Tulipa taas nukuttua mielettömän hyvät unet aidossa HÄSTENS sängyssä
Joku voi ehkä ajatella että 40 tuhatta euroa on kova hinta sängystä, mutta ottaen huomioon miten tärkeää hyvä uni on ihmiselle, niin hinta on itseasiassa halpa. Jokaisen kannattaisi hommata itselleen aito HÄSTENS.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on hevonen. Sen nimi on Polle.
Mulla oli sen niminen auto (Polski Fiat)
Mulla SPR:n n. 10 euron nykyrahaa hintainen... ties kenen puinen sänky. Hyvin olen nukkunut jo 30 vuotta. Ei se sängystä ole kiinni. sänkyjä sittemmin siunaantunut ihan ilmaiseksi vielä 3 kpl. Ei ole kaikille edes käyttäjää mutta laatusänkyjä ovat. Ihan puisia ja kestäviä. Kestää vaikka 2x150Kg naira....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä joutuu nukkumaan jossain Ikean tai Sotkan lastulevypaskassa
Eipä koska torista saatat löytää jopa ilmaiseksi laadukkaan joustinpatjasängyn.
Itse olen ostanut monta sänkyä käytettynä, suosittelen jos rahasta on pulaa.
Joo, kyllä onkin ihanaa ja virkistävää nukkua jonkun toisen ihmisen silsassa, hiessä ja kusessa 👌
Hyi Näin juuri Itse ostin mäntyisen puusängyn kierrätyskeskuksesta vitosella ja siihen uusi Ikean patja Ihan ok ja selkäkipukin parani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä joutuu nukkumaan jossain Ikean tai Sotkan lastulevypaskassa
Eipä koska torista saatat löytää jopa ilmaiseksi laadukkaan joustinpatjasängyn.
Itse olen ostanut monta sänkyä käytettynä, suosittelen jos rahasta on pulaa.
No tämä ! Se sinun joustinpatjasänkysi voi olla päällepäin siisti Toinen asia onkin se mitä se voi olla sisäpuolelta eli pahimmillaan vaahtomuovijauhetta sekä sinivihreää hometta Hyviä unia sinulle :)
Minä en puolestani nukkunut koko yönä. Töttöröö-olo
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ryypättyä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ryypättyä ?
Ei todellakaan, vaan kärsin unettomuudesta
Vierailija kirjoitti:
Osta se Hästens vaikka niillä tyhjillä pulloillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on hevonen. Sen nimi on Polle.
Mulla oli sen niminen auto (Polski Fiat)
Niin, se avolava. Muistan...
Hästens on hirvein sänky mitä tiedän! Se on kova kuin kivi. Meillä oli se ja lopulta sain miehen luopumaan siitä kun valitin miten joka paikkaan särkee aamulla kun on kuin lattialla nukkuisi. Ei tullut ikävä. Ostettiin ihana pehmeä moottorisänky ja nyt nukun hyvin ja makoisasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta se Hästens vaikka niillä tyhjillä pulloillasi.
Voi itku sentään, ei olisi pitänyt sanoa mitään. Kaipa voi hieman pyörryttää, kun ei nukkunut ole. Mutta juopon leiman saa raivoraitiskin täällä. Unohdin, että vauva-palsta on ilkeilijöiden paratiisi
Joo, kyllä onkin ihanaa ja virkistävää nukkua jonkun toisen ihmisen silsassa, hiessä ja kusessa 👌