Unelmahäät 2026 OFFICIAL
Unelmahäät 2026: Sulhanen ihastuu tissejä korostavaan pukuun - Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011804382.html
Maaliskuussa tämä sarja vihdoin jatkuu! Mutta on kyllä todella nihkeä tilanne, jos on saatu vain 6 paria mukaan ja vuonna 2025 ei julkaistu uusia jaksoja lainkaan. Mistähän mahtaa olla kyse, jos pareja ei ole löytynyt enempää?
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (503)
Eii... sulhasen paita. En vaan kestä tätä. 😂
Järkyt farkut ukolla. Hyvä ettei kikki vilahda
Mahtaa harmittaa tuota yhtä naisvierasta, jonka naama on peitetty kirkossa ja juhlissa, mutta kirkon ulkopuolella näkyvissä.
Nää ehtii vielä pari kolme kersaa vääntää ja maailma kiittää 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Nyt on lapsia tehty ympäri kyliä! Mitkä niistä oli naisen ja mitkä miehen? Rough 26.
Ja miks ihmiset antaa lapsilleen nimiä joita eivät osaa lausua? Nuorin Oliveri, tai tuskin siis tuo i lopussa. Joku toinenkin oli nimetty samalla tavalla, olikohan joku Sepastiani tms.
Vierailija kirjoitti:
Järkyt farkut ukolla. Hyvä ettei kikki vilahda
Eihän sillä pysy edes housut jalassa kun ei ole persausta. Tarttis ostaa henkselit.
Mistä lähtien tavallisen näköinen, huonoihoinen ja harittavasilmäinen nainen on valokuvamalli???
En jaksaisi olla tuollaisessa suhteessa jossa tiuskitaan ja nälvitään vaikka se nykypareille näyttää olevan tyypillistä, ja pitävät sitä aitona kanssakäymisenä kirosanoineen. Huumoripiikittely muuttuu äkkiä vähemmän huumoriksi. Tyhmää ja rasittavaa jos ei osata keskustella ja neuvotella toisella tapaa. Lapsiparat, ei saa mitään hyvää mallia ja ovat epävarmuuden tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien tavallisen näköinen, huonoihoinen ja harittavasilmäinen nainen on valokuvamalli???
Oma mieshän sitä näytti kuvaavan.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaussessiosta lähtien kaikki ovat.
Vierailija kirjoitti:
Valokuvamallihan voi olla vaikka hampaaton, hiukseton ja finninen.
Ehkäisy on keksitty! Mutta nää vaan sikiää joka vastaantulijan kanssa. Laittakaa ne vehkeet vintille ja huolehtikaa niistä olemassa olevista lapsista. Vielä ei ole liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvamalli??? Ja minä olen Miss Maailma.
Miltä vuodelta olet? Hyvin olet oppinut suomea.
Jos se on Marita Lindahl.
Keskivertoa rumempi nainen ja luulee olevansa joku missi. Kauhea akne, kauheat tatuoinnit, silmät kattoo toinen Kiinaan toinen avaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvamalli??? Ja minä olen Miss Maailma.
Jos se on Marita Lindahl.
Se ei ole Miss Universum
Isot tissit ei korvaa kokonaisuutta
Armi Kuusela on ainoa suomalainen Miss Universum
Miksi keksitte näistä pahaa sanottavaa? Kiva pariskunta ja perhe. Ei juopoteltu eikä huudettu.
Oliveri oli tosi suloinen.