Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun suhdetta työkaveriin jolla on nyt uusi työpaikkaromanssi

Vierailija
12.02.2026 |

Minun ja hänen suhde ei ollut julkinen enkä puhunut siitä koskaan kellekään. Suhde oli lyhyt ja fyysinen. Huomasin toisen osapuolen peluriksi ja lopetin suhteen. Nyt hänellä on uusi suhde työpaikalla. En tiedä onko hän kertonut meistä ja se ahdistaa, en ole keskustellut hänen kanssaan mistään eromme jälkeen enkä luota häneen yhtään. Lisäksi minun on vaikea olla tekemisissä kummankaan kanssa koska toisen osapuolen osalta tulin loukatuksi (vaikka hän varmaan näkee asian toisin) ja toinen on ollut aina henkilönä luotaantyöntävä eikä meillä henkilökemia osu yhteen. Tottakai hoidan välttämättömät työni heidän kanssaan. Vaikeaksi tästä tekee sen että muut työpaikalla hehkuttavat uutta suhdetta ja heidän ihanuutta. Itse koen toisin, joten on hankala olla niissä tilanteissa. Sinällään mulla ei ole mitään heidän suhdetta vastaan eikä se edes kuulu minulle, päinvastoin olen tyytyväinen että en ole enää pelurin kanssa. Mutta silti joka päivä asiasta muistutetaan heidät nähdessäni ja se tuntuu pahalta. Lisäksi mietin mitä minusta puhutaan vaikka yritän olla välittämättä. Oon katunut suhdetta todella paljon ja aika syvissä vesissäkin sen vuoksi käynyt. Auttakaa miten pääsen eteenpäin? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisaana voi sanoa, että kannattiko kuormasta syödä.

Vierailija
2/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rehellistä ja avoimesta kirjoituksestasi. Ihan ensiksi; täällä on paljon ala-arvoisia kommentoijia liikkeellä ollut tänä talvena, joka ketju pilataan ilkeyksillä ja julmuuksilla ÄLÄ VÄLITÄ HEISTÄ

Voimia toivon sinulle. Tuo on jo hyvä, että itse sanot häntä peluriksi, sen tiedät, sen näet, etkä häntä enää itsekään halua. Tuossa voi mennä jonkun aikaa, mutta muista; tälläkin on sinun oman kehityksesi kannalta joku tarkoitus. Emme aina muista olla kiitollisia kaikille opettajillemme, varsinkaan niille jotka satuttavat. Hän on opettanut sinulle, miten ihmisiä hyväksikäyttävä kusipää käyttäytyy.

Neuvonkin annan: keskity nyt hyvän aikaa itseesi. Ota töitten jälkeen joku kiva salainen harrastus, josta et edes puhu töissä kenellekään. Joku oma salaisuus. Tai tavoite. Joku, joka kantaa sinua pahoina hetkinä. 

Tulee vielä se päivä että mies katuu, mutta sinä olet vahvaksi kasvanut, etä tahdo häntä enää. Jos hän petti sinut, hän tulee pettämään tämänkin valintansa. Tärkeintä, että sinä pääsit hänestä eroon

halaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peluri pelaa seuraavankin suhteen.

Vierailija
4/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paneskelit sellaisen kanssa josta et pidä?

Vierailija
5/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä miksi yksityis- ja työelämä kannattaa pitää visusti erillään.

Vierailija
6/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä tulee, kun nìin herkästi pilluaan jakaa.

Vierailija
7/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vainoharhainen.  Miksi luulet sinusta puhuttavan?  Seksijuttuja tulee ja menee, turha suurennella niiden merkitystä. 

Vierailija
8/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ei ollut julkinen niin mitä sinä enää sitä märehdit jos pääsit eroon moisesta pelurista. On hänen asiansa kertooko suhteestanne nykyiselle.

Jotenkin vaikuttaa ettet ole päässyt yli tästä suhteesta kuitenkaan. Ajattele että oli onnekasta että suhde loppui ja etsi työpaikan ulkopuolelta seuraa.

Vierailija
9/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä "peluri" arvokkaasti harmaantunut pomo, joka sai tytsyn sukat pyörimään jaloissa? Ja olisi siitä saattanut ylennyskin seurata jos olisi salasuhde kestänyt? 

Vierailija
10/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. "Lyhyt fyysinen suhde" on jotain mitä noin keskimäärin ei kannata hirveästi miettiä jälkikäteen. Jos tunnistit pelurin ajoissa, niin olit fiksu. Ei pitäisi hirveästi ahdistaa mikään. Maailma on täynnä pelureita etkä työpaikankaan suhteille voi mitään. Itse pyrkisin nimenomaan siihen, että keskittyisin hoitamaan työni kaikkien kanssa tuomatta mitään omia ahdistuksen aiheita esiin. Sanoit, ettei muut työpaikalla tiedä teidän jutusta. No, sehän on vaan hyvä. Jos käy niin, että joku kuitenkin tietää ja mainitsee sinulle, niin lämmin suositukseni on olkapäiden kohautus, hymähdys ja vaivaantunut "No näitä nyt joskus sattuu" -tyyppinen kommentti.

Vierailija
11/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas. Näitä tällaisia aloituksia on täällä usein.

Vierailija
12/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kuitenkin ihastunut mieheen ja toivonut, että hän "valitsisi" sinut? Jäit kakkoseksi?

Meillähän siis ei varsinaista suhdetta ollut, jos juttu oli lyhyt ja lähinnä sänkytouhuja.

Mikä sua siis loukkasi?

Vierailija
13/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereita ei kannat nussia.

Vierailija
14/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. "Lyhyt fyysinen suhde" on jotain mitä noin keskimäärin ei kannata hirveästi miettiä jälkikäteen. Jos tunnistit pelurin ajoissa, niin olit fiksu. Ei pitäisi hirveästi ahdistaa mikään. Maailma on täynnä pelureita etkä työpaikankaan suhteille voi mitään. Itse pyrkisin nimenomaan siihen, että keskittyisin hoitamaan työni kaikkien kanssa tuomatta mitään omia ahdistuksen aiheita esiin. Sanoit, ettei muut työpaikalla tiedä teidän jutusta. No, sehän on vaan hyvä. Jos käy niin, että joku kuitenkin tietää ja mainitsee sinulle, niin lämmin suositukseni on olkapäiden kohautus, hymähdys ja vaivaantunut "No näitä nyt joskus sattuu" -tyyppinen kommentti.

Jos et ole itse kertonut kenellekään suhteesta, ja joku siitä sinulle mainitsee, niin tottakai se on silloin pelurin suusta lähtenyt tieto, ja voit kieltää kaiken. Olit todella fiksu, kun tunnistit pelurin ja jätit hänet. 

Vierailija
15/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla työpaikoilla on tuollainen peluri, joka käy läpi kaikki hyvännäköiset naiset. Tai ainakin yrittää jokaista vuorotellen. Yök. Hyvä kun tajusit mikä tuo tyyppi on ja lopetit sen jutun. 

Vierailija
16/16 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi noin huolissani jos suhde ei ollut julkinen. Syy on siinä että kukaan ei voi todistaa tätä suhdetta todeksi. Tietysti joku voi kertoa ja huhut voivat alkaa kiertämään työpaikalla, mutta sinä voit aina kieltää asian. Näkisin että sinun pitäisi ennemminkin käsitellä omia tunteita, selvästi olet tunne tasolla vielä kiinni tuossa suhteessa. Mieti siis miksi teit päätöksen lopettaa suhteen. Miksi oli hyvä että et jatkanut suhdetta. Tällä tavoin tunteesi hiljalleen antavat periksi ja pääset irti asiasta. Jossain vaiheessa tuo uusi julkinen suhde työpaikalla tulee heidän osaltaan todennäköisesti kusemaan todella pahasti ja sinä voit siinä tilanteessa nautiskella menosta, sivusta seuraajan roolista. Teit todennäköisesti oikean valinnan. Jos jaksat kerro tarkemmin minkälainen suhteenne oli? Harrastittrko seksiä työpaikalla? Oliko toinen esihenkilöasemassa toiseen nähden? Nämä jutut on aina mehukkaita ja kiinnostavia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme