Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ihminen kohdellut teitä vuosia kaltoin ilman pienintäkään seurausta?

Vierailija
12.02.2026 |

Miten kestät sen psyykkisesti? Itse en kykene unohtamaan. Olen pettynyt yhteiskuntaan ja varmaan ikuisesti katkera. 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on kuzipäitä. Vanha viidakon sanonta. Ei sille mitään voi, joten turha ottaa itseensä.

Vierailija
2/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No about kaikki jotka ovat kaltoinkohdelleet minua eivät ole saaneet mitään seurauksia. Olivat teot sitten ilkeyttä ja inhottavuutta tai rikoksia. Näin aikuisena voi kuitenkin itse päättää seuransa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi edellistä työnantajaa, terveysviranomaiset, eläkekassa, työkkärin täti, naapurin k-pää, vuokranantaja, mitä näitä nyt pelkästään viime vuoden ajalta.

Vierailija
4/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ministerit.

Vierailija
5/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasistit Purra, Juuso ja Orpo tuottamuksellisesti, osin heitteillepannen.

Vierailija
6/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko sairas kun pyydät tämmösiä kertomuksia.   NAUTITKO  SAIRAASTI.....😝😝😝👹👹👹👹👹

Vierailija
7/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni ja paljon, etten enää näin tapa lutkuna pysty uskomaan karmaan. 

Vierailija
8/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hauska seurata, kuinka karma on kostanut.

Vierailija
9/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pää lopulta hajosi ja sairastuin pahasti. Sairastumisen myötä menetin kaiken.

Mun hyväksikäyttäjä porskuttaa menemään.

Vierailija
10/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pää lopulta hajosi ja sairastuin pahasti. Sairastumisen myötä menetin kaiken.

Mun hyväksikäyttäjä porskuttaa menemään.

<3

Vierailija
11/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja sen kanssa on nyt on vaan tultava toimeen ettei minua enää saa karsittua kasaan.

Vierailija
12/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Perusteellinen petos toisen vanhempani toimesta. Toiset eläkeläiset kutoo villasukkia ja leipoo pullaa, toiset käyttää myös loppuosan elämästään oman lapsensa elämän sabotointiin.

Vierailija
13/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä on kuzipäitä. Vanha viidakon sanonta. Ei sille mitään voi, joten turha ottaa itseensä.

Osa? Todellisuudessa Suomessa asuu valtavasti ilkeitä ihmisiä. Todisteita löytää halutessaan muutamassa sekunnissa, jos hiirisormi on nopea. Miltä tahansa sosiaalisen median alustalta löytää joukoittain suomalaisia, jotka latelevat loukkauksia, solvauksia ja uhkauksia toisille suomalaisille.

Vierailija
14/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huonosti kohdeltu mutta ei todellakaan vuosikausia. Minä kun en sellaista kauaa katsele. Yllätyksenä on monelle sitten tullut että en ole sellainen matto jonka yli vaan kävellään ja joillekin on koitunut asiasta huomattaviakin ikäviä seurauksia. 

Vierailija
15/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisessa mediassa näkyy se suomalaisten huono puoli paljon vapaammin. Mitä sitten suomalaiset oikeasti on kasvotusten. Ajatuksien vaihto netissä on eriasia kun kasvotusten. Ihmiset ei sano lähellekkään kaikkea mitä he ajattelee kasvotusten. Netissä paljon enempi.

Vierailija
16/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kostaa.

Vierailija
17/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internettiä ei ikinä pitäisi käyttää siihen että arvioi minkälainen joku on.

Vierailija
18/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä huonosti kohdeltu mutta ei todellakaan vuosikausia. Minä kun en sellaista kauaa katsele. Yllätyksenä on monelle sitten tullut että en ole sellainen matto jonka yli vaan kävellään ja joillekin on koitunut asiasta huomattaviakin ikäviä seurauksia. 

👍

Vierailija
19/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä (akka).

Vierailija
20/50 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkin pitäisi keskittyä työntekoon, eikä toisten kiusaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi