Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä palsta ei tule toimimaan koskaan!!

Vierailija
11.02.2026 |

Menee aivan täysin järki. Viestejä vaan katoaa. Siis katoaa. Kirjoitat asiallisen ja hyvin jäsennellyn tekstin. "Kommenttisi on lisätty". Vaan kun EI OLE. Lisänä lainaukset eivät toimi, ketjuja saa poistaa tuosta vaan eikä edes ole sitä hupia kun sai vielä öisinkin kirjoittaa.

Pahenee vaan.

Tämä. Palsta. On. P.ska. Oikeaa sanaa ei tietenkään saa kirjoittaa 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä märiset inceli persu.

Vierailija
42/54 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Jos joku ei tykkää jonkun kommentista, se poistetaan ilman mitään todellista oikeaa syytä. Ei mitään järkeä ja keskustelupalsta tämä ei todellakaan ole. Täysin samaa mieltä kuin ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitan paljon, eikä kirjoitustani ole koskaan poistettu tai estetty.

Täällä on selvät säännöt. Kun sisäistää ne ja kirjoittaa vain asiallisia kommentteja, ei ole vaaraa viestin estämisestä tai keskustelun poistamisesta.

Ei pidä paikkaansa. Tämä palsta on vain täynnä bugeja. Itse en kiroile, en hauku enkä kirjoita asiattomuuksia ja silti vastauksiani on viimeisen "parantelun"  jälkeen kadonnut. Sitä ennen ei ikinä.

Myös ketjujen poistaminen on ihan päätöntä. Harmittaa, kun hyviä keskusteluja poistuu ja sitten ketjuja, jotka on täynnä jonkun julkkiksen solvausta, ei saa pois millään.

Vierailija
44/54 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta. Harmittaa tosi paljon, että monia ihan asiallisia ketjuja on poistettu ja täysin ilman mitään syytä, sillä voi olla, ettei ketjussa ole yhtään epäasiallista viestiä, ja silti se vain menee poistoon.  Miksi?

Vierailija
45/54 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan, kun ylläpito askartelee noiden ask me anything-piiperrysten kanssa, eikä korjaa selkeitä toiminnallisia virheitä. Sen lisäksi Sanoma käytännössä rikkoo lakia antamalla ihmisryhmää vastaan kiihottamisen mennä läpi joka päivä, ilman että viestien kirjoittajaa bännätään. Käyttäjät itse joutuvat tekemään vuosia jatkuneesta häirinnästä nettivinkkejä poliisille, koska palstan ylläpito on niin saamaton ja munaton, ettei tee asialle mitään. 

Vierailija
46/54 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta. Harmittaa tosi paljon, että monia ihan asiallisia ketjuja on poistettu ja täysin ilman mitään syytä, sillä voi olla, ettei ketjussa ole yhtään epäasiallista viestiä, ja silti se vain menee poistoon.  Miksi?

Saattaa johtua siitä, että jotkut huvikseen ilmoittavat ketjuja asiattomiksi ja ketjut poistuu sitä kautta. Mutta ei sekään toimi mitenkään loogisesti. Täällä oli yksi todella pitkä ketju, jossa haukuttiin pahasti erästä julkisuuden henkilöä. Ketjussa moni kertoi ilmoittaneensa sen asiattomaksi ja pyysi poistoa. Ketju ei kadonnut. Itse otin lomakkeen kautta yhteyttä ylläpitoon ja ketju poistui tämän jälkeen seuraavana päivänä. Eiköhän tätä palstaa valvo me käyttäjät ja buginen tekoäly. 

Vierailija
47/54 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku alapeukuttaa alla olevaa tekstiä? Se on täyttä asiaa.

"Saattaa johtua siitä, että jotkut huvikseen ilmoittavat ketjuja asiattomiksi ja ketjut poistuu sitä kautta. Mutta ei sekään toimi mitenkään loogisesti. Täällä oli yksi todella pitkä ketju, jossa haukuttiin pahasti erästä julkisuuden henkilöä. Ketjussa moni kertoi ilmoittaneensa sen asiattomaksi ja pyysi poistoa. Ketju ei kadonnut. Itse otin lomakkeen kautta yhteyttä ylläpitoon ja ketju poistui tämän jälkeen seuraavana päivänä. Eiköhän tätä palstaa valvo me käyttäjät ja buginen tekoäly. "

Vierailija
48/54 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Jos joku ei tykkää jonkun kommentista, se poistetaan ilman mitään todellista oikeaa syytä. Ei mitään järkeä ja keskustelupalsta tämä ei todellakaan ole. Täysin samaa mieltä kuin ap. 

Niin, joku peruste siihen poistoon pitäisi, ei pelkkä ilmoitus saisi rittää.

Kaupalliset syythän tässä takana on.

Vierailija
49/54 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei tätä pidä ottaa liian vakavasti 😅

Ahaa, eli noin 10 vuotta sitten, kun lainaukset toimivat, ihmiset ottivat tämän liian vakavasti. 

Vierailija
50/54 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko vastaat asiakkaillesikin, kun huvipuistolaite ei toimi, siinä kuolee ihminen, sisäänpääsylippu on kallis, tai kojusta ostetussa jäätelössä on myyjän hiuksia?

Olen pitänyt sinua suht järkevänä kommentoijana, nyt tiedän sen olleen valetta. 

51/54 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinko vastaat asiakkaillesikin, kun huvipuistolaite ei toimi, siinä kuolee ihminen, sisäänpääsylippu on kallis, tai kojusta ostetussa jäätelössä on myyjän hiuksia?

Olen pitänyt sinua suht järkevänä kommentoijana, nyt tiedän sen olleen valetta. 

Jos laite ei toimi, totean, että huolto on tulossa. Ei siihen kukaan kuole, jos joutuu hetken odottaa 😃 Lippujen hinnasta ja jäätelöstä valittajalle kutsun kenttävastaavan keskustelukaveriksi 😎

Kukaan ei myöskään ole vaarassa, jos tämä palsta ei toimi ihan täydellisesti 😄

Vierailija
52/54 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin tämä toimii ainakin minulla. Näyttää vielä että ap:n aloituksenkin voi lukea. Vastatakkin voi siihen.

Vierailija
53/54 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä, mikä ero on näillä "vastaa" ja "lainaa" -napeilla. Ja lopputulos ei kuitenkaan toimi tai viesti sulautuu osaksi lainattavaa tekstiä, joten ihan sama kumman arpoo käytettäväksi. Korjatkaa lainaus-systeemi!

Vierailija
54/54 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih....