mehu tai maito ei kelpaa. Karjuu jo hyvissä ajoin "Kahvia!", ennenkuin on edes pyydetty pöytään. Että jos tällä kertaa pitäisikin omista periaatteista kiinni..
Kommentit (8)
vaikka oma lapseni sitä onkin saanut pienestä asti toisinaan juoda.
en todellakaan tarjoa. Toteaisin itsestäänselvyytenä, että kahvi on aikuisten juomaa. Jos vanhemmat tuohon kävisivät vänkäämään, tuijottaisin oudoksuen ja saisivat itse kaataa sitä lapselleen.
ja jos ei mehu eikä maito kelpaa niin vettä tulee kraanasta! Olen myös niin hirveä mutsi ettei meillä tarjoilla karkkia taikka sipsejä :O Itseleivottua pullaa, keksiä sekä jätskiä saa niin paljon kuin vanhemmat antaa syödä. Kofeiini ei ole lapsille, piste.
lähtiäisiksi lapselle tuplaespresson ja pari karkkipussia. Tulee vanhemmille kiva kotimatka.
Katsoppas jäätelöiden tuotesisältöä..
Olen tarjonnut kahvia kaikille halukkaille, ikään katsomatta. Itse juonut kahvia 5-vuotiaasta. Omat lapseni ovat saaneet maistaa, milloin halunneet. Eivät ole silti innostuneet sen kummemmin. En näe mitään järjellistä syytä tehdä kahvista ongelmaa... Tässä on nyt kyllä ilmeisesti jostain muusta ärsytyksestä kyse kuin pelkästä lapsen kahvinhimosta?
välttelee lisäaineita mutta luepa teksti uusiksi...vitonen myös tekee jäätelönsä itse...
Mutta jos lapsi yksin, niin sitten en TOD. antaisi. Jos ei omatkaan saa, niin ei vieraskaan.
Sitäpaitsi mun mielestäni on sairasta antaa lapselle kahvia.