Niina Lahtisen kuppikoko järkyttää
Nyt on käynyt selväksi, että hän on aiemmin sullonut jättirintansa C85 kuppeihin, josta ne tietenkin ovat tursunneet joka puolelta ulos ja aiheuttaneet ties mitä surkastumisongelmia.
Nyt onkin selvinnyt, että hänen oikea kuppikokonsa on G80 eli paljon yli normaalien asteikoiden! Hän havainnollisti asiaa niin, että jo D koko vastaa melonia, mitä siis E, F ja lopulta G ovatkaan. Siis järkyttävää tissien alistamista. Jos on isot niiden pitää antaa leijua vapaasti! Eikö vain?
Kommentit (62)
Mulla on kuppikoko 95H ja kyllä nämä on isot. Olen reilusti ylipainoinen, mutta ennen kuin joku alkaa vinkumaan niin ympärys on oikein eikä ole liian kireä. Toivottavasti kuppikoko pienenee kun saan painoa enemmän pois. 15kg:n pudotus ei ainakaan tuonut mitään muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat on jokaisen oma asia. Itse niitä voi kommentoida, mutta muut pitäkööt turpansa kiinni. Sitä paitsi rinnat on lasta varten, ei miestä. Hankkikaa ukot tutti/tuttipullo jota imeä ja stressipallo jota puristella.
Tämä 👍
Vierailija kirjoitti:
Rinnat on jokaisen oma asia. Itse niitä voi kommentoida, mutta muut pitäkööt turpansa kiinni. Sitä paitsi rinnat on lasta varten, ei miestä. Hankkikaa ukot tutti/tuttipullo jota imeä ja stressipallo jota puristella.
Lahtinen tyrkyttää niitä ihan itse keskustelun kohteeksi, on vain kohteliasta liittyä keskusteluun mukaan
Onko Noronen oikeasti noin tyhmä, että luuli kokojen loppuvan D-kuppiin? Vai oliko tuo vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Höpönpöppöä. Kuvitteletko, että tytöille kasvaa teini-iässä tissit vauvoja varten? Niillä on jo ennen sitä rinnoissa kaikki mitä imettämiseen tarvitaan. Se rintojen kasvu on nimenomaan miesten houkuttelua varten.
Kiintoisaa, ihan piti mitata oma rinnanympärys rintojen alta (99cm) ja päältä (102cm). Miten sitten tapahtuu kupin valinta? M64
Miten jollekin voi tulla uutena, että kirjaimen edetessä ei tarkoita rinnan isonemista, vaan lähinnä isoa vartalonympärystä!
Esim jos laitat levee selkäiselle Paavo pesusienelle omenan kokoiset rinnat niin koko on suurinpiirtein 105P
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisaa, ihan piti mitata oma rinnanympärys rintojen alta (99cm) ja päältä (102cm). Miten sitten tapahtuu kupin valinta? M64
Riippuu siitä mitä laitat sisälle. Luumut, appelsiinit vai melonit?
change liiviliikkeessä myyjä kiikutti aivan liian kiristäviä, ympärysmitta, liivejä! Pidän siitä, että kuppikoko täsmää, mutta ympärysmitta ja olkapäillä ei saa kiristää! Pursotusta ja ikävä tunne kuin korsetissa, jos liian napakkaa ympärillä. Käytänkin nykyisin vain sloggin saumattomia tai edullisia, mutta hyviä urheilullisia saumattomia liivejä kevyttoppauksilla. Bueno tunne.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan miten tuo ympärys voi olla 80 hoikalla/normaalipainoisella naisella.
Hyvin voi olla, jos on laaja rintakehä ihan luuston puolesta.
Ja jos normaalipainoisena/hoikkana on laaja rintakehä, niin se saa vyötärön vastaavasti näyttämään kapeammalta, mikä saa ihmisen näyttämään hoikemmalta kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on ihan ihmeelliset (ja yleensä täysin virheelliset) mielikuvat miltä tissit näyttää kun ovat jotain tiettyä kirjainkokoa. Joku D ei todellakaan ole meloni edes isossa ympärysmitassa.
Mulla on G ja sekin olisi meloniksi vielä aika pieni :D
Aika pienet on kuppien erot, jos Lahtiskalla hyppäsi hetkessä C:stä G:n. Siis C, D, E, F, G
Mulla on sama koko 80G eivätkä rinnat niin kamalan isoilta edes tunnu, kai niihin on tottunut. Normaalipainoinen olen. Ketjusta päätellen miehillä ei ole mitään käsitystä ympärysmitoista ja kokomerkinnöistä ;) 80 ympärysmitta ei todellakaan ole iso mitta.
Mikähän tämänkin säälittävän kommentoijan älykkyysosamäärä on ?
Voi voi pientä tissivauva parkaa. Hylkäsikö emo?
Vierailija kirjoitti:
change liiviliikkeessä myyjä kiikutti aivan liian kiristäviä, ympärysmitta, liivejä! Pidän siitä, että kuppikoko täsmää, mutta ympärysmitta ja olkapäillä ei saa kiristää! Pursotusta ja ikävä tunne kuin korsetissa, jos liian napakkaa ympärillä. Käytänkin nykyisin vain sloggin saumattomia tai edullisia, mutta hyviä urheilullisia saumattomia liivejä kevyttoppauksilla. Bueno tunne.
Vähän aihee vierestä mulla, mutta mistä noita saa kun itsekin oon käyttänyt ja melkein joka paikasta loppu. Tai sitten etsin vääristä kaupoista.
Tekoälyltä kysyttyä
Rintaliivien kuppikoot eivät ole täysin standardoituja, mutta karkeita arvioita tilavuudesta millilitroina (ml tai cc) voidaan antaa. Yhden kuppikoon muutos (esim. C -> D) tarkoittaa usein noin 130150 ml:n eroa, mutta tämä riippuu myös ympärysmitasta.
Tässä on arvioita rintaliivien kuppien tilavuuksista:
A-kuppi: Noin 100200 ml (erittäin pieni/pieni).
B-kuppi: Noin 200300 ml.
C-kuppi: Noin 300400 ml.
D-kuppi: Noin 400500 ml.
E/DD-kuppi: Noin 500600 ml.
Tärkeää huomioitavaa tilavuudesta:
Sisarkoot: Kupin tilavuus muuttuu ympärysmitan mukaan. Esimerkiksi 75D:n kuppi on tilavuudeltaan sama kuin 80C tai 70E.
Rinnan muoto: Rintojen muoto vaikuttaa merkittävästi siihen, miten paljon tilaa kuppi tarvitsee, vaikka tilavuus olisi sama.
Valmistajakohtaiset erot: Koko 34D (UK/US) voi olla eri tilavuuksinen eri valmistajilla.
Keskiarvokoko: Tutkimusten mukaan yksi kuppikoko kasvaa keskimäärin noin 138 ml per askel.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan muistiin tuo rinnanympärys alta (99 cm) ja noiden kahden mitan erotus (3 cm). Sitten katsotaan täältä taulukoista lähimmät kokovastineet: https://www.merittabra.fi/Kokolaskuri
Sun koko on 100AA. Tosin jo AA-kupissa mittojen erotus on 11 cm, joten kun sulla se on 3 cm niin oikeastaan olet kaikkien kuppikokojen alapuolella ja todennäköisesti et juuri edes hyödy rintsikoista. Ellei sun manboobsit sitten heilu ikävän tuntuisesti liikkuessa. Jos tuollaista ongelmaa on niin kysy apua liivikaupan myyjiltä. Hyvinvarustetuissa kaupoissa saattaa olla jotain erikoiskokoja.
Minulla on D75 ja saan kuulla miehiltä isoista tisseistä. Olen muutrn siro ja pieni, jotrn minulla nämä näyttää kookkaille. Olen kyllä nähnyt kuvia muiden naisten d75-rinnoista ja kaikillq ne ei näytä isoille. Riippuu varmaan onko leveä rintakehä , joilloin osa kupeista tavallaan menee siihen. Itsellä on kapeahko rintakehä, jolloin rinnat ovat selkeästi ulkonevat.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tämä mittaustapa ei päde roikkuviin suuriin littanoihin.