Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies riepotteli mua ympäri lattiaa..

Vierailija
30.04.2007 |

Mitä helvettiä teen??!! Mentiin just naimisiin, sitä ennen miehellä ollut pari raivaria mutta on rauhoittunut niistä. Nyt olin miehen työkaverista mustasukkaine ja mies sai niin kauhean raivarin et repi lapsen nmun sylistä ja pisti sen pinnasänkyyn ja heitti mut lattialle ja alkoo raahaan ulko-ovelle päin. Heitteli vaatteita perään. lapsi huusi..

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän palautetta. Nyt saat kuulla sen mitä halusinki. Tarkoitti noita vastauksia missa minä olen se syypää. Mutta ihan sama. Vihaan sitä jo niin paljon. ap

Vierailija
102/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan jaksa uskoa että ap on se hullu syypää. Riidassa on tietenkin aina kaksi mutta mies ei vaikuta tasapainoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyljännyt ja äiti antanut toiset lapset huostaan. Eli ymmärrään ettei aina ole kaikki palaset kohdallaan mutta ei se tätä enää selitä. ap

Vierailija
104/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo normaalia että vaimo tai siis kai eks keksii kaikkea mitä muka ajattelen ja vääntää niitä päässään ja sit tilittää kavereilleen porukoilleen ja tietty näille palstoille .. no nyt sitten kaikki ohi .. kai .. rupee kyllä mullekkin aukeen kuin pahaks tää on menny ja et kun ei pysty omista tekemisitään puhuun niin sellasta sitten .. nyt kaikki mammat jotka on minusta " hullun" vääntänyt niin toivon teille hyvää jatkoa ja hauskaa iltaa

Vierailija
105/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pelkää itse jokaista liikettäsi pari vuotta tietäen että sinuun ei luoteta pätkääkään vaikka syytä mustasukkaisuuteen ei tod pitäisi olla(tai kai sä senkin paremmin tiedät) no nyt on tasapainoinen olo kun on tääl kämpäs yksin .. ja toinen lapsi jo viety ... suomessa kun ei toi isä ole juuri mitään niin en rupea siitä huoltajuudesta tappelemaan .. 10v poikani olisi muuttanut meille puoli vuotta sitten innoissaan mun viimetingassa nainen tajus et ei hän rupea kattelemaan mun poikaa täällä nurkissa .. homma laitettiin sitten sen piikkiin että rahaa eikä tilaa ole tarpeeks ... hastala vista baby vaan sullekkin!

Vierailija
106/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmassa on pimahtaneita ihmisiä.

Vierailija
107/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todistanut oikeudessa asti että minulla on äiti ja se että 2sisarustani oli huostaan otettuna on kasvattanut meitä kaikkia helvetisti ja lapset palautettiin äidille .. toinen jo lentänyt pesästä ja toinenkin jo kuopissa .. isosiskoni on maajoukkuetason urheilia ja kouluttautunut alallaan loppuun asti.. ja mitä muhun tulee niin olen ollut vaki työssä 11vuotta urheilen ja tunnen olevani ihan normaali palikka näissä rattaissa.. mun mutsia toi nainen parjaa varmaan viel eläke päivillä ja omapahan on asia aikuisia kun ollaan

Vierailija
108/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani huusi ensimmäisen vuoden aina kun syötävä kun palautin viikonloppujen jälkeen .. et siinä sit vaan kannat väkisin toisen omaan himaan .. no nyt jo iso " mies" ja erittäin sosiaalinen viksu tapaus .. tietää että rakastan häntä ja on varmasti kypsempi kuin moni ikäisensä .. ja saanut olla myös lapsi.. kysy vaan jos tulee jotain mieleen

Vierailija
109/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 130 viestin ketju -ilman yhtäkään " provo" -huutoa! Hämmästyttävää :O

(Joo, tiedän että alussa oli " provo" mut ei sen jälkeen kertaakaan. )

Vierailija
110/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntua aika lailla jakomielitautisen kirjoittelulta...

Ja nyt ex-vaimokin tuli linjoille...se kolmas persoona vissiinkin..Mielenkiintoista..

Vierailija
111/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että kirjoitis. En ole onneksi koskaan joutunut kokemaan sitä, että rakas nostaisi edes kätensä mua vastaan, mutta kirjoituksesi oli niin aito, rehellinen ja uskottava, että ihan kirpaisi.

Eihän kukaan ryhdy tahallaan väkivaltaisin morsiameksi. Siksi sen muutoksen täytyy olla niin vähittäinen, että sitä ei vaan voi eikä halua uskoa todeksi. Ja juuri siksi niin järkyttävä.

Ap:lle mäkin sanoisin, että kuulostaa siltä, että te ette sovi toisillenne miehesi kanssa. Kuulun siihen koulukuntaan, joka uskoo, että kun kerran lyö, lyö toisenkin kerran. Lähde hyvä ihminen, hae apua.

Vierailija:

Niin uskoin minäkin, että muuttuu. Kun ensin ' vain' riepotteli, töni, uhkaili, kuristi. Joka kerran katui ja hyvitteli, kerta kerran jälkeen väkivalta paheni. Vasta kun se löi kasvot mustiksi sain järjen ja voiman ja tuen lähteä.

Minuun ei käynyt juuri kuinkaan. Meillä ei ollut lapsia, Luojan kiitos. Silti ne arvet, henkiset, ovat näin pinnalla, että yksi kirjoitus ja siihen tulleet vastaukset saavat mut kyyneliin. Voi minua raukkaa, voi sinua. Osaa sinä lähteä ajoissa.

Aikaa on kulunut 15 vuotta. Sen jälkeen minuun ei ole väkivalloin koskettu. Olen elänyt hyvässä ja turvallisessa liitossa yli kymmenen vuotta. Silti en lakkaa koskaan olemasta hakattu nainen. Kiitän itseäni ja ystäviäni silloin siitä, että olen nyt hengissä ja kunnossa.

Ei se määritellyt eikä määrittele mua, enää. Silti suren aina, kun luen aloittajan kaltaisia viestejä. Tiedän niin hyvin, miten se menee, miten se alkaa ja miten sitä selittelee. Tiedän niin hyvin sen katseen rakkaan silmissä, kun napsahtaa tietyn pisteen yli. Tiedän, miltä tuntuu teeskennellä tajutonta, että toinen lopettaisi.

Vierailija
112/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää on kertomus sairaasta mustasukkaisuudesta mikä johtuu miehen edellisissä suhteissa olleista tapahtumista .. olen siis joskus kostoksi pettänyt exääni mitä ei olisi tarvinut näköjään kertoa tässä suhteessa mutta rehtinä miehenä kun kysytään että oletko koskaan niin vastasin rehellisesti.. no siitä sitten vähän niitä maagisia raskaus hormooneja kehiin ja meidän mummo on varmaan ainoa kenestä ei ole tuo ollut mustis.. sitten vaan potkitaan ja hakataan miestä ja sehän kovana jätkänä kestää ja kestää ja vielä kun purraan ja revitään niin venyy ,kestää,, ja antaa anteeksi.. mutta kun aika kuluu ja ressiä kertyy niin miehenkin mitta voi uskokaa tai älkää tulla täys .. siinä sitten käy kiinni ja loppua voitte lukea tästä keskustelusta ...... ei siis skitsoa vaan narsismia

Vierailija
113/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain töistä kyydin meidän lasta hakemaan ja kuski oli nainen( siis meiltä töistä sellanen aviossa ja pari lasta tyyppi(niille jotka ei ole jaksanut kaikkia osioita lukea) ja painotan vielä että olen elänyt niin että muija pettää ja tiedän mikä helvetti se on että siihen hommaan en rupeaisi ... siis syytä meidän suhteen sisälle ei ole piste.

Vierailija
114/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku mielipuoli täällä yksinpuhelua, vai ihanko oikeasti molemmat käytte perheriitaa keskustelupalstalla? Mitäs jos puisitte ongelmia kasvotusten? Tai keskustelisitte edes messengerillä?

Sokeakin tajuaa ettette sovi toisillenne, molemmat tuovat toisesta huonot puolet esiin. Eiköhän molemmista jotain hyvääkin löydy, mutta se puoli pysyy visusti piilossa suhteessanne. Ryhdistäytykää, edes lapsenne tähden, ja ottakaa ero. Tuo on sairasta käytöstä, molemmilta teistä.

Vierailija
115/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille selväksi, että eri osoitteisiin, kunnes päät on sen verran kunnossa, ettei lapsen tarvitse todistaa enää yhtään tuollaista episodia. Ihan riippumatta siitä, kun tässä nyt sitten syypää ja kuka ei. Sille pitää nyt vaan yksinkertaisesti vaan laittaa stoppi. Eri osoitteet, huomenna rupeatte järjestämään asiaa.

Vierailija
116/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku esittää miestä ja naista. Toises viestis se mies muka lähti menee, mut oliki takas koneella parin minuutin päästä! Kattokaa kellonaikoja!

Vierailija
117/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jollain olis hiukan " vilkas" mielikuvitus .. usko mitä haluat mutta juurikin asian osaisena miehenä .. jokaisen kirjoittamani jutun pystyn allekkirjoittamaa .. että se sun salapoliisi urasta .. UGH!

Vierailija
118/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättikö mitään ajatusta?

126

Vierailija
119/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon mä nää jo varmaan kaikki lukenu mut ei oikeen pysy perässä.. ja oon tääl ny siis ekaa kertaa et ei ole kaikki sivuston hienoudet vielä hallussa

Vierailija
120/129 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko vuokralla lähiössä? Käytättekö reippaasti alkoholia?

t. vuokralähiössä asusteleva, naapureina muutamia vastaavanlaisia tapauksia, ja sääliksi käy lapsia!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä