Ärsyttää suomalaisten huonous olympialaisissa.
Ampumahiihdossa Suvi Minkkistä on hehkutettu viikkotolkulla ja sitten se ampuu kaksi ohi makuulta. Selvästi sitä jännitti ja paineet oli kovat. Monet lajit missä tarvitaan sukset, suomalaiset on vaan huonoja.
Kommentit (36)
Ei ampunut minkkinen kuin yhden ohi makuulta, mutta ei saa antaa faktojen pilata hyvää vouhkaamista.
Kisat kuin kisat:
- Suomen joukkue saa noron
- Joku valkku kusee hommansa
- Hermot pettää useammalla
- Naisten suorituksia haukutaan, mutta miehet ei pärjää yhtään paremmin
Luulis että osalle asioista vois tehdä ees jotain, esim. oma kokki mukaan ja tiukempi hygienia noron estoon.
Vierailija kirjoitti:
Urheilu on muutenkin vähän hölmöä. Siis toki hyvä ihmisen omassa elämässään liikkua runsaasti, kuten itsekin teen. Mutta minua akateemisena ihmisenä esimerkiksi kiinnostaa enemmän, miten suomalaiset pärjäävät akateemisessa maailmassa, ja siellähän meneekin aika lujaa monilla aloilla, etenkin kun huomioi, miten pieni kansa olemme. Älylliset saavutukset ovat mielestäni tärkeämpi kuin sellaiset urheilussa. Mutta niin, leipää ja sirkushuveja kansalle. Se taitaa massoja enemmän kiinnostaa.
Olen itse täysin samaa tällaisena amistaustaisena kansalaisena. Kilpaurheilu on mielestäni, jos ei nyt täysin turhaa, niin ainakin vahvasti yliarvostettua. Itsekin seuraan tiede- ja kulttiurielämän saavutuksia, ne ovat Suomessa jääneet paitsioon. Itse olin Kekkosen valtakaudellä lapsi ja nuori, mutta muistan kuinka presidentti puolisoineen kutsui kulttuurielämän vaikuttajia säännöllisesti kokoontumisiin. En ole Kekkosen ihailija muuten, mutta sen ajan arvoista voisi ottaa joissakin osin oppia.
...täysin samaa mieltä, piti kirjoittaa
Niin ärsyttää ovat ihan hivakasta🤔
Vierailija kirjoitti:
Kisat kuin kisat:
Luulis että osalle asioista vois tehdä ees jotain, esim. oma kokki mukaan ja tiukempi hygienia noron estoon.
- urheilijat eivät ole enää edes omassa huippukunnossa kisaamassa. Se on noloa jos joku on.
Vierailija kirjoitti:
Urheilu on muutenkin vähän hölmöä. Siis toki hyvä ihmisen omassa elämässään liikkua runsaasti, kuten itsekin teen. Mutta minua akateemisena ihmisenä esimerkiksi kiinnostaa enemmän, miten suomalaiset pärjäävät akateemisessa maailmassa, ja siellähän meneekin aika lujaa monilla aloilla, etenkin kun huomioi, miten pieni kansa olemme. Älylliset saavutukset ovat mielestäni tärkeämpi kuin sellaiset urheilussa. Mutta niin, leipää ja sirkushuveja kansalle. Se taitaa massoja enemmän kiinnostaa.
Urheileva, empaattinen ja innovatiivinen älykkö olisi ihan paras. No, meillä on aika hyvä presidentti. Varmaan voittaisi jos olisi jokin Suomi-USA presidenttien olympiaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisat kuin kisat:
- urheilijat eivät ole enää edes omassa huippukunnossa kisaamassa. Se on noloa jos joku on.
Totta. Miesten hiihdossa oli käsittääkseni kaksikin ehdokasta, joilla olisi ollut paremmat ajat ja menestys viime aikoina. Suomessa mennään liikaa vielä naamataululla. Raaka peli pitäisi olla, ajat ja sinoitukset kaudella ratkaisevat. Loukkaantuneet jäävät rannalle ja uusi urheilija tilalle. Älytöntä raijata loukkaantuneita urheilijoita tuonne.
Sopii itse tehdä paremmin kun se kuulostaa helpolta.
Ärsyttää, kun suomalaisista tullut jotenkin luuserikansa.
Vierailija kirjoitti:
Mene itse sinne näyttämään mallia
Voin mennä, mutta ketä mallia ja alastiko sitä siellä näytellään?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Vuorinen ja Hiidensalokin olivat hyviä.
Hiidensalon kisan katsoin ja mielestäni ylisuoriutui, eli odotuksia paremmin ja silloin ei pitäisi olla tyytyväinen, sijoituksesta huolimatta ja siis sija 4. on super hyvä, vaikka se onkin aina se joka eniten vihloo, mutta muistaakseni siinä oli pronssi aika kaukana, että se vähän lievittää harmitusta.
Kyllähän sen arvaa, kun Suomen lehdistö alkaa hehkuttamaan jotakuta, niin ei varppina tule mitalia.
miljardeita euroja sijoitetaan huu haa pomppimiseen EI TODELLA JÄRKEÄ
Ikuisuuden ja Universumin näkökulmasta asialla ei ole mitään merkitystä.