Miten te varhaiskasvatuksen henkilökunta kestätte vanhempien vaatimuksia ja valituksia?
Ihan jäätävää räkyttämistä ihan lähipiirinkin ihmisillä mitä heidän arvon pershedelmä saa ja ei saa tehdä ja mitä se saa syödä, vaikka ei ole edes allergioita! Ja olen itsekin äiti, mutta en tosiaan ole edes kehdannut vaatia sellaisia asioita mitä moni vaatii. Olen kiitollinen, että lapsellani on turvallinen hoitopaikka työpäivieni ajan. Ja meillä on hyvä päikky ja ihana osaava henkilökunta.
Kommentit (6)
Ei ole mitään kestämistä. Vaatimukset ja valitukset valuvat kuin vesi hanhen selästä. Ei minua niin kovasti kiinnosta mitä sieltä tulee, ei ylitä reaktiokynnystä. Se on sitä mitä se on. Ainahan siellä joku kimpoilee jostain nukkumisista, villasukista tai muista höpöhöpöistä. Antaa tulla vaan jos helpottaa, mutta ei se minuun mitenkään vaikuta.
Tarhantäti
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kestämistä. Vaatimukset ja valitukset valuvat kuin vesi hanhen selästä. Ei minua niin kovasti kiinnosta mitä sieltä tulee, ei ylitä reaktiokynnystä. Se on sitä mitä se on. Ainahan siellä joku kimpoilee jostain nukkumisista, villasukista tai muista höpöhöpöistä. Antaa tulla vaan jos helpottaa, mutta ei se minuun mitenkään vaikuta.
Tarhantäti
Tässä kysyttiin varhaiskasvattajien mielipiteitä eikä tarhantätien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarhantäti
Sama asia.
Itse en onneksi oo ollu ryhmässä vakkarina, missä lähes jokainen lapsi herää eri aikaan esim ensimmäinen nousee (ei nuku) 23min jälkeen, seuraava 30min, sitten 35min, sitten 45min jne. Kun en itse tällaseen edes suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarhantäti
Sama asia.
Kutsutko lääkäriäkin välskäriksi? Tai taksinkuljettajaa ajuriksi?
Nostan!