SInkkunaisen elämä on tyhjää ja tylsää
Syön tänään tonnikalariisisalaattia, johon tulee myös tilliä, punasipulia, tuorekurkkua, maustekurkkua, herneitä, tomaattia ja kermaviiliä. Lisukkeeksi pinaattilettuja. Mietin kyllä että pitäisikö räväyttää ja vaihtaa kermaviilin tilalle oikein ranskankerma! Olen niin yksin
Kommentit (19)
Minä taas olin sinkkunaisena kaikkein onnellisin. Veikkaan ap:ta palstamieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olin sinkkunaisena kaikkein onnellisin. Veikkaan ap:ta palstamieheksi.
No miksi et ole sinkku nyt
Sinkkumiehet sentään voivat käyttää aikaansa peleihin, harrastuksiin tai vaikkapa historian, politiikan, taiteen tai psykologian oppimiseen. Naisia ei kiinnosta mitkään näistäkään mielenkiintoisista asioista.
Tyhjyys on itse aiheutettu. Tee asialle jotakin.
Tuo on kiinni
A. Kaveripiiristä
B. Rahasta
Kummallakaan noista valittamisesi aiheista ei ole tekemistä parisuhteen kanssa. Nuo viat ovat olemassa sekä parisuhteen kanssa, että ilman.
Se on kuule hyvä juttu olla yksin ja tylsässä eikä jonkun miehen pahoinpideltävänä ja hyväksikäytettävänä. Kiitos allah vaan sinunkin rauhastasi
Höpsis. Sinkkunaisena oleminen on ihan parasta.
T: sinkku
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehet sentään voivat käyttää aikaansa peleihin, harrastuksiin tai vaikkapa historian, politiikan, taiteen tai psykologian oppimiseen. Naisia ei kiinnosta mitkään näistäkään mielenkiintoisista asioista.
Minä harrastan pelejä, tiedettä, politiikkaa, psykologiaa, ja erityisesti taidetta.
Lisäksi urheilen ja minulla on laaja sosiaalinen piiri.
-Sinkkunainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kiinni
A. Kaveripiiristä
B. Rahasta
Kummallakaan noista valittamisesi aiheista ei ole tekemistä parisuhteen kanssa. Nuo viat ovat olemassa sekä parisuhteen kanssa, että ilman.
Ainoastaan alle 30-vuotiailla. Sitten kun naiset alkavat tekemään lapsia unohtuvat kaikki kaverit.
No mikset mennyt vaikka hiihtämään, tai lähirinteeseen laskettelemaan? Itse tein jälkimmäistä tänään. Kävin näin päälle kolmekymppisenä parkissa kikkailemassa ja vähän hyppimässä ja heittämässä läppää tuttujen kanssa. Nyt kohta BigAir -kisakatsoma omalla soffalla ja Whatsapp ryhmään kitinää vääristä tuomaripäätöksistä.
Ihan itsestä se on kiinni, onko tylsää, vai ei. Itselläni olisi tylsää istua jonkun siipan kanssa joka ilta, tai mennä aina tekemään vain jotain tylsää yhdessä. Ihan riittävästi hommaa vaativassa duunissa, mitä saa välistä tehdä himassa yötä myöten.
Niin, seurustelen toki myös, mutta nähdään kerran-kaksi viikossa-parissa, riippuen molempien menoista ja töistä.
Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Ap:n ongelma on köyhyys ja kaverittomuus.
Laita nuo kuntoon niin sitten ehkä joku nainenkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, asiantuntija siellä kertoilee omakeksimiä faktojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kiinni
A. Kaveripiiristä
B. Rahasta
Ainoastaan alle 30-vuotiailla. Sitten kun naiset alkavat tekemään lapsia unohtuvat kaikki kaverit.
Höpö. 😄
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kiinni
A. Kaveripiiristä
B. Rahasta
Jaa? Meillä alkoi kärrykävely- ja leikkipuistotreffit kun lapsia syntyi. Sen jälkeen sitten vietiin lapsia harrastuksiin ja käytiin lenkillä sillä aikaa. Välillä vietettiin saunailtoja ja yksi aina oli muksujen kanssa....
Ei ole koskaan ollut pulaa seurasta, kuuntelijasta tai lapsenvahdeista.
Palstapertti taas trollaa samaa vanhaa aloitusta, vuosiluku vain vaihtuu.
Voin lohduttaa, että samoista asioista kärsii moni parisuhteellinenkin.