Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni aikoo viettää melko raittiin vapun?

Vierailija
30.04.2007 |

Eli pinoon mars kaikki ne, jotka ehkä juo lasin viiniä ruoalla, nauttii kuohuviiniä vähän tai juo muuten annoksen tai pari alkoholia tänään?

Minä minä minä :) Ajattelin maistaa viiniä ja juoda yhden siiderin. Lapsia kotona kaksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin just tuossa että ostanko kaupasta yhden-kaksi siideriä vain kipaisenko alkosta minttusuklaa Baileys-pullon josta nautiskelen annoksen-pari...

Vierailija
2/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli pinoon mars kaikki ne, jotka ehkä juo lasin viiniä ruoalla, nauttii kuohuviiniä vähän tai juo muuten annoksen tai pari alkoholia tänään?

Minä minä minä :) Ajattelin maistaa viiniä ja juoda yhden siiderin. Lapsia kotona kaksi.

Kun en lasten aikana aio juoda. Hoitajaa ei saada tänään, ensi viikonloppuna mökille :)

Jaa no mutta pitäiskö juoda siideri kun lapset on menneet nukkumaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoharipullo on varattu, mut vaikka juon koko pullon mulla ei se mee kamalasti päähän

t vanha läski juoppo

Vierailija
4/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein intoudun ottamaan saatan juoda jopa lasin kuoharia ETTÄ lasin punaviiniä ruoan kanssa. Tai voi olla etten juo mitään.

Vierailija
5/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes harmita, kun en ole perso alkoholille. Muita herkkuja sitten alkon tilalle :o)

Vierailija
6/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahhaaa, minua aina naurattaa nuo " täysraittiit" . Eivät uskalla ottaa lasillista kun pelkäävät repsahtavansa.

Vierailija
7/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan juoda lasin viiniä. Harvoin tulee juotua muutenkaan enempää.

Vierailija
8/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan alkoholia pari kertaa vuodessa. Siideri on varattu illaks. Otan jos jaksan.

Vierailija
9/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva mahassa kun ei ole kovin perso skumpalle tai muillekaan vastaaville juomille... :)

Vierailija
10/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapset on kotona. Lapsille on hyvä nähdä, että alkoholia voi ottaa sivistyneesti. Olen todennut, että täysraittiiden ja uskovaisten perheistä tulee pahmmat alkkikset kun viinalla on se kielletyn hedelmän maku.

Vierailija
11/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ja lapsikin on tuossa =)

Vierailija
12/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pullo samppanjaa puokkiin miehen kanssa. Siitä siemailemme ruuan kanssa, loput jää varmaan huomiselle lounaalle. Ei lasten kanssa voi mitään kaatokännejä vetää, muttei mielestäni tarvitse kokonaan kuivin suinkaan olla.

Vierailija
13/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsen kanssa kahdestaan kotona, mies on töissä.

Vierailija
14/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä hilpeäksi tulee, muttei liikaa =)

Vierailija
15/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 2,5v ostatti kyllä papallla minulle yhden sauna siiderin :)

otti siis kaupan hyllystä ja laittoi papan kärryyn " äiti tykkää tästä" pappa kuuli väärin niin poika korjasi " en minä tyykkää tästä kun äiti"

Vierailija
16/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko kaikki kassalla, mitä lapsi lappaa kärryysi?

Vierailija
17/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan läträä kyllä, vaikka ei ole vielä lapsiakaan.

Vierailija
18/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta ja mä otan, mutta en koskaan kaatokännejä. Mä en yksinkertaisesti vain pysty juomaan itseäni jurriin, mulle tulee paha olo ja silloin tiedän että se on stop nyt.

Kerran olen ollut ilman lapsia viihteellä ja toinen kaveri yllytti ottamaan oikein olan takaa ja minähän tyhmä join ja ihan hirveetä oli, reilusti ennen kahtatoista oksensin niin että hirvitti.

Et miksi aina jankutetaan sitä että ei saa ottaa kun on ne lapset siinä vierellä, no mulla ne on nukkumassa ja mulla raja on jo neljässä sidukassa. Tai siis en pysty juomaan kuin sen neljä tai monesti kolme.

Pia

Vierailija
19/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla oli jo pino niille, jotka kokonaan ovat raittiita... Tää siis oli meille, ketkä ottaa annoksen tai pari, eli eivät ihan ilman alkoholia, mutta ei kuitenkaan humalaan asti!

Meilläkin lapset saa nähdä, kun äiti juo viiniä vähän ja ehkä sen siiderin. Vieraatkin meillä pysyy kohtuudessa, eli vaikka alkoholia meillä tänään juodaan, niin yhtään humalaista ei täällä näy.

t. ap

Vierailija
20/23 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset