Voiko olla niin että miehen kulta-aika naisten keskuudessa tuleekin vasta 40+ ikäisenä?
Eli sellainen mies joka ei ole ollut suosiossa nuorena, jotenkin "miehistyy" sitten vasta tuossa iässä.
Kokemuksia, tapauksia?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyväpalkkainen työ, ei päihteitä, oma asunto, liikuntaa sopivasti, saa niitä samanlaisia naisia iskeä kuin kolmekymppisenä tyhjätaskuna katseli vain haaveillen LOL
M49
Miksi koulutettu mies olisi komikymppisenä tyhjätasku?
Totuus on, että nelikymppinen mies on jo rupsahtanut. Kyseessä on taitekohta, jonka ikäisenä naiset alkavat pitää nuorempia miehiä omanikäisiään viehättävämpinä.
Sinun pitää tarkistuttaa näkösi, koska olet selvästi nähnyt rupsahtaneita nelikymppisiä naisia, jotka näyttävät mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ainakin itselläni oli, naiset alkoivat kiinnittämään huomiota vasta tuolloin. Onneksi olin jo oppinut tuntemaan naisen luonnon ennen sitä niin pystyin maksamaan potut pottuina.
Surullista, ettet osannut nauttia tilanteesta, vaan annoit katkeruuden pilata mahdollusuutesi hyvään ihmissuhteeseen.
Surullista että naiset petollisuudellaan pilasivat sydämeni.
Hups no ei voi mitään. Uutta matoa koukkuun vaan
t naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, eikä ole.
Ei ole olemassa naista, naisen iästä riippumatta, joka haluaisi yli 40 v miehen. Silkka, karu fakta.
Mitä trollausta tämä nyt on. En todellakaan haluaisi nuorta miestä, jos olisin sinkku, vaan ihan omanikäisen, fiksun ja komean. Voi olla hieman nuorempi, max. 10 vuotta, mutta mieluummin samanikäinen tai vanhempi.
Ei se ikä, vaan persoona eli reilusti vanhempikin käy, jos muuten natsaa. Mies ajattelee samoin, ei ikä merkkaa, jos nainen on fiksu ja kaunis. Juuri viime viikonloppuna tämän sanoi eräs mies, joka tuli baarissa juttelemaan, hän oli minua vähän nuorempi viisikymppinen.
Joo niinpä. Mutta jostain syystä se natsaa aina kuitenkin niiden 20v itseä nuorempien kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas pojilla jutut. Kukaan ei muutu yhtäkkiä nelikymppisenä kiinnostavaksi jos ei ole ennen ollut.
Unohdat, että naisten kiinnostuksenkohteet myös muuttuvat iän myötä. Nuorempana naisia voi kiinnostaa enemmän ne menevät ja hauskat jännät pojat, mutta myöhemmin esiin nousee ne turvalliset ja vakaat kiltit miehet jotka ovat painaneet vahvaa uraa.
No jaa, en minä tuollaisen miehen kotibarbaraksikaan halua. Oikeastaan ainoat miehet jotka jollain tavoin kiinnostavat minua ovat ammatilliset kollegat joilta voin oppia (ei seksuaalisia asioita) ja sitten pappismunkit, jotka elävät selibaatissa eivätkä jahtaa munaansa kuin hullut ympäri maailmaa
Onko sinulla ensimmäiset seksikokemukset jonkun lähisukulaisen kanssa, kun et tunnu olevan ihan terve?
Varmasti monella. Menestynyt ja hyvin säilynyt komea mies löytää kyllä hyvää seuraa vaikka kuinka pitkään. Itse olen nyt kolmekymppisenä paljon menestyksekkäämpi kuin vaikka 20-vuotiaana, ei niin, että olisin epäviehättävä silloinkaan ollut. Nyt vain näytän enemmän mieheltä, joskin toki edelleen nuorekkaalta, ja minulla on enemmän itsevarmuutta, kokemusta, viisautta ja muuta "statusta", kuten korkea koulutus yms. M35
Vierailija kirjoitti:
Varmasti monella. Menestynyt ja hyvin säilynyt komea mies löytää kyllä hyvää seuraa vaikka kuinka pitkään. Itse olen nyt kolmekymppisenä paljon menestyksekkäämpi kuin vaikka 20-vuotiaana, ei niin, että olisin epäviehättävä silloinkaan ollut. Nyt vain näytän enemmän mieheltä, joskin toki edelleen nuorekkaalta, ja minulla on enemmän itsevarmuutta, kokemusta, viisautta ja muuta "statusta", kuten korkea koulutus yms. M35
Ja korostan, että saan enemmän nyt huomiota vaikka 20-vuotiailta naisilta kuin silloin, kun itse olin 20-vuotias. Fakta on että moni nainen ei tykkää liian poikamaisesta ja nuoresta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas pojilla jutut. Kukaan ei muutu yhtäkkiä nelikymppisenä kiinnostavaksi jos ei ole ennen ollut.
Nojaa, parin kymmenen ja neljän kymmenen välillä muuttuu monta asiaa. Mutta kyllä tuo aidosti vastaa oma kokemusta. Teiniä ketään ei kiinnostanut vähän vetäytyvä, kirjoista ja kulttuurista pitävä poika. Nelikymppisenä nämä taas ovat vahvuuksia.
Tietenkin elän nyt akateemista elämää pk seudulla, enkä kuolevassa teollisuuskaupungissa. Eli myös oma ympäristö ja ne ihmiset joita kohtaan, on vaihtunut.
Täh? Missä oikein opiskelit? Itse olin humanistisessa ja kyllä joka ikisella pojalla siellä oli huikea kysyntä. Tyttöystävää löytyi ja ihan ulkonäköön katsomatta.
Mehän juuri tykättiin kirjoista ja kulttuurista p
Niin teitte. Meistä kaikista, vuoronperään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ainakin itselläni oli, naiset alkoivat kiinnittämään huomiota vasta tuolloin. Onneksi olin jo oppinut tuntemaan naisen luonnon ennen sitä niin pystyin maksamaan potut pottuina.
Surullista, ettet osannut nauttia tilanteesta, vaan annoit katkeruuden pilata mahdollusuutesi hyvään ihmissuhteeseen.
Minä tein samaa, ja kyllä pottujen maksaminen pottuina tuntui huomattavasti paremmalta kuin mitkään "suhteet" rupsahtaneeseen ja ikääntyneeseen naiseen. Vielä parikymppisenä nämä olivatkin ihan kuolattavia, mutta nykyään näillä ei ole mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, eikä ole.
Ei ole olemassa naista, naisen iästä riippumatta, joka haluaisi yli 40 v miehen. Silkka, karu fakta.
Mitä trollausta tämä nyt on. En todellakaan haluaisi nuorta miestä, jos olisin sinkku, vaan ihan omanikäisen, fiksun ja komean. Voi olla hieman nuorempi, max. 10 vuotta, mutta mieluummin samanikäinen tai vanhempi.
Ei se ikä, vaan persoona eli reilusti vanhempikin käy, jos muuten natsaa. Mies ajattelee samoin, ei ikä merkkaa, jos nainen on fiksu ja kaunis. Juuri viime viikonloppuna tämän sanoi eräs mies, joka tuli baarissa juttelemaan, hän oli minua vähän nuorempi viisikymppinen.
Joo niinpä. Mutta jostain syystä se natsaa aina kuitenkin niiden 20v itseä nuorempien kanssa ;)
Itse voin ainakin miehenä sanoa suoraan, että hyvin vahvasti suosin itseäni reippaasti nuorempia naisia enkä tuota asiaa salaile heiltä tai keltään muultakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee miesten kohdalla. Naisilla päinvastoin.
Naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
Millä logiikalla? Ihan samalla tavalla miehet vanhenee, tai oikeastaan vielä enemmän, koska a) syövät huonosti b) eivät liiku c) eivät pidä huolta ihostaan. Kaikki nuo vaikuttavat vanhenemiseen.
Ihan jo se, että miehet eivät käytä aurinkorasvaa, naiset käyttävät, sitä on lisätty Ihan jo päivävoiteisiin ja meikkivoiteisiin, ja aurinko on ihon nro 1 vanhentaja tupakoinnin, ja tupakkatuotteiden kanssa. Kyllä, tupakkatuotteet myös vanhentuvat, ja mm huonontavat potenssia.
Ruokavalio: miehet syövät paljon lihaa, paljon kovia rasvoja, suolaa, vähän kasviksia. Kaikki tuo ikäännyttää: vaikuttaa sydänterveyteen, ja kaikki, mikä vaikuttaa sydänterveyteen vaikuttaa myös ikääntymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein samaa, ja kyllä pottujen maksaminen pottuina tuntui huomattavasti paremmalta kuin mitkään "suhteet" rupsahtaneeseen ja ikääntyneeseen naiseen. Vielä parikymppisenä nämä olivatkin ihan kuolattavia, mutta nykyään näillä ei ole mitään annettavaa.
Naiset viettävät koko nuoruutensa miehiä toisensa jälkeen rikkoen ja sitten vanhempana ihmettelevät mikseivät kiinnosta miehiä. Nainen on synnynnäinen sadisti.
Antaa miestenlasten elää typerässä harhassaan. Kuvittelevat, että +40- vuotiaina heillä on parikymppisenä MegaPillujen haaremi, mitä panna edestä ja takaa. Ei ole. Jos eivät tajua huolehtia parisuhteesta, joka heillä on, jos on, niin yksin jäävät, ja uutta ei löydy. Tämä on se totuus.
Onko sinulla ensimmäiset seksikokemukset jonkun lähisukulaisen kanssa, kun et tunnu olevan ihan terve?
Gaslight to the max bro. Ei kiinnosta s eksiorjuus yhtään kenenkään kanssa, edes kiltiksi itsensä määrittelevän, aivonsa mädättäneen tumppu timon kanssa
Ensitreffeillä deittiviidakossa: Liian vanha isäehdokkaaksi? | MTV Uutiset https://share.google/bqPV2AVWqFQcZWmuP
Tässäpä yksi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Antaa miestenlasten elää typerässä harhassaan. Kuvittelevat, että +40- vuotiaina heillä on parikymppisenä MegaPillujen haaremi, mitä panna edestä ja takaa. Ei ole. Jos eivät tajua huolehtia parisuhteesta, joka heillä on, jos on, niin yksin jäävät, ja uutta ei löydy. Tämä on se totuus.
Jokaista yksin jäävää 40+ miestä kohti on noin kaksi samanikäistä yksin jäävää naista. Oikeus voittaa vihdoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
Millä logiikalla? Ihan samalla tavalla miehet vanhenee, tai oikeastaan vielä enemmän, koska a) syövät huonosti b) eivät liiku c) eivät pidä huolta ihostaan. Kaikki nuo vaikuttavat vanhenemiseen.
Ihan jo se, että miehet eivät käytä aurinkorasvaa, naiset käyttävät, sitä on lisätty Ihan jo päivävoiteisiin ja meikkivoiteisiin, ja aurinko on ihon nro 1 vanhentaja tupakoinnin, ja tupakkatuotteiden kanssa. Kyllä, tupakkatuotteet myös vanhentuvat, ja mm huonontavat potenssia.
Ruokavalio: miehet syövät paljon lihaa, paljon kovia rasvoja, suolaa, vähän kasviksia. Kaikki tuo ikäännyttää: vaikuttaa sydänterveyteen,
Olet todella todella pihalla. Alkaen jo siitä, että luulet proteiinipitoisen ja rasvaisen lihan vanhentavan ihmistä sen sijaan, että sillä olisi päinvastainen vaikutus. Älä saarnaa ihmisille ruokavaliosta, kun et edes ymmärrä sen alkeita. Ja biologisesti nainen on jo ohjelmoitu ikääntymään miestä huonommin. Vihje löytyy jo naisen rajallisesta hedelmällisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset viettävät koko nuoruutensa miehiä toisensa jälkeen rikkoen ja sitten vanhempana ihmettelevät mikseivät kiinnosta miehiä. Nainen on synnynnäinen s
Höpön löpö. Itse asiassa meitä ei edes kiinnosta miehet. Mutta jos lähestyy random naisia muna kourassa niin saa varmasti näpeilleen ja sille munalleen. Koita jatkossa pitää muna housuissa ja jättää naiset rauhaan niin huomaat, että saat itsekin elää rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että naiset petollisuudellaan pilasivat sydämeni.
Kyllä niitä ikäviä kokemuksia sattuu useimmille sukupuolesta riippumatta. Se on itsestä kiinni, päättääkö jäädä jumittamaan negatiivisuuteen, vai haluaako keskittyä hyviin asioihin. Katkera ihminen pilaa ennen kaikkea oman elämänsä. Siihen voi itse vaikuttaa, minkälainen omasta loppuelämästä muodostuu. Päästä irti vanhoista asioista niin voit jatkossa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio: miehet syövät paljon lihaa, paljon kovia rasvoja, suolaa, vähän kasviksia. Kaikki tuo ikäännyttää: vaikuttaa sydänterveyteen,
Jos tietäisit, miten monta kertaa olen kuullut jopa 18-VUOTIAAN nuoren naisen suusta, että tämä pelkää olevansa jo vanhenemassa. Mutta tämänhän varmaan jo tiesit ja vain teeskentelet muuta. Luuletko että joku 18-vuotias jannu pelkää jo ikääntyvänsä läheskään samalla tavalla?
No jaa, en minä tuollaisen miehen kotibarbaraksikaan halua. Oikeastaan ainoat miehet jotka jollain tavoin kiinnostavat minua ovat ammatilliset kollegat joilta voin oppia (ei seksuaalisia asioita) ja sitten pappismunkit, jotka elävät selibaatissa eivätkä jahtaa munaansa kuin hullut ympäri maailmaa