Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ihminen kohdellut teitä vuosia kaltoin ilman pienintäkään seurausta?

Vierailija
12.02.2026 |

Miten kestät sen psyykkisesti? Itse en kykene unohtamaan. Olen pettynyt yhteiskuntaan ja varmaan ikuisesti katkera. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin ja viimeinkin aion asialle jotain tehdä. Mitta tuli täyteen, miksi välittäisin ihmisistä, jotka eivät tikkua ristiin koskaan pistäneet vuokseni, enää en suojele heitä enkä vaikene tai valehtele heidän vuokseen. Törkeistä rikoksista ei pääse kuin koira veräjästä teeskentelemällä reilua ja mukavaa ihmistä 30 sekuntia.

Minkälaisista rikoksista kyse?

Niitä on laidasta laitaan, mm. väkivalta- ja seksuaalirikoksista, digiväkivallasta, vainoamisen piirteet täyttävästä nettikiusaamisesta, tietosuojarikoksista, kiristämisestä, kunnianloukkauksista ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä.

Ok. Otan osaa.

Vierailija
42/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri teki hoitovirheen minulle saamatta siitä riittäviä seuraamuksia. Ei voi olla niin, että vamman tuottaminen johtaa pahoitteluihin. Tosiaalta, mitä voi odottaa valtiolta, jossa ihminen kuolee magneettikuvauslaitteeseen hoitovirheen takia, eikä edes hautajaiskuluja korvata. 

Näitä tapahtuu ihan valtavasti, eivätkä lääkärit joudu ikinä vastuuseen. Rajuimmistakin mokailusta tulee Suomessa korkeintaan n. 2000 euron sakot mikä on lääkärin tuloilla yksi hyttysen liraus. Valtavasti menetetään työuria jo ihan siitäkin syystä että ihmisiä diagnosoidaan mielenterveysongelmaisiksi kun puusilminä ei osata diagnosoida somaattisia sairauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ukko, jakuvaa minun vähättelyä ja näin jälkikäteen ymmärrän hyväksikäyttöä. Hölmö olin rakastunut siihen kriminaaliin, nyt jälkikäteen vatuttaa.

Vierailija
44/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta olen ollut pomon kyykytettävänä.

Vierailija
45/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex ukko, jakuvaa minun vähättelyä ja näin jälkikäteen ymmärrän hyväksikäyttöä. Hölmö olin rakastunut siihen kriminaaliin, nyt jälkikäteen vatuttaa.

Ihminen ymmärtää sen, että rakkaus loppuu. Mutta ei sitä, ettei sitä ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
46/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vanhempani kohteli minua melko julmasti ja toinen katsoi vieressä. Hän sai siitä jonkinlaisen tuomion, mutta loppujen lopuksi minä olin se joka kantoi tapahtuneesta lopun vastuun ja jollain kierolla tavalla edelleen välillä luulen, että se kaikki oli jotenkin ansaittua.

Vierailija
47/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei kommentteja

otsikkoon.

E-nainen 

Vierailija
48/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kannattaa muistaa, että ihmiset kohtelevat teitä juuri sillä tavalla, kun te annatte heidän kohtelevan teitä. Te itse annatte luvan sille toistuvalle kaltoinkohtelulle.

On väärin puhua ihmisistä yleisesti, kun tarkoitetaan vain aivan tietynlaisia ihmisiä. Normaalisti kehittyneillä ihmisillä on itsesäätelyä ja omasta takaa sisältä käsin standardit sille, miten he kohtelevat muita ihmisiä. Kaltoinkohtelijat ovat vaikeasti asenneongelmaisia, persoonaltaan vakavasti vaurioituneita tai piirteiltään jo lähtökohtaisesti antisosiaalisia. Kaikissa tapauksissa siihen perusongelmaan on vähintään hyvin vaikeaa tai  mahdotonta vaikuttaa, mutta voivat säädellä käytöstään, kun on riittävästi keppiä ja porkkanaa. Kaikkien olisi hyvä tajuta, että kaltoinkohtelussa ei ole kyse vuorovaikutusongelmasta vaan kaltoinkohtelijan sisäisestä ongelmasta. Normaaleissa ihmissuhteissa ei joudu toisen käytöksen säätelijäksi. Kenelläkään ei ole velvollisuutta jäädä ikävästi kohtelevan läheisen sirkustirehtööriksi, välien katkaisemisen pitäisi olla täysin sosiaalisesti hyväksyttyä.

Vierailija
49/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin ja viimeinkin aion asialle jotain tehdä. Mitta tuli täyteen, miksi välittäisin ihmisistä, jotka eivät tikkua ristiin koskaan pistäneet vuokseni, enää en suojele heitä enkä vaikene tai valehtele heidän vuokseen. Törkeistä rikoksista ei pääse kuin koira veräjästä teeskentelemällä reilua ja mukavaa ihmistä 30 sekuntia.

Niitä on laidasta laitaan, mm. väkivalta- ja seksuaalirikoksista, digiväkivallasta, vainoamisen piirteet täyttävästä nettikiusaamisesta, tietosuojarikoksista, kiristämisestä, kunnianloukkauksista ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä.

Nuokin vanhenee..

Vierailija
50/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuokin vanhenee..

Totta. Masinoidussa kiusaamis- ja mustamaalaamiskampanjassa voi olla ollut eri vaiheita vuosien aikana, vaikka sama selkeä tavoite.

Vierailija
51/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis Stockalla 28 vuotta työpaikkakiusattuna ja sitten otin loparit kun en kestänyt enää. Pikkupomolle ja isoille pomoille ei mitään seuraamuksia vaikka kerroin isoisopomolle.

Vierailija
52/52 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kannattaa muistaa, että ihmiset kohtelevat teitä juuri sillä tavalla, kun te annatte heidän kohtelevan teitä. Te itse annatte luvan sille toistuvalle kaltoinkohtelulle.

On väärin puhua ihmisistä yleisesti, kun tarkoitetaan vain aivan tietynlaisia ihmisiä. Normaalisti kehittyneillä ihmisillä on itsesäätelyä ja omasta takaa sisältä käsin standardit sille, miten he kohtelevat muita ihmisiä. Kaltoinkohtelijat ovat vaikeasti asenneongelmaisia, persoonaltaan vakavasti vaurioituneita tai piirteiltään jo lähtökohtaisesti antisosiaalisia. Kaikissa tapauksissa siihen perusongelmaan on vähintään hyvin vaikeaa tai  mahdotonta vaikuttaa, mutta voivat säädellä käytöstään, kun on riittävästi keppiä ja porkkanaa. Kaikkien olisi hyvä tajuta, että kaltoinkohtelussa ei ole kyse vuorovaikutusongelmasta vaan kaltoinkohtelijan sisäisestä ongelmasta. Normaaleissa ihmissuhteissa ei joudu to

Tai narsisteja, jotka kylmän viileästi maalittavat vihollisiaan tällaiselle sakille levittämillään valheilla. Valtava poru syntyy vasta, kun saavat annoksen omaa lääkettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi