Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa päättää, eläisinkö lihavana mutta onnellista elämää, vai hoikkana mutta ankeaa elämää?

Vierailija
12.02.2026 |

Olen elänyt kumpaakin elämää, olin lihavana 121 kiloa, söin mitä halusin ja millon halusin, ryyppäsin kun halusin, eikä ollut stressiä. Nyt olen laihduttanut 35 kiloa ja olen 86 kiloinen, mutta elämä on tosi ankeaa kun pitää rajoittaa syömistä ja juomista, pitää laskea kaloreita, ja jatkuvasti on nälkä, vaikka syönkin terveellisesti. Kumman valitsen? En osaa päättää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä hoikkana ja nautinnot muista asioista, kuin syömisestä. Se mitä syö voi olla nautinnollista, mutta nautintoa on saatava muualtakin

Vierailija
2/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti elämä hoikkana ja nautinnot muualta kuin syömisestä. Ruoka ja juoma ovat vain kehon polttoainetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa nautintoa muusta kuin syömisestä? Aika surkeaa. Hoikkana voi tehdä vaikka mitä, mikä on lihavana mahdotonta. Paitsi syödä päättömästi 

Vierailija
4/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö saa nautintoa muusta kuin syömisestä? Aika surkeaa. Hoikkana voi tehdä vaikka mitä, mikä on lihavana mahdotonta. Paitsi syödä päättömästi 

En läheskään niin paljoa, ja se jatkuva ahdistus kun ei saa syödä. Ap

Vierailija
5/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä normaalikoko.

Vierailija
6/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ajatuksia, mutta mieti haluatko sinä ylipäätään elää. Lihavana sinun elämäsi todennäköisesti päättyy paljon nuorempana kuin laihana. Sisäelimet ei vaan sitä kestä loputtomiin. Sydän tai maksa paukahtaa melko varmasti sitä aikaisemmin mitä lihavampi olet.

Minäkin olen laihtunut enkä kaipaa enkä alkoholia ollenkaan. Enkä herkkujakaan kuin ennen. Aika keinotekoista on onnesi, jos se on  juomisesta ja syömisestä kiinni.

Vierailija
7/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiaddiktio sokerin tilalle.

Vierailija
8/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herkuttelen useasti viikottain vaikka olen hoikka. Ne määrät!

Vierailija
9/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ilmeisesti melko pitkä, kun 86kg ja hoikka.

Vierailija
10/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu volyymisyömiseen.  Ei kalorivajeessa tarvi nääntyä nälkään. Ja varsinkaan ylläpitokaloreissa ei tarvi.

Vierailija
11/11 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jos missään keskitie on paras. Esim normaalipainon yläraja bmi 25. 

Onnellisuudesta: paskan saa pyytämättäkin, joten on vaan onnellinen sen minkä pystyy.