Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkee vai ei?

Vierailija
30.04.2007 |

Olen hieman alle 20-vuotias nainen ja minulla " on suhde" hieman alle 30-vuotiaaseen mieheen, joka on juuri eronnut. Hänellä ja entisellä vaimollaan on noin nelivuotias maailman ihanin lapsi. Heillä oli vapaa suhde, joten harrastin miehen kanssa seksiä vielä hänen ollessa naimisissa.

Olen mielestäni suhtautunut hyvin entiseen vaimoon ja lapseen (olen nähnyt heitä useasti) mutta tänään näin heidät kolme webbikameran välityksellä ja minulle tuli todella paska fiilis. Tuntuu, että olen tuhonnut tuon pienen pojan elämän (vaikka näiden kahden avioliitto ei koskaan ollut onnellinen ja se oli hajalla jo ennen minun tuloani miehen elämään). Nyt en tiedä mitä tekisin, pitäisikö minun vain poistua miehen elämästä. Tuntuu myös pahalta nähdä heidät yhdessä. Joskus tuntuu pahalta ajatella, etten koskaan ole miehen tärkein ihminen hänen elämässään.

Onko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta ja miten tuollaisesta mustasukkaisuudesta pääsee eroon ja mitä minun edes kannattaisi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hirmuisen epätoivoinen :(

ap

Vierailija
2/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan on sellanen side että ovat aina jollain tasolla kii toisissaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että he eivät koskaan palaa yhteen. Olen hyväksynyt sen täysin, että lapsi yhdistää heitä koko elämän ajan, mutta silti se tuntuu pahalta.

Vierailija
4/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari vuotta sit miehen kans jolla yks lapsi ja tottakai oli miehelle todella tärkeä, ja tunsin myös tollasia tuntemuksia kun sä ap - mä lopetin suhteen ja eipä mennyt kauaa kun oli takas ex:n kans ym

Vierailija
5/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen se ikuinen kakkonen. Silti välitän lapsesta hirmuisen paljon ja nautin hänen kanssaan leikkimisestä paljon. Enkä ole painostanut miestä suhteeseen, eikä mitään suhdetta oikeastaan virallisesti ole, emmekä edes ajattele seurustelevamme mutta pyrimme yhteiseen elämään.

Lisäksi minua arvelluttaa olla " äitipuoli" koko tulevan opiskeluaikani, jääkö minulta jotakin elämättä..?

Vierailija
6/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on periaatteessa vapaa suhde, sillä olemma vain kavereita, mutta kummallakaan ei tunnu olevan mitään mielenkiintoa ketään toista kohtaan. Mutta siis jos joskus seurustelemme, niin vapaata suhdetta meille ei tule olemaan. (Heidän vapaa suhde oli vaimon ajatus.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä