Paljonko on mielensä pahoittajia palstalla?
Siis niitä jotka poistavat keskusteluja pää märkänä koko ajan. Oma arvio on että niitä on alle 10. Perustan arvion alanuolten määrään per aloitus siihen kunnes keskustelu on poistettu. Aika pieni porukka saa pilata palstan kaikilta.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että joku jaksaa poistattaa
Mitä hyvää on keskustelujen estämisessä?
Noin 95%
Kaikki demareita vähänkään arvostelevat ketjut poistetaan. SDP on pyhä.
Sabotoin keskustelua että ylläpito heräis
Vierailija kirjoitti:
Noin 95%
Kaikki demareita vähänkään arvostelevat ketjut poistetaan. SDP on pyhä.
Mitä olen palstaa seurannut niin politiikan aiheista ps on herkin poistamaan kaiken arvostelun.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittiko aloittaja mielensä?
Jotenkin järjen vastaista ettei keskustelupalstalla saa keskustella kaiken maailman asioista.
Säännöt: https://www.vauva.fi/keskustelualueen-saannot
ja vastasuudet, sen mukaan tutkitaan. Voi joku käyttäjäkin noita huomata, jos poistuu kertoo tosta.
Minä ilmiannan sellaiset keskustelut joissa jo otsikko on valheellista trollausta, kannanotoissa sopimatonta kielenkäyttöä ja henkilöön menevää solvausta. Niitä on muuten ihan päivittäin. Asiallinen kriittinen keskustelu on minusta mukavaa, osallistun mielelläni.
Täällä palstalla muuten pyörii aika paljon hulluja.
Ylilaudalla on paljon paremmin teknisesti toimiva bänniratkaisu! Täällä saa melskata ihan vapaasti!
Suurin ongelma on että bannit eivät pidä ja häiriköt tulevat vpn:llä, proxyillä ja torilla takaisin.
Kun palstalla ei ole mitään kunnollisia rajoja ja trollit palaavat kerta toisensa jälkeen, se asettaa modetkin erittäin vaikeaan asemaan. Pahimmillaan vain antavat mennä, että tehkäät nyt mitä huvittaa.
Avaus sinällään voi olla monistelua tai jankuttamista, tai ketjussa häiriökäyttäytymistä ja trollausta.
Eikä todellakaan saa läheskään kaikkea pois, yritetty on useitakin. Tietyt vakioketjut säilyy vaikka mitä laittaisi.
Minä ainakin aina pahoitan mieleni. Sniff!