Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla niin että miehen kulta-aika naisten keskuudessa tuleekin vasta 40+ ikäisenä?

Vierailija
10.02.2026 |

Eli sellainen mies joka ei ole ollut suosiossa nuorena, jotenkin "miehistyy" sitten vasta tuossa iässä.
Kokemuksia, tapauksia?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki, oma vika jos haksahdat jännä-jennaan. Näin se on naisillakin, jotka saavat turpaansa jännämiehiltä. Miehet ovat itse tämän epäempaattisen ja uhria syyllistävän mallin luoneet, joten älä itke meille vaan muille miehille :)"

En itkekään vaan sen takia mielellään nykyisin maksan naisille potut pottuina, kommenttisi todistaa, että toimintatapani on oikea;))

Vierailija
82/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ala. Nelikymppisillä miehillä on yleensä lapsia, ja uusista parisuhteista tulee heidän kanssaan sen takia erityisen mutkikkaita, olivatpa ne lapset sitten ihan pieniä, teinejä tai nuoria aikuisia. Been there, done that. Pelkkää sotkua.

Ja jos heillä ei ole lapsia eikä minkäänlaista menneisyyttä, heissä on jotain pahasti vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ainakin itselläni oli, naiset alkoivat kiinnittämään huomiota vasta tuolloin.  Onneksi olin jo oppinut tuntemaan naisen luonnon ennen sitä niin pystyin maksamaan potut pottuina.

Surullista, ettet osannut nauttia tilanteesta, vaan annoit katkeruuden pilata mahdollusuutesi hyvään ihmissuhteeseen.

Minä tein samaa, ja kyllä pottujen maksaminen pottuina tuntui huomattavasti paremmalta kuin mitkään "suhteet" rupsahtaneeseen ja ikääntyneeseen naiseen. Vielä parikymppisenä nämä olivatkin ihan kuolattavia, mutta nykyään näillä ei ole mitään annettavaa. 

Kuulostaa siltä, ettet vieläkään ole oppinut, mitä ihmissuhde tarkoittaa. Puhut pelkästään ulkoisista seikoista ja siitä, mitä annettavaa nsisi

Nuorena, teininä ja parikymppisenä, olisin antanut paljonkin, mutta naiset ovat käytöksellään ja julmuudellaan tuhonneet kaiken hyvän ja kauniin. Nyt jäljellä on enää sen antaminen takaisin minkä olen itsekin saanut.

Vierailija
84/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ala. Nelikymppisillä miehillä on yleensä lapsia, ja uusista parisuhteista tulee heidän kanssaan sen takia erityisen mutkikkaita, olivatpa ne lapset sitten ihan pieniä, teinejä tai nuoria aikuisia. Been there, done that. Pelkkää sotkua.

Ja jos heillä ei ole lapsia eikä minkäänlaista menneisyyttä, heissä on jotain pahasti vialla.

Naisille ei mikään kelpaa😂😂

Vierailija
85/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ainakin itselläni oli, naiset alkoivat kiinnittämään huomiota vasta tuolloin.  Onneksi olin jo oppinut tuntemaan naisen luonnon ennen sitä niin pystyin maksamaan potut pottuina.

Surullista, ettet osannut nauttia tilanteesta, vaan annoit katkeruuden pilata mahdollusuutesi hyvään ihmissuhteeseen.

Minä tein samaa, ja kyllä pottujen maksaminen pottuina tuntui huomattavasti paremmalta kuin mitkään "suhteet" rupsahtaneeseen ja ikääntyneeseen naiseen. Vielä parikymppisenä nämä olivatkin ihan kuolattavia, mutta nykyään näillä ei ole mitään annettavaa. 

Kuulostaa siltä, ettet vieläkään ole oppinut, mitä ihmissuhde tarkoittaa. Puhut pelkästään ulkoisista seikoista ja siitä, mitä annettavaa nsisi

Sen kuoren sisällä olevan ovat naiset tappaneet jo miehen ollessa nuori.  Minulle riitti kaksi pitkää parisuhdetta jotka päättyivät naisten petokseen, en kykene enää rakastumaan.  Jäljellä on vain ulkoisia seikkoja.

Vierailija
86/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos status ja varallisuus noussut merkittävästi. Yleensä tuollaiset tyypit on kiinnostavia jo nuorenakin (älykkyys jne)

Itse olin nörtti nuorena ja saavutin naisten suosion vasta päälle kolmekymppisenä. Älyllä ei tässä ollut mitään sijaa, kun nuorena en ollut naisten suosiossa.

Ehkä kyse oli sosiaalisista taidoista, jotka kehittyivät tuossa ikävaiheessa.

Vierailija
87/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee miesten kohdalla. Naisilla päinvastoin.

Naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Millä logiikalla? Ihan samalla tavalla miehet vanhenee, tai oikeastaan vielä enemmän, koska a) syövät huonosti b) eivät liiku c) eivät pidä huolta ihostaan. Kaikki nuo vaikuttavat vanhenemiseen.

Ihan jo se, että miehet eivät käytä aurinkorasvaa, naiset käyttävät, sitä on lisätty Ihan jo päivävoiteisiin ja meikkivoiteisiin, ja aurinko on ihon nro 1 vanhentaja tupakoinnin, ja tupakkatuotteiden kanssa. Kyllä, tupakkatuotteet myös vanhentuvat, ja mm huonontavat potenssia.

Ruokavalio: miehet syövät paljon lihaa, paljon kovia rasvoja, suolaa, vähän kasviksia

Nämä hyvin itsensä hoitavat 20-vuotiaat nykynuoret ovatkin niitä samoja nykynelikymppisiä kaljamahoja, jotka nykyään kuvittelevat itseänsä elegantiksi ikääntyväksi viiniksi.

Vierailija
88/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos status ja varallisuus noussut merkittävästi. Yleensä tuollaiset tyypit on kiinnostavia jo nuorenakin (älykkyys jne)

Itse olin nörtti nuorena ja saavutin naisten suosion vasta päälle kolmekymppisenä. Älyllä ei tässä ollut mitään sijaa, kun nuorena en ollut naisten suosiossa.

Ehkä kyse oli sosiaalisista taidoista, jotka kehittyivät tuossa ikävaiheessa.

Näin itsekin koin asian.

Vierailija
89/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä vähän. Jos tapaat jonkun uuden naisen, niin eihän hän liity mitenkään johonkin aiempaan naiseen, joka on sinulle mielipahaa aiheuttanut. Kyseessä on ihan eri henkilö. Ethän silloin "anna takaisin" mitään, vaan vahingoitat viatonta ihmistä.

Vierailija
90/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sisin sinussa ole kuollut, se on vain haavoittunut, ja sen pitää parantua. Sitten kykenet rakastamaan.

Vierailija
91/91 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ohis, mutta mitä tällaiset "ikä ei merkkaa" -puheet tarkoittavat, kun kuitenkin sinullakin ikä merkkaa?"

Olet oikeassa tarkennuksessasi eli mulle merkkaa ikä. En pysty ajattelemaan itseäni parisuhteessa kovin paljon nuoremman miehen kanssa enkä kyllä seksisuhteessakaan. Persoona on tärkein, mutta kolme-neljäkymppinen on aivan eri ikävaiheessa kuin itse olen persoonasta riippumatta. Yli viisikymppiset taas sitten ovat jo samassa ikävaiheessa, lapset aikuisia tai hyvin lähellä sitä jne. 

Tässä iässä 50+ ihmisten maailmassa huomaa myös sen että ihmiselämä on aika lyhyt, eilenkin tavoitti taas yksi täysin yllättävä kuolinuutinen, itseäni vuotta nuoremman lapsuudenystävän. Hän oli saavuttanut tosi merkittäviä asioita ja päässyt pitkälle ja kuoli täysin yllättäen ilman mitään tiedettyä sairautta. Ainoa lapsi vielä eli iäkäs äiti jäi nyt yksin. Tämänikäiset ymmärtävät, että lähtö voi tulla ja sekin muuttaa elämänasennetta. 

Siitä erillinen asia on huomio vielä siitä miten eri tavoin ihmiset ikääntyvät ulkonäön suhteen. Tunnen todella hyväkuntoisen ja jopa vuosikymmeniä nuoremman oloisia 70-85v. ikäisiä: hyvät geenit ja elämäntavat voivat tuoda pitkän ja terveen elämän. Tai sitten jokin tuntematon sairaus vie yllättäen kuten nyt tämä eilisen uutisen ihminen. Hyväkuntoinen, terveesti elänyt, laajasti kulttuuria ja tieteitä harrastanut ja ikäistään nuoremman näköinen mies, jonka olisi kaiken järjen mukaan pitänyt elää 90v. asti, jos tilastollista todennäköisyyttä katsotaan (varakkaat, hyvin koulutetut miehet elävät keskimäärin 10 vuotta pitempään kuin köyhemmät ja huonosti koulutetut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän