Pitäisikö palsta lakkauttaa?
Niin paljon hulluja ja ilkeitä ihmisiä täällä, pitäisi lakkauttaa.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Täältä on Tullu parempia elämän ohjeita ja viisautta kuin mistään muualta, ihan oikeasti
Olen kokenut samoin.
Kyllä ja ilmaiset lääkkeet jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi. Tämä on ainoa kanavani epäakateemisen valtaväestön mielenmaisemaan. Kuplautuisin muuten tosi pahasti.
Olen itse akateeminen, olen toisinaan kommentoinut myös tällä palstalla. Sehän juuri on anonyyminä kirjoittamisen rikkaus. Voin heittää mielipiteitä, joita kukaan ei uskoisi minun esittämikseni -monet voisivat hämmentyä ja kauhistua.
Nimenomaan hyvä juttu. Anonyymiyden tarjoama suoja poistaa esteet. Hyvässä ja pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi. Tämä on ainoa kanavani epäakateemisen valtaväestön mielenmaisemaan. Kuplautuisin muuten tosi pahasti.
Ilmauksesi on virheellinen, et voi sanoa epäakateeminen , se on huonoa suomea. Koulutuksesi ei ole kovin hääppöinen kun et osaa edes kielioppia.
Kansankielessä kaikki on sallittua. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että siitä olisi ainakaan haittaa. Hullujen pitäisi etsiä uusi paikka, missä trollata.
Siirtyisivät silloin vain kadulle. Todennäköisesti lähtisin silloin itsekin enemmän torille huutelemaan, koska olen täynnä vihaa yhteiskuntaa kohtaan🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Epäakateeminen? Äläpä nyt.
T: alempi amk-tutkinto
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mulle tärkeä paikka jutella ja vaihtaa mielipiteitä.
Työnnän tänne törkyä joka päivä 7-23.
T. Vihapunikki
Vierailija kirjoitti:
Monet pitäisi lakkauttaa. Tänne ei ole kenenkään pakko tulla jos ei halua. Ihme valitusta suurin osa ihmisistä ei käy vauvalla ja siihen joukkoon voi liittyä jos ei kiinnosta nämä jutut. On se kumma kun joku aina on määräämässä ja rajoittamassa kaikkea. Jopa keskustelua.
Normaalia keskustelua täällä ei olla nähty enää aikoihin. Pelkkää panettelua, räyhäämistä ja veetuilua muita kohtaan. Tämä palsta oli ennen hyvä ja hauska kunnes tänne löysi tiensä nouret jolpit ja politiikasta räyhäävät setämiehet.
Kyllä. Monen mielenterveys paranisi, kun ei ole paikkaa missä lukea oksennuksia ja osallistua siihen itsekin.
Olen samaa mieltä, kyllä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet pitäisi lakkauttaa. Tänne ei ole kenenkään pakko tulla jos ei halua. Ihme valitusta suurin osa ihmisistä ei käy vauvalla ja siihen joukkoon voi liittyä jos ei kiinnosta nämä jutut. On se kumma kun joku aina on määräämässä ja rajoittamassa kaikkea. Jopa keskustelua.
Normaalia keskustelua täällä ei olla nähty enää aikoihin. Pelkkää panettelua, räyhäämistä ja veetuilua muita kohtaan. Tämä palsta oli ennen hyvä ja hauska kunnes tänne löysi tiensä nouret jolpit ja politiikasta räyhäävät setämiehet.
Hei, itse olen parikymppinen, mutta räyhään silti politiikasta. Onko se paha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko myös ahteriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko myös ahteriin?
Ei yllätä, että persut yhdistää politiikan heti takamukseen, koska heidän tekemänsä politiikka on ihan perseestä😆😆
En luota meidän kahteen valtamediaan, enkä sotauutisointiin ylipäätään. Sodista ei koskaan kerrota totuuutta koska se hyödyttää vastapuolia. Ken elää saa tietää tämän päivän sodista ehkä enemmän.
Tämä palsta oli jossakin vaiheessa ihan siisti, mutta nyt tänne hyppää ikävä/ikäviä tyyppejä ohjailemaan ilkein sanakääntein. Sairaat jutut voi heti skipata ne huomaa oitis jo ensimäisestä sanasta.
Sääli jos kaikki jäisi, täällä on väliin nättiä ja ihananaakin sananvaihtoa. Eikö?
Rekisteröityä en halua, en missään tapauksessa tällaisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että siitä olisi ainakaan haittaa. Hullujen pitäisi etsiä uusi paikka, missä trollata.
Siirtyisivät silloin vain kadulle. Todennäköisesti lähtisin silloin itsekin enemmän torille huutelemaan, koska olen täynnä vihaa yhteiskuntaa kohtaan🤔🤔
Se torilla huutelu auttaisi ehkä enemmän kuin täällä kirjoittelu samoille ihmisille.
Kyllä lakkauttaminen olisi minusta liian voimakas toimenpide. Mutta pieni tauko ehkä? Ja onhan jo nyt kellonaika rajoitus kommentoinnissa mikä on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko myös ahteriin?
Imemiset ja ahteriin pano on niin vääristynyttä sontaa. Jos ei ole muuta sanottavaa, kannattaa mennä imemään peukaloa tai tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaväestön? Eikös meitä akateemisia melko suuri prosentti ole nykyään.
Akateemisuus tarkoitti entisinä aikoina kykyä älylliseen mielipiteenvaihtoon oli aihe miten kontroversiaali tahansa. Nykyään akateemiset elää eri kuplissa ja menettävät malttinsa ja triggeröityvät ihan pienistäkin asioista. Täältä poistuu ihan asiallisia ja mielenkiintoisia keskusteluja ja ihmiset poistelevat toistensa ihan asiallisia viestejä, ei sen takia että viestissä olisi jotain sopimatonta vaan sen takia että lukijan ahdistuskäyrä nousee tappiin "väärästä mielipiteestä" joka haastaa lukijan ideologian ja fantasia-kuplamaailman. Siksi täällä keskustellaan vain "kylpyvedenlämpöisistä lastenpöytäaiheista" jotka ei vahingossakaan vaan triggeröi ketään.
Täysin turha aloitus Ei ylläpitäjäkään tuossa jokin aika sitten tekemällään mielipidekyselyllä saanut mitään aikaiseksi , tai no lukitsihan tuo pieruketjun ja tuli nopeampi aloitusten poisto
Ei, palstaa ei pidä lakkauttaa.
Tämän on hyvä foorumi. Tarjoaa aivan kaikenlaisille ihmisille mahdollisuuden purkaa tuntojaan, mietteitään, jakaa kokemuksiaan, kysyä neuvoa johonkin itseään askarruttavaan asiaan taikka elämäntilanteeseen, tai ihan vaan rupatella niitä näitä. Jollekin tosi yksinäisille voi olla ehkä myös hyvä seuran lähde, jopa ainut.
Itse kukin on vastuussa siitä mitä ketjuja avaa, kuinka kommentoi, tai millaisia kommentteja jää lukemaan. Aivan kaikkeen kun ei ole pakko reagoida. Samoja hulluja ja ilkeitä ihmisiä on tosielämässäkin, etkä sinä sielläkään heitä "lakkauta", vaan luovit. Ja siinä vaiheessa kun oma hörhökiintiö täyttyy, voi palstan sulkea omalta osaltaan niin pitkäksi aikaa kuin kokee tarpeelliseksi.