Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että olen koko aika ihan syväjäässä? Nytkin mulla on kolme peittoa ja viltti päälläni.🥶

Vierailija
12.02.2026 |

Sisälämpötila on ihan ok ja minulla ei ole kuumetta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 3-vuorotöissä, yövuoroissa aina siinä klo 3-4 maissa paitsi väsytti eniten, myös tuntui palelevan eniten.

Vierailija
22/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla anemia? Itselläni hb on 80 ollut jo kuukausia,palelee ja raajoja pistelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veri ei kierrä, käy kävelyllä illalla, aloita avantouinti, kylmänsietokyky kasvaa 

Ei kaikki muuten kestä avantouintia. Olen ihan terve alle nelikymppinen. Kävin joskus kylmäaltaasta uimahallissa ja sydän heitti kuperkeikkaa sen jälkeen. Enpä ole enää uskaltanut edes kokeilla. Tuntui, että kuolen siihen.

Vierailija
24/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sulla anemia? Itselläni hb on 80 ollut jo kuukausia,palelee ja raajoja pistelee.

Ohis, mutta oletko syönyt rautaa? Ei kai se hemoglobiini niin alhaalla pysy, jos sitä hoitaa. Minulla on itselläni raudan imeytymisen ongelmia. En tosiaan vaan seiso käsiä heilutellen, kun hb laskee vaan hoidan sitä.

Vierailija
25/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta tai matalat rauta-arvot.

Vierailija
26/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putket on tukossa, mittauta kolesteroli. 

Vierailija
27/27 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, en keksi syytä (hb ok ja syön lisärautaa, kilpparit ok, en tupakoi ja nukun n.7h/yö, sisälämpötilalla ei vaikutusta asiaan). Olen vain todennut sit, että se on sisäsyntyinen ominaisuus ja huomaan muita ihmisiä herkemmin, kun kehon lämpötila tippuu ihan vähänkään. Esim. ruuan jälkeen paleltaa AINA, kun veri (=lämpö) keskittyy ruuansulatukseen. 

Mulla auttaa jonkinverran lämpimän juonti, siis ihan vaan kuumaa vettä pannusta tavallisen vesilasin sijaan. Ja pitkään en voi istua paikoillaan, koska lihastyö pitää lämpimänä. Mikrossa lämmitettävä kauratyyny on myös ahkerassa käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi