Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

74 miljoonaa yhdelle on liikaa

Vierailija
12.02.2026 |

Toivottavasti jakaa tuota summaa. Aikoo ainakin ostaa ravihevosen, siihen saa äkkiä pari tonnia kuussa menemään.

Olispa tuo summa mennyt esim 50hlö porukkapelille. Todella monen ihmisen elämä olisi muuttunut, jokainen olisi saanut lähes 1,5milj.

Miten tuollaisesta 74 miljoonasta tilille yhtäkkiä voi selvitä edes täysjärkisenä? Ihan oikeasti, moni menisi tuosta aivan psykoosiin

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti usko noita höpöjuttuja noista "voittajista"? 

Vierailija
2/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jussi Salo oja tuhlasi 100 miljoonan euron (600 milj markkaa) perinnön noin 10-15 vuodessa niin että päätyi ulosottoon. Lähti vähän turhan iso vaihde päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto mikä voitto, en tiedä onko liikaa. Ihminen saa hassattua rahaa juurikin niin paljon kuin sitä saa. Vqikea sanoa, mitä tekisin, jos osuisi kohille, ehkä paskoisin housuuni noin alkuunsa, läheltä piti, kun voitin Lotossa 5+1.

Vierailija
4/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa. Mutta muilla on liian vähän.

Vierailija
5/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Lappeenrannan ja Naantalin noin 16-17 miljoonan voitot olisi voinut jakaa vaikka molemmat 10hlö kesken. Ei yksi ihminen tarvi edes noin paljoa

Vierailija
6/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankista saa neuvoja varallisuuden käsittelyyn. Aika lailla saa tuhlailla että menee 74 miljoonaa, ei yksi ravihevonen siinä tunnu miltään. Aluksi varmaan on shokki mutta ajan kanssa varmaan tottuu ajatukseen. 

Vierailija
7/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se muille liikaa paitsi jos voitto olisi tullut Sulle niin sitten se olisi juuri sopivasti;)

Vierailija
8/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy toivoa että jakaa sitä voittoaan. Moni tärkeä yhdistys olisi ikionnellinen kun jakaisi edes 10 000 euroa sinne ja tänne tärkeiisiin katsomiinsa kohteisiin. Esim. Löytöeläintaloille voisi tilata isot määrät ruokaa. 

Vierailija
9/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosiin... no ap ehkä. Itse olisin vain ikionnellinen.

Vierailija
10/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteleppa lidlin omistajan omaisuutta, 44 miljardia euroa. Siinä vasta omaisuutta mitä lahjoittaa pois.

Vierailija
11/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen aikoo ostaa hepan ja sille heinää. Ei ole liikaa.

Vierailija
12/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voishan tuo jakaa, niin olis reilumpaa"

Joopa-joo... Haluaisin nähdä, että pitäiskö nämä kommentoijat tosiaan lupauksensa, jos omalle kohdalle osuisi. Tai ettei vain olis vain vanha kunnon "mikä on sinun on myös minun, mutta mikä on minun on vain minun".

Vierailija
13/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa-joo... Haluaisin nähdä, että pitäiskö nämä kommentoijat tosiaan lupauksensa, jos omalle kohdalle osuisi. Tai ettei vain olis vain vanha kunnon "mikä on sinun on myös minun, mutta mikä on minun on vain minun".

Tämä palsta on täynnä veteliä vasssareita jotka vinkuvat kuinka muiden pitäisi jakaa rahansa heidän kanssaan mutta takuulla heiltä ei kukaan saisi senttiäkään.

Vierailija
14/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin asunnottomille hotelleja yöpymiseen ettei kenenkään tarttis palella.

Lahjoittaisiin ruoka-apuun rahaa niin paljon että ihan kaikille tarvitseville riittää. Kyllä ois mihin rahaa laittaa.

Tietysti myös järjestäisin itselleni ja omalle perheelle mukavat olot.

Mutta paskat veljeni jättäisin kadehtimaan.

Niin ja auttaisin että kaikki pääsevät lääkäriin ja pystyvät hoidattaan sairauksiaan.

Vanhuksille järjestäisin myös hyvät hoitopaikat. Paitsi itsekäs anoppi sais pärjätä omillaan.

Vierailija
15/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on täynnä veteliä vasssareita jotka vinkuvat kuinka muiden pitäisi jakaa rahansa heidän kanssaan mutta takuulla heiltä ei kukaan saisi senttiäkään.

Eikä pummi ole edes lotonnut itse. Ulisee voiton perään, ihan kuin olisi oikeutettu osaan siitä.

Vierailija
16/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on puoliso, lapsia tai sukua, jonka kanssa jakaa. Ei mene siis vain yhteen laariin.

Vierailija
17/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaisin asunnottomille hotelleja yöpymiseen ettei kenenkään tarttis palella.

Lahjoittaisiin ruoka-apuun rahaa niin paljon että ihan kaikille tarvitseville riittää. Kyllä ois mihin rahaa laittaa.

Tietysti myös järjestäisin itselleni ja omalle perheelle mukavat olot.

Mutta paskat veljeni jättäisin kadehtimaan.

Niin ja auttaisin että kaikki pääsevät lääkäriin ja pystyvät hoidattaan sairauksiaan.

Vanhuksille järjestäisin myös hyvät hoitopaikat. Paitsi itsekäs anoppi sais pärjätä omillaan.

Jeesuskin osallistui keskusteluun.

Vierailija
18/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se iso summa, jos ei ap saa sitä.

Vierailija
19/31 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään et ap kadehdi, ethän?

Vierailija