Mistä johtuu, että olen koko aika ihan syväjäässä? Nytkin mulla on kolme peittoa ja viltti päälläni.🥶
Sisälämpötila on ihan ok ja minulla ei ole kuumetta.
Kommentit (21)
Voin tulla vierellesi lämmittämään ;)
t. M19
Vaihdevuodet? Kuumavesipullo auttaa nukahtamaan.
Pidä itses liikkeessä, se lämmittää.
Minulle ainakin tulee joku syväjää pitkäksi aikaa, jos pääsen kylmettymään kunnolla. Silloin auttaa vain pitkä sauna, kuuma suihku, paljon päälle ja lisälämmitin hurisemaan hetkeksi.
Nukutko tarpeeksi? Mua palelee aina, kun yöunet on jääneet lyhyiksi.
Auttakaa nyt saatana edelleen on kylmä. Ap
Lihaksille töitä niin alkaa lämmetä.
Itsellä pikemminkin päinvastoin, meinaa öisin peiton alla tulla kuuma vaikka patterit säädetty normaaliin 21 asteeseen. Yhtenä yönä piti ihan pöytätuuletin käynnistää jäähdyttämään kuin kesähelteellä.
Vierailija kirjoitti:
Juo kuumaa ja nukkumaan
Mulla oli kilpirauhasvaivaa, lääke on helpottanut.
Tunnin hikiliikunta iltapäivällä/alkuillasta auttaa myös, lämpö pysyy lihaksissa pitkään.
Juo kuumaa juomaa, pipo päähän sisällä auttaa ja monet villasukat.. juokse paikoillasi 10min.
Kuuma tee tai vastaava kyllä auttaa, kun lämmittää sisältä myös.
Ihan hyvin voit olla tulossa kipeäksi. Ei se kuume aina edes nouse ja silti voi palella kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä ole oikea ap!😅
T: oikea ap
Mä olen aina iltaisin syväjäässä. Juon kuumaa, joskus käyn saunassa ja mulla on aina kuumavesipullo yöksi. Asunto on viileä ja lattiat jääkylmät. Villasaiset tossukat kumipohjilla jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksille töitä niin alkaa lämmetä.
Itsellä pikemminkin päinvastoin, meinaa öisin peiton alla tulla kuuma vaikka patterit säädetty normaaliin 21 asteeseen. Yhtenä yönä piti ihan pöytätuuletin käynnistää jäähdyttämään kuin kesähelteellä.
Kyllä mullekin tulisi kuuma, jos makkarissa olisi 21 astetta. Miten te saatte nukuttua noin lämpimässä?
Veri ei kierrä, käy kävelyllä illalla, aloita avantouinti, kylmänsietokyky kasvaa