Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tutkimus yllättää: kannabista käyttäneiden aivot erottuivat edukseen

Kommentit (469)

Vierailija
261/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viestin numero 247 kirjoittajalle. kirjoituksessasi taas näkee huumausaineiden puolustelijan /käyttäjän itsepintaisen vainoharhaisuuden. Minä en ole itse itselleni täällä mitään vastaillut. ainoat v i ha puheeseen syyllistyneet löytyvät tässä ketjussa huumausianeidenpuolusteljoista, eritotenkin tuo "hymiö-h u llu" .

narkeilta tukka pois ja linnaan.

Väkivaltaiset viestit ja sinun viestisi tulee samasta ip osoitteesta eli turha valehdella. Todella säälittävää.

jälleen... päihdeuskovaisten harhakuvitelmia. olette juurikin itse todella säälittäviä ja huolestuttavia ihmisraunioita. päihteillä itse aiheutetut mt ongelmat ovat surullinen asia.

Jäit kiinni todella nolosta valehtelusta kuten kaikki muutkin kannabiksen vastustajat. Kannattaa lopettaa tuo säälittävä trollaaminen.

Vierailija
262/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viestin numero 247 kirjoittajalle. kirjoituksessasi taas näkee huumausaineiden puolustelijan /käyttäjän itsepintaisen vainoharhaisuuden. Minä en ole itse itselleni täällä mitään vastaillut. ainoat v i ha puheeseen syyllistyneet löytyvät tässä ketjussa huumausianeidenpuolusteljoista, eritotenkin tuo "hymiö-h u llu" .

narkeilta tukka pois ja linnaan.

Väkivaltaiset viestit ja sinun viestisi tulee samasta ip osoitteesta eli turha valehdella. Todella säälittävää.

jälleen... päihdeuskovaisten harhakuvitelmia. olette juurikin itse todella säälittäviä ja huolestuttavia ihmisraunioita. päihteillä itse aiheutetut mt ongelmat ovat surullinen asia.

Jäit kiinni todella nolosta valehtelusta kuten kaikki muutkin kannabiksen v

jos pitäydytään näissä tosimaailman tapahtumissa, päihdeuskovaisten/päihteiden käyttäjien päänsisäisen rinnakkaistodellisuuden asemesta, niin täsmennätkö missä kohdin muka "nolosti valehtelin"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet jokaisessa viestissä. Olet todella sairas yksilö.

Vierailija
264/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa ei ole isompia ongelmia. Kaikki paukut ongelmaan joka oikeastaan ei ole edes iso ongelma. Todella fiksua resurssien käyttöä.

Vierailija
265/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoo kannabista vaaralliseksi ja myrkylliseksi niin siinä on kaksi valhetta. Vaarallista se ei ole kun siihen ei voi kuolla. Myrkyllistä se ei ole kun ld annosta eli tappavaa annosta ei ole kannabiksella. Vähiten haitallinen päihde kaikilla mittaustavoilla. Vain 8 ns. haitallisuuspistettä vaikka se on laitonta. Laittomuus kun väkisin nostaa haitallisuutta. Vertailun vuoksi laillisella alkoholilla on 23 haitallisuuspistettä.

Vierailija
266/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään oikeaa syytä ei ole kannabiksen kieltoon. Vain huonoja keksittyjä tekosyitä kuten porttiteoria.

Kannabis tekee näköjään jankkaajan.  Uusi tieto ei enää löydä perille. 

Vierailija
267/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kannabiksen sisältämät terpeenit ovat tismalleen samoja molekyylejä mitä tutkitaan voisiko niistä olla hyötyä Alzheimer-lääkkeenä. Pitkään on epäilty että kannabiksen maltillinen käyttö suojaa Alzheimerilta.

Vierailija
268/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään oikeaa syytä ei ole kannabiksen kieltoon. Vain huonoja keksittyjä tekosyitä kuten porttiteoria.

Sinä olet ainoa joka täällä jankkaa. Todella säälittävä tapaus joka kirjoittelee itselleen väkivaltaisia viestejä joista yrittää syyttää kannabiksen käyttäjiä.

Vierailija
269/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ap/pössyttelijät miettineet sitä, että tälläkin palstalla jotkut ottavat kaljan/viinilasin/drinkin, mutteivat jankuta siitä joka ilta? Mitä se kertoo sinusta/teistä?

Minusta alkaa kuulostamaan ihan joltain teinikapinalta, yhteiskuntaa vastaan.

Johtuisiko siitä, että viina on laillista?

Vierailija
270/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä hyödyt ja haitat yhtä aikaa pöytään, eikö niin? Hyödyt toki ymmärtää heposti, esim. rentouttavan ja humoristisen vaikutuksen. Kuitenkin liikakäytöllä on hankalia seurauksia puhumattakaan tuhotuista nuorten ihmisten tulevaisuuksista. Kaipa se on suht turvallista tässä viidenkympin hujakoilla, jos pienet höntsyt ottaa. Olen jo siinä ikävaiheessa, että piilevät skitsofrenia olisi ilmennyt jo aikaa sitten. En kuitenkaan lasteni +/- 20 haluaisi tätä kokeilevan vielä kymmeneen vuoteen ainakaan.

Vierailija
271/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ainoa joka täällä jankkaa. Todella säälittävä tapaus joka kirjoittelee itselleen väkivaltaisia viestejä joista yrittää syyttää kannabiksen käyttäjiä.

Tämä!

Vihaviestit ja niihin vastaajan ip osoitteet on samat. Ei helvetti mikä urpo.

Vierailija
272/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ap/pössyttelijät miettineet sitä, että tälläkin palstalla jotkut ottavat kaljan/viinilasin/drinkin, mutteivat jankuta siitä joka ilta? Mitä se kertoo sinusta/teistä?

Minusta alkaa kuulostamaan ihan joltain teinikapinalta, yhteiskuntaa vastaan.

Johtuisiko siitä, että viina on laillista?

Johtuu tasan siitä. Alkoholille oli myös kielto ja se toimi niin huonosti että ihmettelen miksi poliitikot päättivät tehdä lisää kieltolakeja. Ensimmäisestä kiellosta ja sen vaikutuksista ei siis opittu mitään.

Vierailija
273/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetutkin terveysvaikutukset  ovat jotain kahvin ja teen luokkaa,  mutta haittavaikutukset  pahemmat. Kannattajat ovat jo täysin koukussa  ja hönöstelevät  juttujaan.   Hakevat jotain  joka ei ole tarpeellista. 

Vierailija
274/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletetutkin terveysvaikutukset  ovat jotain kahvin ja teen luokkaa,  mutta haittavaikutukset  pahemmat. Kannattajat ovat jo täysin koukussa  ja hönöstelevät  juttujaan.   Hakevat jotain  joka ei ole tarpeellista. 

Miksi jauhat paskaa?

Vierailija
275/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on terveystuote eikä sillä ole lainkaan haittavaikutuksia suun kuivumista lukuunottamatta.

Vierailija
276/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on terveystuote eikä sillä ole lainkaan haittavaikutuksia suun kuivumista lukuunottamatta.

Totta. 

Tämä on tutkittua tietoa.

Vierailija
277/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää vihapuhuja tullut möyhypäitten kiusaamaksi lapsena, vai mistä kenkä puristaa?

Vierailija
278/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää vihapuhuja tullut möyhypäitten kiusaamaksi lapsena, vai mistä kenkä puristaa?

Joku juoppo surkimus joka menettänyt naisensa isomunaiselle hipille ja nyt purkaa kännissä kiukkuaan. 🤭

Vierailija
279/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksessa löydettiin yhteys, ei kausaatiota. Todennäköisesti yhdistävänä tekijänä on avoimuus uusille kokemuksille.

Vierailija
280/469 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vihaviestit ja niihin vastaajan ip osoitteet on samat. Ei helvetti mikä urpo.

Hah hah hah, ei  h 3lvetti mikä urpo kun yrittää tuollaista väittää. Kyllä minä nyt kuitenkin itse parhaiten tiedän mitä olen kirjoittanut.  vai että ip osoitteet on samat... lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä