Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa aikuisia kiusaajia?

Vierailija
12.02.2026 |

Koulussa itkin, kun pojat läskittelivät. Mutta nyt sama jatkuu työpaikalla ja ei voi kuin ihmetellä tuollaista. Kaiken lisäksi minä olen normaalipainoinen ja haukkujat itse usein ylipainoisia. Ei voi ymmärtää. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vielä porukassa kommentoivat ulkonäköäni yms. ja sitten nauravat. En reagoi mitenkään. Mitä tuosta saa?

ap

Vierailija
2/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee ottaa oma tila, siihen eri metodeja. Käy koklaamassa että 'loukkaat' jonkun henkilökohtaista reviiriä, saatat yllättyä miten joku tavallinen pullianen ryhtyy vastatoimiin, vaikka olisi ollut täysin mitätön syy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhota nää tilaneet ja vie esimiehelle.

Vierailija
4/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin jopa oma äiti toimii tai on toiminut kiusaajana. Sekin on hyvin ikävää. Ja siihen päälle muiden kiusat. Olisiko hyvä vaihtaa työpaikkaa jos se onnistuu vai koko alaa, vai etä tai yrittäjyys tms.

Vierailija
5/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannettu pienenä kassissa metsässä ja unohdettu, tai ei välitetty, nostaa kantojen kohdalla.

Vierailija
6/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat sais ampua! Nim. todella monta kokemusta, siis kiusatuksitulemisesta.

Vierailija
7/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kiusaajat on tehty puolilöysällä ja lorunut nestettä sekaan

Vierailija
8/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää oman vallan ja tärkeyden tunnetta kenties. Ainahan kaikelle tekemiselle jokin mottivi on ja löytyy.

Vierailija
9/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
10/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää oman vallan ja tärkeyden tunnetta kenties. Ainahan kaikelle tekemiselle jokin mottivi on ja löytyy.

Ei ole kovin tasapainoinen ihminen se jos kiusaa. 

Vierailija
11/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Ei niin, mutta ei se kiusauksen uhria auta.

Vierailija
12/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiusaajille tulisi paha mieli jos mua yrittäisivät kiusata koska  en välittäisi siitä eli eivät saisi mussa minkäänlaista reaktiota aikaiseksi.

Vierailija
13/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnevammaisia, pahoja ihmisiä.

Vierailija
14/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen edelleen. Mitä saavat siitä kiusaamisesta? Ovat muiden mielestä lähinnä naurettavia, mutta kiusaavat silti porukalla ja hekottavat toinen toistaan tyhmemmille jutuille. Typerimmät vielä masinoivat tällaista sirkusta vuosikausia, eivätkä ymmärrä, että siitä voi tulla seurauksia myös heidän omille lapsille.

Vierailija
15/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat luulee käyttäytyvänsä normaalisti. Ehkä heidän kotonaan on ollut tapana puhua tuolla tavalla. Ja noin alemmat ihmiset hankkivat "kavereita", kun eivät osaa muuta. Heillä ei siis käy mielessäkään muunlainen kommunikaatio.

Vierailija
16/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tosiasia, nyt työelämässä se tehdään jättämällä työyhteisön ulkopuolelle, juoruilulla, selkäänpuukottamisella..kannattaa sopeutua tai vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
17/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, jokin vika päässä jos jatkaa aikuisena kiusaamista.

Vierailija
18/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei aina tajua olevansa kiusaajia. Minua taloyhtiön hallitus yritti kiusata. Kuulin siitä itse vasta jälkeenpäin. Ei ne naikkoset tajua olevansa kiusaajia. Ne perustelee epäoikeudenmukaisuudet ja toisten kyykyttämisen jollakin itselleen. Tyhmiä ihmisiä, jotka usein täynnä itseään.

Vierailija
19/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tosiasia, nyt työelämässä se tehdään jättämällä työyhteisön ulkopuolelle, juoruilulla, selkäänpuukottamisella..kannattaa sopeutua tai vaihtaa työpaikkaa.

Kyllä näistä voi kannattaa puhua esimiehen kanssa. 

Vierailija
20/34 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On v mäistä käytöstä kyl tommonen. Ei voi ymmärtää. Ihmiset oikeasti seonnut. Tuntuu et ihan sama onko ne töissä taikka ei. Kun käyttäytyminen on tuommosta.