Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tuoksuttomuus on mulle melkeinpä turn off

Vierailija
11.02.2026 |

Jotenkin laimeaa ja tylsää, jos mies ei käytä mitään hajusteita. Varmaan olen yksin tän mielipiteeni kanssa tässä hajusteyliherkkien perusvoidevaltiossa :D

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut siitä, että joku voi olla allerginen? Veikkaan, että olet sen verran putkiaivo, että et ole kuullut.

Ja sen takia kukaan ei saa tykätä hajusteista, kun joku on allerginen? 

Ap

Vierailija
22/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä naimisiin hajuvesipullon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereekö kuitenkin?

Vierailija
24/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä oikea mies haisee hieltä ja paskalta.

Uros

Vierailija
25/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lienee 12-vuotias.

Teineillä tuo järjetön lotraus noilla hajusteilla on yleistä.

Haisevat 10 metrin päähän aivan karmealta halpahajusteelta.

Vierailija
26/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pieraista, jos et muuten pääse tunnelmaan.

Vierailija
27/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Ahmed tai Mohammed on sulle sitten oikein oiva valinta.

Ai nämäkö on ainoita, jotka käyttää hajusteita?

Ap

Lähestulkoon kyllä, ja lisäski näitä simppaavat heikkoluonteiset "suomalaiset" "miehet". Niin jo homot kanssa tykkää läträtä hajuvesien kanssa mikä onkin melko homoa.

Vierailija
28/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP lienee 12-vuotias.

Olen 44. Tuoksujen käyttö ei tarkoita järjetöntä lotrausta tai 10 metrin päähän haisemista.

Ap

Vierailija
29/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu haista hielle, tupakalle ja vanhalle viinalle.

Lisätään tähän vielä valkosipuli ja suolikaasut. Viinan ei tarvii olla vanhaa.

Vierailija
30/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah... kemikaaleja imusolmukkeisiin... Nam! 😋🥰

Vierailija
31/48 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah... kemikaaleja imusolmukkeisiin... Nam! 😋🥰

Ei niiltä voi välttyä vaikka mitä tekisi.

Ap

Vierailija
32/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle hajusteet taas ei ole kivoja. En ole yliherkkä, mutta en vaan jotenkin tykkää.

Sen sijaan tuore hiki täynnä testosteronia ja feromoneja... yksi tällainen on tullut vastaan ja tulin siitä tuoksusta ihan hulluksi. Mikään eltantunut tai pistävä hiki ei tietty ole hyvä.

Niin siis jälleen kerran syytä huomauttaa, että hiki ei haise. Hiki on käytännössä pelkkää vettä ja suolaa. Se "eltaantunut ja pistävähiki" on iholla lymyävien bakteerien hajotusprosessin tulos, joka aktivoituu hien purskahtessa rauhasesta iholle.

Vierailija
33/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salvador Dali hieroi vuohenpaskaa kainaloihinsa lähtiessään naisiin. Kyllä miehen tuoksua pitää.

Vierailija
34/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pässimäinen tuoksu houkuttaa naisia ;)

"Salvador Dalí famously used a mixture of goat manure, fish glue, and oil to create a personalized, foul-smelling perfume, which he smeared on himself before meeting his future wife, Gala, for the first time. This eccentric behavior was part of his deliberate pursuit of a "ram-like" odor and his surrealist,, attention-seeking lifestyle. "

Vierailija
35/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein. Naiset, jotka puhuvat feromoneista ja haluavat haistaa miehen feromonit ilman mitään lisähajusteita, niin ne naiset jätän väliin.

Vierailija
36/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP lienee 12-vuotias.

10 metrin? Tänään olin menossa kauppaan ja edelläni käveli koulupoika. Jo noin 50 metriä ennen kuin ehdin kohdalleen, alkoi älytön hajusteen lemu. Onneksi ei sattunut samaan aikaan sisätiloihin. Miten lienee opettaja pystynyt hengittämään luokkahuoneessa? Varsinkin jos noita on useampia luokassa.

Vierailija
37/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa olevat miesten kommentit kertovat jotain miesten paljon puhutusta tasosta.

Vierailija
38/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielipide heittänyt häränpyllyä tässä asiassa. Aikanaan en pitänyt hajusteista naisilla ja vielä vähemmän itselläni, mutta nykyään haluan molempia. Markkinoilla on todella paljon vaihtoehtoja kaikkiin mahdoliisiin mieltymyksiin ja pitää vain löytää itselleen sekä (potentiaaliselle) partnerille sopiva tuoksu.

Sopiva tuoksu tuo paljon lisää kiihkoa seksielämään. Ei tarvitse myöskään tyhjentää lompakkoa kaikkien vaihtoehtojen kokeilemiseen, koska netistä löytyy runsaasti vinkkejä "yleisesti pidetyistä" tuoksuista.

Vierailija
39/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidin ennen hajustetuista miehistä mutta sitten tapasin mieheni, joka tuoksuu päätähuumaavan hyvältä ilmankin. Huomaan kyllä edelleen hyvän tuoksun jos jollain miehellä sellaista on mutta eivät ne herätä himoa kuten oman miehen feromonit.

Jännä juttu muuten, että hänen kanssaan sain lapsen, vaikka minulle oli diagnosoitu hedelmällisyysongelma. Ehkä olin vaan väärien miesten kanssa aiemmin ja tulin huijatuksi keinotekoisilla kutsuhajuilla.

Vierailija
40/48 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut siitä, että joku voi olla allerginen? Veikkaan, että olet sen verran putkiaivo, että et ole kuullut.

Kylläpä sulle tuli paha mieli kun joku uskaltaa olla erimieltä sun kanssa. Katsos, maailma ei pyöri sun ja sun allergian ympärillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän