Ellen Jokunnas, adoptiolapsi, miehen hermot lujilla
Pakko sanoa, ettei ole vähäsimmässäkään määrin yllätys: Jari Rask on alkanut saada raivareita adoptiolapsen tekemisten varjolla. Odotti(vat) liian helppoa vieraan lapsen kasvattamista? Olen pahoillani, mutta huonolta näyttää. Tyypillistä olisi, että mies lähtisi, kun lapsen kanssa eläminen käy liian raskaaksi. RASKaaksi. Toivon heille nyt läheisiltä apua ja tukea.
Olen aina ajatellut, että lapsettomien elämä on jotenkin liian yksinkertaista. Paineista eivät tiedä mitään. Vaikka onhan heilläkin omat paineensa.
Kommentit (33)
Ei käy katteeksi ukkoa. En myöskään jaksaisi juosta emännän surrealististen unelmien perässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy katteeksi ukkoa. En myöskään jaksaisi juosta emännän surrealististen unelmien perässä.
Minä en jaksaisi juosta tuon emännän saatikka sen unelmien perässä. Näyttäis edes tissit.
Onhan näitä muitakin adoptioperheitä, joissa äidillä ja adoptiopojalla on vähän twisted suhde, ja aviomies lähtee kävelemään. Itse tiedän 2 lähipiiristä.
Hah hah, nyt olen vahingoniloinen...
On aina iso riski kun adoptiolapsi on noin vanha tullessaan perheeseen. Millainen varhaislapsuus sillä on ollut?
Tuon ikäinen mies alkaa muutenkin ukkoontua ja saa hepuleita ilman lapsiakin.
Mielellään kuulisin myös Jarin version asiasta ennen kuin tuomitsen ketään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä muitakin adoptioperheitä, joissa äidillä ja adoptiopojalla on vähän twisted suhde, ja aviomies lähtee kävelemään. Itse tiedän 2 lähipiiristä.
Tiedän yhden perheen, tosin siinä nainen lähti värillisten adoptiolasten kanssa ja on uuden miehen kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, nyt olen vahingoniloinen...
Törkeä olet. Ovat kärsineet lapsettomuudesta, ja ikääkin jo on. Nyt sitten uupuvat, tai mies uupuu. Toivottavasti saavat voimia, lapsen vuoksi.
nyt sitten värillinen mies kehiin. näyttää 'aidolta' perheeltä . :D
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen mies alkaa muutenkin ukkoontua ja saa hepuleita ilman lapsiakin.
Niin totta! Tapailin hetken aikaa 50+ miestä ja aina oli joku kiukkukohtaus. En enää jaksanut ja eikä seksikään häntä piristänyt. Epäseksikästä kiukkuraivarit.
Eiköhän he saa adoptiojärjestöstä apua. Perheellistyminen vie aikaa. Kriisejä tulee.
Miksi keksit ja kirjoittelet valheita tänne?
Miehilläkin on vaihdevuodet ja silloin pinna on kireellä.
Siis missä tätä asiaa on julkisuuteen tuotu ja miten?
Eikö tuolla lapsella ole mitään yksityisyyden suojaa?
Kai otsikossa piti olla Jokikunnas. Kiinnostava aihe,.
Ei kokemusta adoptiosta, en aio viisastella.
Olisi hyvä, jos kokeneet voisivat kirjoittaa aiheesta rakentavasti.