Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vastaisit uteluihin?

Vierailija
12.02.2026 |

Olen työpaikalla hyvin yksityinen omien henkilökohtaisten asioitteni suhteen. Kerron niitä muutenkin vain ihmisille joihin luotan, heitä ei ole elämässäni monta. Työpaikalla olen huomannut että ihmisten asioilla on tapana levitä kahvipöytäkeskusteluissa ja tietyissä porukoissa. 

Mulla on työkaverina eräs mukava, ystävällinen ja aika yltiöpositiivinen nainen. Hän on kuitenkin todella utelias. Tiedän että häntä kiinnostaa esim seurustelenko tällä hetkellä ja olen varma että hän tulee sen kysymään, on kysynyt aiemminkin jolloin vastasin että en. Muutakin hän yrittää kysellä. Mutta en luota häneen, olen huomannut hänen juoruilevan. Enkä siis haluaisi hänen tietävän mitään noin henkilökohtaista itsestäni. Mutta miten vastaisin kyselyihin kohteliaasti etten halua kertoa, toista loukkaamatta? En toisaalta halua myöskään selitellä. Miten te vastaisitte? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nössöily ja täräytä jotain "Sähän tykkäät juoruilusta eikö vaan" pienen vinon hymyn kera, katsekontakti pitäen. Olet jo antanut ylittää rajasi ja se jatkuu tasan niin kauan kuin olet avuton ja helppo uhri

Vierailija
2/2 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, käyn vessassa, jaa, pitää muuten kysyä Hilmalta yks juttu jne...ja poistut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi