Tuntuu, että helsinkiläisten on pakko koko ajan viilettää jossain
He käyvät jatkuvasti konserteissa, elokuvissa, näyttelyissä. Eikö muutama kerta vuodessa riitä? Eivätkö helsinkiläiset viihdy kotona? Mikä siinä on?
Kommentit (32)
He taistelevat ilmastonmuutosta vastaan eturintamassa.
Rahat pois -meininki. Osta, osta, osta, osta.
Mä en ole poistunut kotoa pariin kuukauteen kuin käymään kaupassa ja viemässä roskat. Asun Helsingin lähiössä ja kaltaisiani on paljon. En ymmärrä mistä puhut. Helsinki on nykyään täysin kuollut. Baarit ja yökerhot menevät konkkaan.
Miksi ihmeessä tuhlaisin ainutkertaisen elämäni kotona?
Vierailija kirjoitti:
Tuolle on ihan nimi. Ap
Ne asuu niissä pimeissä kopeissa, joissa ei mahdu muuta tekemään kuin katselemaan sitä 5 metrin päässä pönöttävää naapurin ikkunaa. Ei kai sellaisessa kukaan viihdy
Vierailija kirjoitti:
Tarjonta on runsasta, kulttuuri rikastaa elämää. Se siinä on.
Kerro lisää, itse en löydä mitään kiinnostavaa. T: helsinkiläinen.
En minä ainakaan käynyt, kun asuin Helsingissä. Kaikki oli kallista. Nykyään käyn paljon useammin.
Sellaiset ihmiset viilettää, jotka tykkää viilettämisestä. Vaikka mä käyn kerran viikossa jossain tapahtumassa, on siinä silti kuusi päivää kun en käy. Tarkoittaako se sun mielestä että en viihdy kotona?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole poistunut kotoa pariin kuukauteen kuin käymään kaupassa ja viemässä roskat. Asun Helsingin lähiössä ja kaltaisiani on paljon. En ymmärrä mistä puhut. Helsinki on nykyään täysin kuollut. Baarit ja yökerhot menevät konkkaan.
Aina kuule kaupunkilaisten valittavan että maaseudun pikkukunnissa ei ole mitään?
No jos käy vain parin kuukauden välein jossain konsertissa, syömässä, baareissa tms. niin miksi se olisi ongelma? Ei ole kummoinen homma ajella lähikaupunkiin sitä varten, taksilla, tutun kyydillä tai jopa joskus yöpyä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, itse en löydä mitään kiinnostavaa. T: helsinkiläinen.
Vaikea kertoa kun et itse kerro mikä sua sitten kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle on ihan nimi. Ap
Eläminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kuule kaupunkilaisten valittavan että maaseudun pikkukunnissa ei ole mitään?
No jos käy vain parin kuukauden välein jossain konsertissa, syömässä, baareissa tms. niin miksi se olisi ongelma? Ei ole kummoinen homma ajella lähikaupunkiin sitä varten, taksilla, tutun kyydillä tai jopa joskus yöpyä siellä.
Kai minä maaseudulla asuisin jos olisi varaa siihen. Työttömänä Helsingin lähiöt on halvin paikka asua Suomessa. Autoa ei tarvitse ja palvelut edullisia. Vuokratkin ovat nykyään matalia.
Maaseudullakin kyllä viiletetään tapahtumaan sen harvan kerran, kun sellainen järjestetään. Kaikki eivät viiletä sielläkään samaan tapahtumaan. Helsingissä joka päivä viiletetään luuisissa tapahtumissa, koska ihmisiä on niin paljon, että vaikka valtaosa olisi pääosin kotona, on silti jatkuvaa viiletystä joka paikassa. Ymmärrän, että maaseudulta katsoen se saattaa vaikuttaa siltä, että kaikilla helsinkiläisillä on kalenteri täynnä viiletystä. Monelle maakunnissa asuvalle voi olla vaikea hahmottaa sitä ihmismäärää, joka pääkaupungissa asuu.
No se on väärä tunne.
T. Helsinkiläinen kotihiiri
Ihmiset, jotka tykkäävät kulttuuritapahtumista ja tykkäävät käydä ulkona, hakeutuvat suuriin kaupunkeihin. Eikö se ole aika loogista?
Vierailija kirjoitti:
Raha ei yleensä ole stadilaiselle ongelma. Sitä nimittäin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei yleensä ole stadilaiselle ongelma. Sitä nimittäin on.
Missä mun rahat on?