Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivaimojen malli tulee Usasta

Vierailija
09.02.2026 |

Olen tykästynyt kotivaimojen blogeihin. Luin USAn äärifundamentaaliaineksrn kotivaimoista. Nämä ovat miehen johdon alla. Ei omaa uraa. Kaunis säädyllimen pitkä mekko. Pää peitetty kirkossa. Mies päättää kaiken. Jopa äänioikeutta ehdotettu pois. Mies äänestää vain. Ihan hurjia juttuja. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaahan esim ajaa suomessa Ida Bois.

Vierailija
2/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi keskiluokka siellä ei edusta suurinta osaa edes amerikkalaisista saati pohjoismaalaisista tai eurooppalaisista. 

Kyse on persujen ja muiden ressukkamiesten seksifantasiasta, jossa nainen on täysin alisteinen, myös taloudellisesti heidän armoillaan.

Tosin USA:ssa osataan tehdä kieroja avioehtoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida  ois on huippu nainen ja toteuttaa Raamattua. Naisen paikka on kotona. Mies päättää ja vaimo auttaa.  Nainen on kuukautisten orja eikä kykene työhön silloin. Kotona pärjää.

Vierailija
4/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit on maana täysin perseestä. Ei sieltä tule mitään hyvää tai arvokasta.

Vierailija
5/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tradwife-influensserit tosin tekee sitä omaa uraa ja tienaa rahaa olemalla tradwife-influenssereita, eli eivät elä niin kuin opettavat 🙄. 

Vierailija
6/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Amer kotivaimo ideoita ja luin blogeja. Kotivaimon koti on kaunis. Ida ottaa mallia ja kuvaa itseään pitkässä Melissa joskus huivi päässä lapsen kanssa. Ihana idylli;  Lapset heräilee vähitellen kouluun. Munat ja tee tuoksuvat. Lauri juo teetä ja lukee Raamattua. Näin hän kuvaa talviaamua. Jotenkin ihanaa. 

Olen itse työ äiti kun mies työtön. Idyllinen meistä kaukana. Raamatullinen nainen on Ida

Vierailija
7/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisakin on kokoajan esillä

Vierailija
8/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaimo on miehen turvassa. Jos oma ura pielessä voi jäädä kotiin.

Vierailija
9/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ida  ois on huippu nainen ja toteuttaa Raamattua. Naisen paikka on kotona. Mies päättää ja vaimo auttaa.  Nainen on kuukautisten orja eikä kykene työhön silloin. Kotona pärjää.

Suomessa naiset yleensä tekevät töitä oli kuukautiset tai ei, vain joillakin harvoilla kuukautiskivut on niin pahat ettei pysty työntekoon. Itselläni ei edes ole kuukautisia minipillereiden takia. 

Vierailija
10/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kotivaimo tekee kun lapset isoja ja kuukautiset loppuvat eikä saa enää lapsia? Kuka elttää

Vierailija
11/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotivaimo on miehen turvassa. Jos oma ura pielessä voi jäädä kotiin.

Turvassa? Mies vaihtaa nuorempaan, niin kotona olleella vaimolla ei ole edes omaa työpaikkaa josta saisi elämiseen rahaa.

Vierailija
12/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista elää ihan normaaliarkea, tekee duunia, urheilee, hoitaa lapset ja kodin samalla kun vuotaa verta ja kärsii krampeista jotka saisivat raavaan miehen ulvomaan tuskasta.... 

Vierailija
13/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kotivaimo tekee kun lapset isoja ja kuukautiset loppuvat eikä saa enää lapsia? Kuka elttää

Sit voi kuolla pois.

Vierailija
14/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidan blogit on idyllisiä mutta matkittu. "Lauri lukee Raamattua kahviydässä. Munat ja karjalanpiirakat tuoksuvat." Minäkin lue lehteä pöydässä ja munat ja karjalanpiirakat tuoksuvat. Vaikka menen töihin

Vierailija
15/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin oli kotivaimoja vielä omassa nuoruudessani, oikeastaan harvat äidit kävivät töissä ja he olivat kyllä sitten vähän rikkaampia ja palkkasivat maalta piian hoitamaan kotiaan ja lapsia.

Vierailija
16/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen kotiäideille?

Vierailija
17/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä manner-Euroopassa on kotiäitiys ollut ihan tavallista, samoin lapsuudessani 1960-luvulla.

Vierailija
18/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse Idan tavoin kotiäiti. Olen kalvinisti. Meillä äitiys on kunniassa ja mieheni arvostaaminua.  Mies päättää viime kädessä mm asuinpaikan ja lasten määrän. Kannatamme Trumpin arvoja.

Vierailija
19/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 60-luvun alussa. Äitini, äitini äiti ja äidinäidinäiti kaikki kävivät töissä ja jäivät aikanaan itse ansaitsemalleen eläkkeelle. Mieheni kuoli jo lasten ollessa pieniä. Olisi ollut kyllä aika onnetonta, jos ei itsellä olisi tuolloin ollut omaa uraa. Ei Suomessa ole tuollaista älytöntä tradwife- perinnettä ollut koskaan. Maatilojen emännät toki olivat kotona, mutta heillä oli työpaikka tilalla. 

Vierailija
20/41 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on todella katkeria kun ei voi olla kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä