Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta ei tule toimimaan koskaan!!

Vierailija
11.02.2026 |

Menee aivan täysin järki. Viestejä vaan katoaa. Siis katoaa. Kirjoitat asiallisen ja hyvin jäsennellyn tekstin. "Kommenttisi on lisätty". Vaan kun EI OLE. Lisänä lainaukset eivät toimi, ketjuja saa poistaa tuosta vaan eikä edes ole sitä hupia kun sai vielä öisinkin kirjoittaa.

Pahenee vaan.

Tämä. Palsta. On. P.ska. Oikeaa sanaa ei tietenkään saa kirjoittaa 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli toisama ja hetken kuluttua (alle 5 minuuttia) koko ketju katosi.

Vierailija
22/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim perintökeskustelut ja miten perheessä hoidetaan raha-asiar ovat asiallisia samoin yleensä kasvojen- ja hiustenhoitojutut. 

Ehkä näihin osallistuvat useimmiten naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ja unohdan.

Vierailija
24/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan paljon, eikä kirjoitustani ole koskaan poistettu tai estetty.

Täällä on selvät säännöt. Kun sisäistää ne ja kirjoittaa vain asiallisia kommentteja, ei ole vaaraa viestin estämisestä tai keskustelun poistamisesta.

Vierailija
25/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä palstalla toimii on keskustelujen poistaminen. Aihe on muka vapaa mutta kaikkia aiheita poistetaan.

Kokeilepa että et hauku ihmisiä etkä rivoile...niin da daa. Viestit säilyy !!!! 👍🏻

Vierailija
26/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei tätä pidä ottaa liian vakavasti 😅

Näinpä. Joillekin tämä vaan näyttää olevan kovin iso osa oikeata elämää, eikä mitään huumorin kannalta otettavaa viihdettä, jollaista se oikeasti on. Tämänhän pitäisi olla kuin vitsikirja, jollaisen välillä mielellään avaa nauraakseen joillekin hyville jutuille. 

Seassa on kyllä asiaakin. Tämä näyttää selvästi ärsyttävän eräitä.

Vierailija
27/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä palstalla toimii on keskustelujen poistaminen. Aihe on muka vapaa mutta kaikkia aiheita poistetaan.

Kokeilepa että et hauku ihmisiä etkä rivoile...niin da daa. Viestit säilyy !!!! 👍🏻

Uutisista keskustelu ei ole kenenkään haukkumista. Silti niitä keskusteluja poistetaan paljon.

Vierailija
28/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on selvät säännöt. Kun sisäistää ne ja kirjoittaa vain asiallisia kommentteja, ei ole vaaraa viestin estämisestä tai keskustelun poistamisesta.

Tämä

Vierailija
29/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kurainen keskustelupalsta eikä Kela tai Finnair. Ei kellään ole velvollisuutta kehittää tätä tämän paremmaksi. 

Ketjut katoaa ihan syystä,jos et ymmärrä noudattaa ohjeita. Mutta teille jankkaaville häriköille peiliin katsominen on varmaan ihan vierasta.

Vierailija
30/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet joutava nostamaan niitä vaikka 100 kertaa esille ...jatka samaan mallin niinkuin ennenkin...ja toiset pitää pilkkanaan ja poistat ohi kulkiessaan. 🐖🤣🤣🤣

Vierailija
31/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

L Ä Ä K K E E T

Vierailija
32/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Joillekin tämä vaan näyttää olevan kovin iso osa oikeata elämää, eikä mitään huumorin kannalta otettavaa viihdettä, jollaista se oikeasti on. Tämänhän pitäisi olla kuin vitsikirja, jollaisen välillä mielellään avaa nauraakseen joillekin hyville jutuille. 

Seassa on kyllä asiaakin. Tämä näyttää selvästi ärsyttävän eräitä.

Yyy yyyy nyyh  nyyh.   Tämä on minun läskin ainut henkireikä  täällä yksiöläävässäni... enkä saa haukkua ihmisiä  yyy yyyy  y y  y.  Y

Vierailija
33/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L Ä Ä K K E E T

Minä läski ämmyli syön diapameja... tragikoomista.

Vierailija
34/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarkoitti sivuston teknistä toimivuutta, toisin kuin suurin osa luuli käyttäjän käytöksestä johtuvaa toimivuutta. Vaikuttaa jo sanoman imagoon ylläpitää näin heikosti toimivia sivuja. 

Vierailija
35/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin autistit. Naama umpeen ja töihin siitä.

t. Mode

Vierailija
36/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Minun viestit ei katoa kun noudatan tämän palstan sääntöjä. 

Mutta eihän esim. lainaustoiminnon bugisuus liity mitenkään siihen, noudattaako palstan sääntöjä? 

Vierailija
37/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Sen kerran kun löydän käydessäni sopivaa keskusteltavaa niin viestini kyllä ovat pysyneet.

Vierailija
38/38 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei pidä paikkaansa. Lainaustoiminnon edellisen uudistuksen jälkeen vastausviesti menee usein ennakkotarkastukseen, jolloin sitä ei ikinä julkaista, vaikka itse viestissä ja lainauksessa ei olisi yhtään mitään epäasiallista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän