Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä sinkkumiehille

Vierailija
11.02.2026 |

Jos haukutte naisia (yhdessä tai erikseen), ette saa naista.

Jos odotatte että nainen on palkaton palvelija, ette saa naista 

Jos ette välitä nauttiiko nainen seksistä kanssanne, ette saa naista.

Jos olet väkivaltainen, et saa naista

Jos haluat rajoittaa naista (esim. kieltää töissä tai harrastuksissa käynnin), et saa naista.

Lyhyesti: Naiselle ei saa tehdä sitä mitä ei haluaisi itselleen tehtävän.

Tuleeko palstan naisille muuta mieleen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos naisiin suhtautuu neutraalisti, naiset kiertää kaukaa

Jos naisiin suhtautuu positiivisesti, naiset kiertää kaukaa

Jos naisiin suhtautuu keksi oma sana tähän naiset kiertää kaukaa"

Olet siis jo etukäteen päättänyt että et löydä naista. Se on itseään toteuttava ennuste.

Miksi pitäisi "löytää" tai "saada" nainen? Ei terve mies naista kaipaa.

Parempi sana olisi "ei tarvitse". Kyllä minä ainakin välillä kaipaan naisen läheisyyttä ja lämpöä. Enkä tarkoita näitä mammapalstalaisia, nämä katkerat naiset ovat jotain ihan muuta

Katkeruuden projisoit sairaasta mielestäsi. Etpä ole sinäkään mikään naisten unelmamies, kun siinä sinkkuna vingut :D

Minulle riittää kun olen kerrallaan yhdelle naiselle se unelmamies, niin kuin tällä hetkellä. En ymmärrä mistä sinä sen vinkumisen löysit, puhuin vaan totta. Suurin osa täällä on ilkeitä ja katkeria ja sinun avautumisesi todisti sen taas. Mutta hyvää jatkoa sinne

Vierailija
42/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nainen Tampereelta. Häivy. Asukaa muualla. Älä jää muiden riesaksi just Tampereelle parisuhteilemaan. Ihmisiä liikaa jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miesselität, et saa naista.

Jos manspreadaat, et saa naista.

Jos olet persu, et saa naista.

Jos et kunnioita naistenoikeuksia, et saa naista.

Jos et hyväksy että nainen elää itsellistä elämää, et saa naista.

Jos lähestyt naista ilman suostumusta, et saa naista.

Jos ehdottelet naiselle, et saa naista.

Jos et tiedosta etuoikeuksiasi ja opettele kunnioittamaan naisia ja muita vähemmistöjä, et saa naista.

Jos autoilet ja syöt makkaraa, et saa naista.

Tuli vähän oksennusta suuhun. Tiedän tasan tarkkaan miltä näytät

Vierailija
44/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vinkkejä sinkkumiehille:

-ole valkoihoinen (jos et voi olla valkoihoinen, ole musta)

-ole yli 190cm pitkä

-omista tuuhea tukka

-omista yli 20cm pitkä penis (normipaksuus riittää)

-omista leveät hartiat ja kapea lantio

-omista matala rasvaprosentti (ainut, mihin voit vaikuttaa)

-muista komeat kasvot

Plussaa näistä, mutta vain pientä plussaa:

-pienet ja huomaamattomat pallit (naiskoomikoiden huumori on tasoa "kivekset on rumat hahhahaha!)

-pienet nännit

-ei silmälaseja

-ei risupartaa (voit vaikuttaa tähän itse)

Jos sinulla on kaikki yllä olevat kohdat kunnossa, saat vaikka syödä ihmislihaa päivälliseksi kolme kertaa viikossa ja saat enemmän naisia kuin 99,99% maailman miehistä ja enemmän kuin moni presidentti tai kuningas. 

Vierailija
45/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on ilkeitä ja vihaisia kommentteja kun hyvää hyvyyttään annettiin vinkkejä. Kuolkaa sitten yksinäisyyttänne itkien jos ei vinkit kelpaa.

Vierailija
46/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä on ilkeitä ja vihaisia kommentteja kun hyvää hyvyyttään annettiin vinkkejä. Kuolkaa sitten yksinäisyyttänne itkien jos ei vinkit kelpaa.

Mitäpä lottoat, että kommentit olisivat, jos miehet antaisivat vinkkejä sinkkunaisille? :D

Vai onko se taas vain miesselittämistä?

Vierailija
47/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä lottoat, että kommentit olisivat, jos miehet antaisivat vinkkejä sinkkunaisille? :D

Vai onko se taas vain miesselittämistä?

Riippuu minusta vinkeistä. Aloituksen vinkit on aika itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
48/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkujen määrästä päätelleen pojilla ei logiikkapiirit toimi aivoissa.

Miten on: herääkö teillä himot kun nainen sättii, solvaa ja vihaa teitä avoimesti?

Mantelitumake, aivojenne ainut aktiivinen osa, majakkana loimottaa TÄYNNÄ TUNNETTA, mutta loogisen ajattelun ohimoaivokuori kuolee käytön puutteessa.

Hyvää sukupuuttoa, pojat. Minä jo ehdin lisääntyä teitä paremman ja älykkäämmän miehen kanssa. Tyttäreni asettavat yliopistouran perheellistymisen edelle ja se on hyvä valinta.

Vierailija
49/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on: herääkö teillä himot kun nainen sättii, solvaa ja vihaa teitä avoimesti?

Mantelitumake, aivojenne ainut aktiivinen osa, majakkana loimottaa TÄYNNÄ TUNNETTA, mutta loogisen ajattelun ohimoaivokuori kuolee käytön puutteessa.

Hyvää sukupuuttoa, pojat. Minä jo ehdin lisääntyä teitä paremman ja älykkäämmän miehen kanssa. Tyttäreni asettavat yliopistouran perheellistymisen edelle ja se on hyvä valinta.

Samaa ihmettelen. Useissa uskonnoissa on kehotus kohdella muita kuten itse haluaisi itseään kohdeltavan. Eli jos ei halua tulla solvatuksi ei solvaa itse. Ihan hyvä ohjenuora. Niinhän ihmissuhteet toimii että hyvä aiheuttaa hyvää. Tämä pitäisi muistaa deittaillessakin.

Vierailija
50/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Voit sitten naureskella sukupuuttoon kuolleille pojille lastenlastesi kanssa. 😊

Vierailija
51/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että sillä joka vetää johtopäätöksiä vauvapalstan ylä- tai alapeukkujen määrästä on elämässä vähän suurempia huolia kuin toimia muiden kallotohtorina. Esim. selvittää miksi oma älykkyysosamäärä on lähempänä 60 kuin 100.

Vierailija
52/52 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tarvinnut päättää mitään. Tehtiin puolestani."

Oletko yleensäkään mitenkään vastuussa omasta elämästäsi vai annatko muiden vaan päättää puolestasi?

Haluatko sinä päättää kaiken muiden puolesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän