Pitäisikö palsta lakkauttaa?
Niin paljon hulluja ja ilkeitä ihmisiä täällä, pitäisi lakkauttaa.
Kommentit (28)
Monet pitäisi lakkauttaa. Tänne ei ole kenenkään pakko tulla jos ei halua. Ihme valitusta suurin osa ihmisistä ei käy vauvalla ja siihen joukkoon voi liittyä jos ei kiinnosta nämä jutut. On se kumma kun joku aina on määräämässä ja rajoittamassa kaikkea. Jopa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Monet pitäisi lakkauttaa. Tänne ei ole kenenkään pakko tulla jos ei halua. Ihme valitusta suurin osa ihmisistä ei käy vauvalla ja siihen joukkoon voi liittyä jos ei kiinnosta nämä jutut. On se kumma kun joku aina on määräämässä ja rajoittamassa kaikkea. Jopa keskustelua.
Keskusteluja rajoitetaan poistamalla niitä. Palsta ei noudata omia sääntöjään vaan kaikki poistetaan mistä mielensäpahoittajat vetävät herneen nenään.
Vierailija kirjoitti:
Muuten olen sitä mieltä, että Karthago on hävitettävä.
niin määkii, se on tuossa itärajan takana
Ei mutta pakko kirjautumisen voisivat laittaa. Helpottaisi ainakin jonkun verran tunnistamaan kuka puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi. Tämä on ainoa kanavani epäakateemisen valtaväestön mielenmaisemaan. Kuplautuisin muuten tosi pahasti.
Olen itse akateeminen, olen toisinaan kommentoinut myös tällä palstalla. Sehän juuri on anonyyminä kirjoittamisen rikkaus. Voin heittää mielipiteitä, joita kukaan ei uskoisi minun esittämikseni -monet voisivat hämmentyä ja kauhistua.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta pakko kirjautumisen voisivat laittaa. Helpottaisi ainakin jonkun verran tunnistamaan kuka puhuu.
Kirjautumispakon jälkeen tänne jäisi 10 - 20 kirjoittelijaa.
kaikille oikeus yrittää sallitaan