Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kerro kenellekään seurustelustamme

Vierailija
11.02.2026 |

Suhdetta on puoli vuotta takana. Vietämme tiiviisti aikaa yhdessä ja liikumme eri paikoissa. Miehellä on aikuiset lapset ja vanhemmat elämässä tiiviisti mukana. Hän on sitä mieltä, ettei hänen parisuhdeasiat kuulu kenellekään. Siksi ei ole kertonut meistä. Perhe ei muutenkaan pidä ajatuksessa, että hänellä on joku. Minua ei haluta joka tapauksessa tavata. Mies on seurustellut ennen minua ja silloin hänelle tehtiin selväksi, ettei heille kannata yrittää puhua uudesta kumppanista. 

Suhde on syventynyt ja tullut isoksi osaksi arkipäivää.  En oikein tiedä mitä ajatella asiasta. Miten tällainen suhde voi toimia jatkossa. Jos hänelle vaikka sattuisi jotain, en saisi siitä koskaan tietoa, kun kukaan ei tiedä minusta. Välillä mietin kiirehdinkö asiassa, onko tämä oikeasti yksityisasia. Minun lähipiiriä hän on tavannut. Ajatuksia/kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ujo.

Vierailija
22/25 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat tuskin on seurustelua vastaan, mutta vaimolla ja lapsilla voi olla sanansa sanottavanaan. Etenkin kun sinua ei kavereilleenkaan ole esitellyt -pelkää, että joku möläyttää jotain.

Vierailija
24/25 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä hävettää tai sitten ajattelee ettei tuosta kuitenkaan tule pysyvää. Hupisuhde miehen puolelta. Nainen jonka kanssa on kiva hengailla. Ei kuitenkaan vakavaa, koska ei kerro vanhemmilleen ja perheelleen. Jos sillä olisi joku kansainvälinen miss supertissi, niin varmasti olisi jo ilmoittanut kaikille olevansa parisuhteessa. Älä jää paskaan suhteeseen. Ansaitset parempaa. 

Vierailija
25/25 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko?🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä