No mites tää Epparin ja kavereitten vauvojen syönti?
Voittaako hiljentyä hetkeks keskustelemaan tästä. Kuin sairas maailma meitä johtaa?
Kommentit (34)
Ei kyllä tälle paskiaiselle moni nuori (jopa alaikäiset) tyttö tais filesien mukaan synnyttää ja ne vietiin enne kun ehtivät nähdäkään. Jännä juttu vielä että kun juttu tulisikin tilas tää veijari tankkikauoalla rikkihappoa tuhoamaan todisteita kaikista biojötteistään
Trumpin kanssa vietti grilli-iltaa, mitä tuosta.
Cream cheese on sitten muuten vastasyntyneen suolistosta fermentoitunutta maitoa jota maailman tunnetuimmat ihmiset syöneet kanan kanssa. Ai ettien että
Ihan voi vapaasti kuka vaan selata aineistoa po favor XD
Se on jännä että tuota ihmisuh rausta ja Baalin palvontaa on tapahtunut aikojen alusta asti ja edelleen jatkuu. Luulis ettei mikään olisi tärkeämpää kuin tuon s aastan tel ottaminen.
Ylittää kaiken inhimillisyyden rajan. Mulla lähti melkein yöunet. Oksettavaa ja sairasta, vaikea edes käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan voi vapaasti kuka vaan selata aineistoa po favor XD
3 miljoonaa sivua...
Vierailija kirjoitti:
Cream cheese on sitten muuten vastasyntyneen suolistosta fermentoitunutta maitoa jota maailman tunnetuimmat ihmiset syöneet kanan kanssa. Ai ettien että
Kanalla tarkoitan tietenkin jotain ihan muuta vaaleaa lihaa
Miks kukaan ei puhu? Muuten kuin tekemällä hassunhauskan musavideon tyyliin
Miljonäärivero olisi ollut näidenkin ihmisten eduksi. Ei pääsisi irtautumaan todellisuudesta näin pahasti.
Eppari ja kamut on syöny beef jerkyä, big deal
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä että tuota ihmisuh rausta ja Baalin palvontaa on tapahtunut aikojen alusta asti ja edelleen jatkuu. Luulis ettei mikään olisi tärkeämpää kuin tuon s aastan tel ottaminen.
Paalin eli massin eli rahan palvonta on kyllä hirveä motiivi. Eilen tuli tv:stä tosi hyvä Arman Alizadin toimittama ohjelma jossa hän haastatteli Amerikan huumeasioihin liittyen. Kartellin huume ja ihmiskauppa kuulosti hurjalta, lapsiakin raiskataan, raajoja leikataan aivan silmitöntä väkivaltaa. Siis Mexicon/etelä-amerikan vastaisella rajalla. Kunpa valtaapitävät osaisivat kohdistaa resurssinsa oikein.
No jos joku raiskais mua vuosia ja pöllis mun vauvat ateriaksi niin ei paljon raha lohduttaisi. Mutta se olenkin vaan minä
Ja nämä eivät ole edes mitään marginaalisia häiriintyneitä ihmisiä (vaikka toki sitä ovat oikeasti), vaan ns. tavallisia ihmisiä ja jopa yhteiskunnan tukipilareita ja sen esikuvia.
Tämä kaikki oli vastamedian seuraajien tiedossa jo Trumpin ensimmäisellä kaudella. Normot herää vatsa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaikki oli vastamedian seuraajien tiedossa jo Trumpin ensimmäisellä kaudella. Normot herää vatsa nyt.
Okei, tekeekö se tuosta materiaalista jotenkin hyväksyttävämpää?
Ai ei ollutkaan kyse taulusta, jossa ta petaan vauvoja?!