Niina Lahtisen kuppikoko järkyttää
Nyt on käynyt selväksi, että hän on aiemmin sullonut jättirintansa C85 kuppeihin, josta ne tietenkin ovat tursunneet joka puolelta ulos ja aiheuttaneet ties mitä surkastumisongelmia.
Nyt onkin selvinnyt, että hänen oikea kuppikokonsa on G80 eli paljon yli normaalien asteikoiden! Hän havainnollisti asiaa niin, että jo D koko vastaa melonia, mitä siis E, F ja lopulta G ovatkaan. Siis järkyttävää tissien alistamista. Jos on isot niiden pitää antaa leijua vapaasti! Eikö vain?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin voi tulla uutena, että kirjaimen edetessä ei tarkoita rinnan isonemista, vaan lähinnä isoa vartalonympärystä!
Esim jos laitat levee selkäiselle Paavo pesusienelle omenan kokoiset rinnat niin koko on suurinpiirtein 105P
Kirjaimen suureneminen (jos numero pysyy samana) nimenomaan tarkoittaa isompaa rintaa. Kirjain on suuri silloin, kun rinnanympärys (rintojen pulleimmalta kohdalta) on paljon isompi kuin rintakehän ympärys (rintojen alta). Kirjain on pieni, jos rinnanympärys on vain hieman isompi kuin rintakehän ympärys.
Jos leveäselkäpaavolle laittaa omenan kokoiset rinnat, niin koko on pikemminkin luokkaa 105B tai 105C, riippuu onko pieni suomalainen omena vai joku iso ranskalainen omena.
Koko riippuu myös liiveistä, materiaalista ym.
Jotkut D-koon liivit, mutta urheiluliiveissä suosin A ja B.
Triumph liivit mielestäni isoja normikokoon nähden.
Mulla koko 70F ja hedelmälaarista sopiva vertailukohta on greippi. Ei nämä mitkään jättimäiset ole, mutta kun olen lyhyt ja hoikka, niin olen kyllä aika "yläpainoinen".
Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin voi tulla uutena, että kirjaimen edetessä ei tarkoita rinnan isonemista, vaan lähinnä isoa vartalonympärystä!
Esim jos laitat levee selkäiselle Paavo pesusienelle omenan kokoiset rinnat niin koko on suurinpiirtein 105P
Kun kirjainkoko kasvaa niin rinnan koko kasvaa, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisaa, ihan piti mitata oma rinnanympärys rintojen alta (99cm) ja päältä (102cm). Miten sitten tapahtuu kupin valinta? M64
Laitetaan muistiin tuo rinnanympärys alta (99 cm) ja noiden kahden mitan erotus (3 cm). Sitten katsotaan täältä taulukoista lähimmät kokovastineet: https://www.merittabra.fi/Kokolaskuri
Sun koko on 100AA. Tosin jo AA-kupissa mittojen erotus on 11 cm, joten kun sulla se on 3 cm niin oikeastaan olet kaikkien kuppikokojen alapuolella ja todennäköisesti et juuri edes hyödy rintsikoista. Ellei sun manboobsit sitten heilu ikävän tuntuisesti liikkuessa. Jos tuollaista ongelmaa on niin kysy apua liivikaupan myyjiltä. Hyvinvarustetuissa kaupoissa saattaa olla jotain erikoiskokoja.
Kiitti, iso kivi putos sydämeltä
Katsokaa instasta irishbralady, siinä on hyviä esimerkkejä miltä ne koot oikeasti näyttää. Ja millainen ero on hyvin istuvat liivit oikean kokoiset vs huonosti istuvat väärän kokoiset
Vierailija kirjoitti:
T. Liivimyyjä
Eihän asia kokeilematta selviä, kun osa liivikupeista joustaa paljon ja toiset naiset vain tykkää tiukemmin puristavista kuten ilmeisesti Lahtiskakin.
Hirviniemen historian valossa on tainnut vaimon tissit tulleet puristelluiksi tunnottomiksi, jotkut miehet ei vaan osaa päästää irti.
Mua taas järkytti että Niina on vasta 46. Luulin 56.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat on jokaisen oma asia. Itse niitä voi kommentoida, mutta muut pitäkööt turpansa kiinni. Sitä paitsi rinnat on lasta varten, ei miestä. Hankkikaa ukot tutti/tuttipullo jota imeä ja stressipallo jota puristella.
Höpönpöppöä. Kuvitteletko, että tytöille kasvaa teini-iässä tissit vauvoja varten? Niillä on jo ennen sitä rinnoissa kaikki mitä imettämiseen tarvitaan. Se rintojen kasvu on nimenomaan miesten houkuttelua varten.
OLET IDIOOTTI.
Liiviliikkeissä liian usein suositaan tiukasti istuvaa kokoa, kun suurin osa suomalaisista naista haluaa mukavan liivin. Liiviä ei valita miehiä vaan itseä varten.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas järkytti että Niina on vasta 46. Luulin 56.
On vanhentunut, Aku on paremmin säilynyt
Huomasin että hän on lihonut joten rinnatkin ovat suurentuneet.
Nalli palaisi Ninan tötsien välissä alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Mulla koko 70F ja hedelmälaarista sopiva vertailukohta on greippi. Ei nämä mitkään jättimäiset ole, mutta kun olen lyhyt ja hoikka, niin olen kyllä aika "yläpainoinen".
Uuh, runko todellakin kunnossa :)
Vierailija kirjoitti:
Niinan munkkeja olis kiva leipoa
T: setämies
Onhan sillä mahdottoman iso alaelinkin.
Miksi tuon kuppikoon tulisi järkyttää? Ihan sopusuhtainen nainen ja ulkonäkökeskeisesti kirjoitan että isommatkin sopisivat mainiosti hänelle.