Ei ruokaa, ei rahaa...Rahaa tulee seuraavan kerran vasta maaliskuussa. Kamala tilanne, ja pahenee vain...Mistä apua?
Olen nyt jo velkakierteessä tukien leikkausten takia, ja taas on aiemmin tilanne kuussa ettei ole rahaa ollenkaan, eikä ruokaa...En enää tiedä mitä voin tehdä...Mikä taho auttaa minua?
Kommentit (52)
Hurstin avusta saa 2 ruokakassia viikossa. Eikös moni pizzeriakin hae sieltä lisätarpeensa?
Annan kyllä rahaa jos olet nainen, palveluksia vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli iskeä kuonoon noita ilkeitä ihmisiä. Tilanne jo muutenkin paha. Joillekin ei ole omaatuntoa eikä muutakaan tuntoa.
Voi että 😂 Onnea yritykseen. Sähän saisit v i t t u pataan jopa siltä te-toimiston tädiltä 😁 Hakkais sut muute aika pahasti jos rehellisiä ollaa 😂😂😂Ja niin on jo tehny, henkisesti 😁😁🤣🤣😆😆😆😆🤣😆
Se, että sulla on hymiöitä, ei tarkota sitä, että niitä on pakko käyttää. Antaa tosi vähä-älyisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Hurstin avusta saa 2 ruokakassia viikossa. Eikös moni pizzeriakin hae sieltä lisätarpeensa?
Ne on aina loppu kun menen sinne ja silloin kun ne ei ole loppu ei siellä ole mitään mistä saa paljon proteiinia. Tarvitsen paljon proteiinia koska käyn salilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet eläinrakas, voisit ehkä ottaa koiria hoitoon ja lenkittää niitä. Googlaa doghotel tai laita paikalliseen Facebookin ryhmään ilmoitus.
Se ei ole ilmaista rahaa.
Ap
Vai vielä ilmaiseksi pitäisi kaikki saada, vedä itses kiikkuun niin päästään sustakin jankuttajasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat sen verran tukevia ruokakasseja, että voit myydä loput, mitä et jaksa syödä. Perusta AP vaikka pieni ruokaravintola, tulet rikkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni hakee sieltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ap
Ei haittaa, parempi jopa. Se on kiva nähdä miten ne ujotkin työttömät läskiperseet ulisee oikein kunnolla kun raivonussii niiden kaljan, roskaruoan ja sohvan löysyttynyttä persreikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet eläinrakas, voisit ehkä ottaa koiria hoitoon ja lenkittää niitä. Googlaa doghotel tai laita paikalliseen Facebookin ryhmään ilmoitus.
En aio tehdä mitään töitä koska se vähentää tukia ja ulosotto iskee silloin vaan kovemmin. Joten tunge ne idioottien koirat sun perseesees.
ap
LATVALAHO IDIOOTTI, HYPPÄÄ KAIVOON.
En aio tehdä mitään töitä koska se vähentää tukia ja ulosotto iskee silloin vaan kovemmin. Joten tunge ne idioottien koirat sun perseesees.
ap