Kaikille potkut sohvatehtaalta!
Asko ja sotka konkurssiin.
Mitäs jos lopetettaisiin hysteerinen säästäminen tai rahan kantaminen ulkomaisiin ketjuihin? Me tarvitsemme nuo työpaikat ihan täällä Suomessa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta lopetin kuluttamisen. Pitää turvata ensin oma talous, sitten vastan sohvan tekijän talous. En tosin ruoki myöskään ulkomaalaisia ketjuja.
Sama, horohallituksen sekoilujen jäljiltä en kuluta Suomessa yhtään mitään, ennen kuin vasemmistolaisuudesta tuomitaan maanpetoksesta. Rahastotkin kasvaa tällä päätöksellä ihan mukavasti.
Kommentissasi on virhe, horohallitus, eli Petterin ja Riikkkulin kaverikerho, on vahvasti oikeistolainen. Siitä olen samaa mieltä kanssasi että heidät oikeistokuhnureineen tulisi tuomita maanpetoksesta. Ja rahastot kasvaa täälläkin.
Onneksi meillä on se työvoimapula kuten viimeiset 20 vuotta hoettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, virolaiset ja latvialaiset sohvan tekijät saa kenkää? Sieltähän noiden soffat tulee.
Eikös tuo Lahessa ollut. Täällä onkin jo mukavasti työttömiä ennestään :D
No ainakin mun Askosta ta Sotkasta tilaamaa sohvaa odotettiin virosta kuukausia. Mutta kaipa ne sitten niitä Lahdessakin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta lopetin kuluttamisen. Pitää turvata ensin oma talous, sitten vastan sohvan tekijän talous. En tosin ruoki myöskään ulkomaalaisia ketjuja.
Asko on perustettu 1918 Lahdessa.
Hyvä että saivat monoa. Surkeampia tuotteita saa vain Ikeasta.
Mitäs jos lopetetaan ulkkarien hyysääminen, tänään. Rahojen lähettäminen ulkomaille, tänään. Sitten jatkossa valtion ja kuntien tehtävien ja väen karsiminen kovalla kädellä. Nämä nyt vain aluksi.
No ei auttanu vaikka just tilasin sieltä sohvan (joka kannettiin tänä aamuna taloon).
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on se työvoimapula kuten viimeiset 20 vuotta hoettu.
Se on hyvä uutinen kyllä nyt työttömäksi jääneille onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun hallitus peruu kaikki pienituloisia ja työläisiä kohtaan tekemänsä leikkaukset ja heikennykset, alan käyttää taas rahaa entiseen malliin.
Sama, eläkkeitä leikattu, inflaatio on neljässä vuodessa tehnyt ostovoimaan ison loven ja hallinto väittää että minä säästän. Ei minulla ole mistä säästää, eläkkeet on yhteensä verojen jälkeen alle 900€/kk. Tässä kuussa pelkät sähkölaskut lähes 800. Osa laskuista jää pakosta ensi kuulle ku syödäkkin pitäis...Eläkeläisten asumistukea ei saa koska tulorajat on lyöty niin mataliksi. Tällaista Okt. taloa pitäis asua taulukko nikkareiden mielestä alle 280€/kk. EI OLE ARVIO/TAULUKKO TÄTÄ PÄIVÄÄ...Sähkölaskut siis lähes kolme kertaa heidän arvioimien kokonais kulujen verran, muut laskut päälle ja mulla ei todellakaan oo mitään turhaa. Lämppärit oon pitänyt pienellä, mm. makkarin aamu lämpö on ollut alle 12 astetta, pahimpana pakkas yönä keittiön lämpö aamulla +3,5...Vuodentaitteessa tullut Petterin pieni viilaus vero prosenttiin oli kohdallani 6,5%. se ei mielestäni ole enää pieni viilaus! Ministereiltä kadonnut suhteellisuuden taju...Nyt höpötetään uusista eläkeleikkauksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asko on perustettu 1918 Lahdessa.
Aivan sama missä perustettu ja koska...omistajat voi olla nykyään aivan missä vaan maailmaa, ja toden näköisesti onkin!
Ostin tänään 7 euron moccha latten. Seuraavan ostan ehkä juhannuksen jälkeen. Jos mun ylimääräiset ostokset on tätä luokkaa, niin sohvahankinnoista tuskin kannattaa multa udella.