Miksi tuoda räyhäävä susikoira kävelypolulle,joka ei edes tottele omistajaansa
Ruissalon Saaronimessä taas harmittavainen tilanne juuri kivisillan kohdalla. Yritin kyllä väistää, mutta eihän siinä paljon tilaa ole. Omistaja koitti komentaa koiraa istumaan ja rauhoittumaan, mutta koira ei totellut alkuunkaan.
Kommentit (24)
Onko kävelypolullakin omistaja, ja miten se kävelypolku käyttäytyy, jos se ei tottele omistajaansa?
(tää olis täydellinen esimerkki tän aamun yhteen ketjuun, jossa kyseltiin kielioppivirheitä)
Kävelypolulle, joka ei tottele omistajaansa?
Persu pääsi peruskoulun läpi armovitosilla. Saatanan heikkoa ainesta olet, ap.
Kuulostaa aika villiltä tollanen tottelematon kävelypolku
Tyhmää tuoda tuollainen koira sinne.
Jokainen koira käyttäytyy joskus erilailla.
Oletko varma että se oli susikoira? Harvalla noita on.
Tarkoittanet saksanpaimenkoiraa.
Ja täytyyhän senkin päästä lenkille.
No nyt on kyllä kävelypolulla koulutus pahasti pielessä jos ei omistajaansa tottele.
Vierailija kirjoitti:
Joo ,pahoittelen tuota syntynyttä virhettä, Huomasin itsekin, mutta olin jo ehtinyt painaa lähetä palkkia. Asia lienee kuitenkin ymmärretty. Olen ikäihmisiä ja häiritsee nuo räyhäävät koirat. Eikö tuollaisille olis ulkoilutuspaikkaa muualla.
Irlanninsusikoirat on yleensä eppoisia, oletko varma että itse et tehnyt jotain joka sai koiran reagoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Jossain senkin pitää ulkoilla.
Se polkuhan ulkoilee aina. Lue koko aloitus uudelleen, joskohan sitten ymmärtäisit asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ,pahoittelen tuota syntynyttä virhettä, Huomasin itsekin, mutta olin jo ehtinyt painaa lähetä palkkia. Asia lienee kuitenkin ymmärretty. Olen ikäihmisiä ja häiritsee nuo räyhäävät koirat. Eikö tuollaisille olis ulkoilutuspaikkaa muualla.
Jos koira räyhää, taidat haista kuselta tms. ärsyttävältä. Pelotat koiraa. Monet eläimet pelkäävät miehiä. Satutko olemaan ns. mies?
Kouluttaa tuollainen koira tai ulkoiluttaa siellä missä ei ole ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koira räyhää, taidat haista kuselta tms. ärsyttävältä. Pelotat koiraa. Monet eläimet pelkäävät miehiä. Satutko olemaan ns. mies?
Kylläpä oli viisas kommentti . Kannatti kirjoitta
Itse olen kulkenut ihmisten ilmoilla tottelemattoman ja muilla haukkuvan koiran kanssa, ei tosin ollut susikoira vaan sekarotuinen, ihan vain siksi että koulutin sitä siitä tavasta pikkuhiljaa pois ja ihmisten ilmoille oli pakko mennä just sen takia.
Hävetti aina kun se räyhäsi eikä totellut, mutta jatkoin päättäväisesti ja nykyisin se kulkee todella kauniisti muiden ohi ihan sama minkä ohi kuljemme.
Luulenpa, että sitä kouluttajaa ei kaltaisesi ylimielisen ikäihmisen paheksuva olemus auta koiransa kanssa.
Olen jopa luopunut tuosta heti Ruissalon sillan jälkeen lähtevästä luontopolusta, koska siellä toistuvasti juoksenteli susikoira irtaallaa ja räyhäsi selän takana. No ei se enää rauhalliselta luontopolulta vaikuttanut.
Kuka sen kävelypolun sitten omistaa?