Selittäkää, miksi katsotte urheilua!
Itse näkisin järjen vain siinä, että itse esim. harrastaa kolmiloikkaa, ja haluaa katsoa, miten joku tekee sen paremmin.
Jonkun muun voiton omimisen näen yksinomaan typeränä, järjettömänä ja perusteettomana. Voitto on henkilön oma henkilökohtainen itsensä ylitys kovan työn tuloksena.
Kommentit (23)
selitä, miksi täällä kyselet tälläisiä typeryyksiä?
Vierailija kirjoitti:
selitä, miksi täällä kyselet tälläisiä typeryyksiä?
Olipa analyyttinen vastaus, ja vieläpä pienellä alkukirjaimella. Ap
Minäkään en ymmärrä urheilun katsomista. Se on suoraan sanottuna helkkarin tylsääkin. Eikä se katsoja voita mitään vaikka oma suosikki voittaisi.
Siksi, ettei urheilijan tarvitse turhaan rehkiä yksinään lajinsa parissa.
Koska urheiluun liittyy vahvasti vedonlyönti. Siinä on jännitystä tuplasti, kun saa elää tunteella mukana, että menettääkö tänään sata euroa vai voittaako viisi sataa?
Saan innostuksen liikuntaan. Liikunta on tylsää, mutta liike on lääke. Mitä liikunnallisempi olet, sitä vähemmän tarvitset lääkkeitä.
Lähinnä yhtä urheilijaa seuraan, koska hän on erittäin inspiroiva ja kiva tyyppi.
Oma tytär on huippu-urheilija. On tullut oltua hänen lapsuudestaan asti kenttien laidalla kannustamassa. Jotenkin tähän on kasvanut kiinni ja tulee jännitettyä nykyään ihan samalla tavalla oman tyttären puolesta kuin silloinkin, kun hän oli lapsi. Olisin sitä paitsi aika kehno äiti omasta mielestäni, jos en katsoisi hänen kilpailujaan enkä olisi yhtään kiinnostunut.
Ihan muuten vaan pidän tvtä sillä kanavalla. En sitä katso kovin intensiivisesti. Koska ei tuolta toosasta tule muutakaan järkevää.
Itse ainakin saan urheilun seuraamisesta tunne-elämyksiä. Se riittää syyksi ja toki, kun arvokisoista puhutaan, niin suomalaisia on mukava seurata je myötäelää niin menestyksen kuin pettymyksenkin hetkellä.
yle ja muiden kanavien "toimittajat" tekevät itsensä tarpeelisiksi kun keuhkoovat huu haa pomppimista. tyhmä kansa maksaa yle veroa EVVK
Katselen jalkapalloa ja moottoriurheilua.
Miksi?
No miksi jotkut lukee kirjoja. Ihan samasta syystä.
M27
Katson mm. taitoluistelua. Se on taitavaa ja kaunista katsottavaa, hyvän musiikin säestyksellä, ja ihailen taitoluistelijoita. Itse osaan luistella vain koulutasoisesti. Myös voimistelua saatan joskus katsoa samoista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska urheiluun liittyy vahvasti vedonlyönti. Siinä on jännitystä tuplasti, kun saa elää tunteella mukana, että menettääkö tänään sata euroa vai voittaako viisi sataa?
Tämä! Suomen 1-4 tappio eilen Slovakialle toi itselleni 264 euron vedonlyöntivoiton. Huusin riemusta, kun Slovakia pääsi iskemään sen neljännen maalin Suomen pelatessa lopussa ilman maalivahtia.
Vierailija kirjoitti:
Katselen jalkapalloa ja moottoriurheilua.
Miksi?
No miksi jotkut lukee kirjoja. Ihan samasta syystä.
M27
Saadakseen pillua?
Tykkään katsella maastoratsastusta, estehyppelyä ja kouluratsastusta, koska niissä on heppoja. En erikseen selvitä koska sitä tulee, mutta, jos telkkarissa sattuu tulemaan eikä tule muutakaan, niin jätän päälle.
Nyt ei kyllä ole telkkaria, joten ei tule katseltua kun leffoja ja korealaista draamaa suoratoisoista.
Ap ei ole varmaankaan likikään kaikista lajeista edes tietoinen, jos hän ei tajua, miksi joku laji voi kiinnostaa niin, että sitä peräti katsoo.
"Jonkun muun voiton omimisen näen yksinomaan typeränä, järjettömänä ja perusteettomana" antaa sinusta sen kuvan, ettet osaa iloita muiden menestymisestä ja onnistumisesta.
Ei tarvitse itse urheilla kun katsoo muita.