Onko joku ihminen kohdellut teitä vuosia kaltoin ilman pienintäkään seurausta?
Miten kestät sen psyykkisesti? Itse en kykene unohtamaan. Olen pettynyt yhteiskuntaan ja varmaan ikuisesti katkera.
Kommentit (50)
No about kaikki jotka ovat kaltoinkohdelleet minua eivät ole saaneet mitään seurauksia. Olivat teot sitten ilkeyttä ja inhottavuutta tai rikoksia. Näin aikuisena voi kuitenkin itse päättää seuransa
kaksi edellistä työnantajaa, terveysviranomaiset, eläkekassa, työkkärin täti, naapurin k-pää, vuokranantaja, mitä näitä nyt pelkästään viime vuoden ajalta.
Fasistit Purra, Juuso ja Orpo tuottamuksellisesti, osin heitteillepannen.
Ap oletko sairas kun pyydät tämmösiä kertomuksia. NAUTITKO SAIRAASTI.....😝😝😝👹👹👹👹👹
Niin moni ja paljon, etten enää näin tapa lutkuna pysty uskomaan karmaan.
On ollut hauska seurata, kuinka karma on kostanut.
Mulla pää lopulta hajosi ja sairastuin pahasti. Sairastumisen myötä menetin kaiken.
Mun hyväksikäyttäjä porskuttaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pää lopulta hajosi ja sairastuin pahasti. Sairastumisen myötä menetin kaiken.
Mun hyväksikäyttäjä porskuttaa menemään.
<3
Äiti ja sen kanssa on nyt on vaan tultava toimeen ettei minua enää saa karsittua kasaan.
Kyllä. Perusteellinen petos toisen vanhempani toimesta. Toiset eläkeläiset kutoo villasukkia ja leipoo pullaa, toiset käyttää myös loppuosan elämästään oman lapsensa elämän sabotointiin.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on kuzipäitä. Vanha viidakon sanonta. Ei sille mitään voi, joten turha ottaa itseensä.
Osa? Todellisuudessa Suomessa asuu valtavasti ilkeitä ihmisiä. Todisteita löytää halutessaan muutamassa sekunnissa, jos hiirisormi on nopea. Miltä tahansa sosiaalisen median alustalta löytää joukoittain suomalaisia, jotka latelevat loukkauksia, solvauksia ja uhkauksia toisille suomalaisille.
On kyllä huonosti kohdeltu mutta ei todellakaan vuosikausia. Minä kun en sellaista kauaa katsele. Yllätyksenä on monelle sitten tullut että en ole sellainen matto jonka yli vaan kävellään ja joillekin on koitunut asiasta huomattaviakin ikäviä seurauksia.
Sosiaalisessa mediassa näkyy se suomalaisten huono puoli paljon vapaammin. Mitä sitten suomalaiset oikeasti on kasvotusten. Ajatuksien vaihto netissä on eriasia kun kasvotusten. Ihmiset ei sano lähellekkään kaikkea mitä he ajattelee kasvotusten. Netissä paljon enempi.
Internettiä ei ikinä pitäisi käyttää siihen että arvioi minkälainen joku on.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huonosti kohdeltu mutta ei todellakaan vuosikausia. Minä kun en sellaista kauaa katsele. Yllätyksenä on monelle sitten tullut että en ole sellainen matto jonka yli vaan kävellään ja joillekin on koitunut asiasta huomattaviakin ikäviä seurauksia.
👍
Töissäkin pitäisi keskittyä työntekoon, eikä toisten kiusaamiseen.
Osa ihmisistä on kuzipäitä. Vanha viidakon sanonta. Ei sille mitään voi, joten turha ottaa itseensä.