Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikassa asuvat! Mitä mieltä tavan amerikkalaiset pulliaiset

Vierailija
09.02.2026 |

ovat tällä hetkellä Trumpin toiminnasta? Pitävätkö jotkut vielä järkiäijänä ja hyvä hyvä Maga vai millainen mielipide ihmisillä on presidentin toimista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä olin kolmisen viikkoa tulipunaisella rebublikaani alueella ja tapasin jonkin verrankin porukkaa joka häntä äänesti. Muutama juttu joka on hyvä ymmärtää: 

1: Siellä ei äänestetä henkilöä vaan puoluetta. Aina. Vaikka olisi han oikea simpanssi ehdokkaana, sitä äänestetään kunhan puolue on oikea. 

2. Uutisointi Euroopassa ei aina ole ihan neutraalia siitä touhusta siellä

Ja ei kukaan hänestä kyllä halunnut aloittaa mitään keskustelua... verotuksesta tms juteltiin ja huomattiin, että mä maksan vähemmän veroja täällä kun porukka siellä. Toki mä saan sillä verorahalla muutakin kuin ulkomailla tappelevat puolustusvoimat.

Vierailija
2/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni suunnittelevat muuttoa Kanadaan. Ja tämä on totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finland, Donald J Trump is our President now, just get over it!

Vähän vaikea, koska hän vaikuttaa äkkiväärältä ja vaikutukset leviää joka paikkaan. 

Ja miksi Trumppia ei saisi kritisoida? Ai niin koska hän on Trump. 

Vierailija
5/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi, amerikan suosituin somealusta.

Voi jumalauta hohhoijaa taas

Vierailija
6/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Its pretty good, we like it... I mean media is trying to make everything look much worse than it actually is, its all fake news, we fine. 

Yea i thought so also, where you from if i can ask?

Vierailija
7/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its pretty good, we like it... I mean media is trying to make everything look much worse than it actually is, its all fake news, we fine

Vierailija
8/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä mielillä ollaan! Hän toteuttaa vaalilupauksiaan. 

Vierailija
9/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemat ihmiset tykkäävät ja somessa seuraamani tyypit. Suomen media antaa vähä ykspuoleisen kuvan

Vierailija
10/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisistä ja omista tarpeista. Ajatteleeko vain omaa hyötyä vai usa hyötyä kokonaisuudessaan? En oo tutkinut Trumpin vaikutuksia usa tilanteeseen. On kuitenkin asioita saanut aikaan ja ilmeisesti pörssitkin tykännyt ihan hyvin. Kansainvälinen maine ja siitä johtuvat asiat, asia erikseen.

Vierailija
11/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Its pretty good, we like it... I mean media is trying to make everything look much worse than it actually is, its all fake news, we fine

Nice to know

Vierailija
12/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi, amerikan suosituin somealusta.

Voi jumalauta hohhoijaa taas

ja yksikään vastaaja ei ole edes unissaan ollut Usa.ssa

Vierailija
13/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljainen on nykyää entinen läheinen maga-ystävä. Asuu nyt Suomessa. Henkilö oli melkoinen Gates-fani myös mutta nyt ei paljoa inahda enää mistään.... jaa eli en voi oikein kertoa mitä mieltä ovat, koska en ole juurikaan enää tekemisissä, ja jos tavataan niin MAGAympaskaa-levy ei enää soi.

Jumaleissön mitä aivopesua tulikaan kuultua!! Ei ollut Gateksella mitään tekemistä koronan kaa ei, eikä rokotteilla.  Tämä henkilö tiesi että Trump oli ollut "lennoilla" mutta se oli outoa se (10 vuotta sitten), että mitään pahaa tämä fakta ei osoittanut. Korkeintaan nähnyt jonkun kabareen missä vähäpukeisia nuoria naisia. 

Vierailija
14/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemat ihmiset tykkäävät ja somessa seuraamani tyypit. Suomen media antaa vähä ykspuoleisen kuvan

Joku suomalainen puhui kuinka hän on helpottunut koska hänen naapurusto on muuttunut turvallisemmaksi Trumpin ansiosta

Vierailija
15/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kaikki aina suunnittelee mutta ei toteuta.

Jänniä tällaiset utelut, että mitä mieltä kansa on. Kun sitä varten on vaalit, joissa äänestää joku 140 miljoonaa ihmistä. 

Ei siinä ole mitään "minä ja mun ystävät ja koko 1000 asukkaan kylä ollaan tätä mieltä" takaporttia. 

Aina sitä voi kerätä ympärilleen samanmielisten kuplan ja sanoa, että yksikään ei äänestä Trumpia. Osa kuitenkin äänestää, sillä jos on vaalisalaisuus ilman poliittista painostamista, niin voi kertoa oikean mielipiteensä ilman painostusta.

Vierailija
16/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kaikki aina suunnittelee mutta ei toteuta.

Jänniä tällaiset utelut, että mitä mieltä kansa on. Kun sitä varten on vaalit, joissa äänestää joku 140 miljoonaa ihmistä. 

Ei siinä ole mitään "minä ja mun ystävät ja koko 1000 asukkaan kylä ollaan tätä mieltä" takaporttia. 

Aina sitä voi kerätä ympärilleen samanmielisten kuplan ja sanoa, että yksikään ei äänestä Trumpia. Osa kuitenkin äänestää, sillä jos on vaalisalaisuus ilman poliittista painostamista, niin voi kertoa oikean mielipiteensä ilman painostusta.

Pitkä aika seuraaviin usan pressa-vaaleihin.

Vierailija
17/17 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma amerikkalainen appiukkoni kysyy puhelussa aina ensimmäisenä mitä Trumpista kerrotaan Suomessa ja häpeää tätä yli kaiken. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi