Onko olemassa ns. rakkausloitsuja, missä
Henkilö joka obsessoi toisesta ja ajattelee tätä, pitää tätä jonkinlaisen loitsun vallassa?
Kysyn siksi, koska minulle on toistuvasti käynyt niin, että henkilö X yrittää romantisoida minua ja sanotaan nyt että tämä jatkuu vaikka viikon. Tuon viikon aikana en pysty ajattelemaan hänestä mitään negatiivista ja koen itsekin ikävää häntä kohtaan. Mutta jos hän muuttaa mielensä syystä tai toisesta, näen hänet yhtäkkiä itsekin rakkauslasien sijaan siinä todellisessa valossa mitä hän on, mikä ei ole kovin mairitteleva
Kertokaa omia kokemuksia tai jos tiedätte varmasti, että tuollainen on mahdollista
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mikä verbi on romantisoida? Onko se sama kuin iskeä?
Entä obsessoi? Sama kuin ihastunut?
Omituista kielenkäyttöä ja rakkausloitsuja ei ole olemassa. Tykkäät vain olla tunteiden vietävänä ja siihen tulee särö, kun on pakko ajatella jotain ristiriitaa.
Minulla ei ole tunteita tätä henkilöä kohtaan ellei hän kohdista niitä minuun. Sen vuoksi mietinkin, että onko kyseessä loitsu ja manipulaatio. Enkä todellakaan halua suhdetta tai "tunteita" tätä henkilöä kohtaan
Mikä verbi on romantisoida? Onko se sama kuin iskeä?
Entä obsessoi? Sama kuin ihastunut?
Omituista kielenkäyttöä ja rakkausloitsuja ei ole olemassa. Tykkäät vain olla tunteiden vietävänä ja siihen tulee särö, kun on pakko ajatella jotain ristiriitaa.