Eikö täällä voi kysyä urheilurintsikoista?
Keskustelu on poistettu :/
Mielestäni se oli asiallinen ja selkeä kysymys ja olisin todella tarvinnut vastauksen. Kuppikoko siinä oli mainittu koska tarvitsen korkean tuen urheiluliivit. Äh, mielestäni kyseessä ei ole mikään k-18 aihe enkä kysellyt hepeniä.
Jos etenkin joku juoksija linjoilla ja olet löytänyt oikeasti tukevat ja hyvät liivit niin pls ilmianna malli ja merkki ! En oikeasti voi edes treenata juoksua tai mitään missä tulee hyppelyä tai nopeaa liikettä, koska halpisliiveistä ei ole mihinkään.
Olen sen verran peeaa, etten tosiaan uskalla ostella mitään 80-120 EUR liivejä vain todetakseni käytössä että ihan surkeat.
Kommentit (3)
No ihan äkkiseltään hakemalla löytyy kyllä tuolla termillä (shock absorber) ihan hämmästyttävän halpoja tarjouksia ja hyviltä brändeiltä, mutta tutuista nettikaupoista, kiitos 🙏
Olen ilmeisesti ajatellut tätä ihan liian monimutkaisesti ja etsinyt kaikkia Paras Mahdollinen Juoksurintaliivi-suosituksia.
Urheiluliikkeet ja lähin kaupunki on tuolla 60km päässä niin hyvin harvoin pääsen täältä periferiasta sovittamaan mitään. Mutta tarjouksesta jotkut 35 EUR ei olisi yhtään pahat edes minulle ja kun tarkka koko on tiedossa niin olisi niistä ainakin sitten voimatreeniin jos tuki ei riitä juoksuun.
Vierailija kirjoitti:
No ihan äkkiseltään hakemalla löytyy kyllä tuolla termillä (shock absorber) ihan hämmästyttävän halpoja tarjouksia ja hyviltä brändeiltä, mutta tutuista nettikaupoista, kiitos 🙏
Olen ilmeisesti ajatellut tätä ihan liian monimutkaisesti ja etsinyt kaikkia Paras Mahdollinen Juoksurintaliivi-suosituksia.
Urheiluliikkeet ja lähin kaupunki on tuolla 60km päässä niin hyvin harvoin pääsen täältä periferiasta sovittamaan mitään. Mutta tarjouksesta jotkut 35 EUR ei olisi yhtään pahat edes minulle ja kun tarkka koko on tiedossa niin olisi niistä ainakin sitten voimatreeniin jos tuki ei riitä juoksuun.
Olen isotissinen ja mulle noi shockabsorberit ei istuneet ollenkaan. Kahta erilaista muistaakseni kokeilin. Mulla on panachen ja freyan urheiluliivit, ne on ihan hyvät.
https://www.lumingerie.fi/high-octane-uw-urheilurintaliivit-midnight-le…
https://www.lumingerie.fi/5022-endurance-uw-np-urheilurintaliivit-sky-b…
Jälkimmäiset tilasin kärkkäiseltä isolla alennuksella, eli kannattaa katsella sieltäkin.
Shock abrsorberit urheiluliikkeestä? Ainakin minusta ovat hyvät.