Naisten taksi
Taksi vain naisille ja lapsille. Loistavaa, toivottavasti rantautuu koko Suomen alueelle.
Äijät on tietty kiukutelleet ja uhonneet. Ja nyt on kaksimieliset törkeydet aloitettu.
Käytös kertoo vain sen, että tällaista toimintaa tarvitaan .
Mitä mieltä sinä olet?
Kommentit (1617)
Miksiköhän taksiala on muuttunut niin lyhyessä ajassa yhdestä luotetuimmista aloista sellaiseksi, että naisten on käytettävä omia taksipalveluita taatakseen turvallisuutensa? Mikä ihme taksikuskikulttuurissa on muuttunut näin radikaalisti?
"Naisten taksi" on erottautumiskeino. Sille ei ole varsinaista tarvetta Suomessa. Mielenkiintoista kuulla vuoden päästä miten business on pyörinyt.
Tasa-arvoinen kehitys kehittyy. Uimahallitkin yhdistää pesutilat ja vessat. Onkohan naisten taksi edes laillinen.
Ensin omat uimahallivuorot vain musliminaisille, nyt oma taksi naisille, maassa, joka on ollut kuuluisa miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta. Mitä seuraavaksi? Kenties lisää rahaa kotoutumiseen?
Mun mielestä loistava idea. En ole miesvihaaja, mutta ihan liikaa tapahtunut näitä taksihulluja.
Minä en uskolla nousta taksiin, en ole uskoltanut vuosiin
Vierailija kirjoitti:
Se, että Suomeen on nyt perustettu vain naisille tarkoitettu ns. turvallinen taksipalvelu ei ole ollenkaan hyvä asia. Se ei poista ongelmaa, vaan antaa sille varsinaiselle ongelmalle hyväksynnän olla edelleen olemassa.
Kun lainsäätäjät ei tee mitään, naiset ovat itse ryhtyneet toimiin ratkaistakseen omaan turvallisuuteensa kohdistuvan uhan niillä keinoin, jotka heillä on käytettävissä.
Tämön tuo näkyvyyttä ongelmalle ja lisää painetta lainsäätäjille puuttua taksien turvallisuusongelmaan.
Mitäköhän saavutettaisiin, jos miehet itse ryhtyisivät pontevasti toimeen miesten väkivaltaisuuden vähentämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
"Onhan ravintoloillakin oikeus hetutarkistukseen. Ei tämä juurikaan siitä poikkea."
Ravintolalla on oikeus ja velvollisuus hetutarkistukseen, jos siellä on alkoholimyyntiä. Taksikyydin yhteydessä ei ole tarpeen eikä laillistakaan suorittaa henkilötarkistusta.
Ravintoloilla ei kuitenkaan ole velvollisuutta ylläpitää keinotekoisia yli 18v. ikärajoja. Niiden osalta toiminta vertautuu täysin takseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Suomeen on nyt perustettu vain naisille tarkoitettu ns. turvallinen taksipalvelu ei ole ollenkaan hyvä asia. Se ei poista ongelmaa, vaan antaa sille varsinaiselle ongelmalle hyväksynnän olla edelleen olemassa.
Kun lainsäätäjät ei tee mitään, naiset ovat itse ryhtyneet toimiin ratkaistakseen omaan turvallisuuteensa kohdistuvan uhan niillä keinoin, jotka heillä on käytettävissä.
Tämön tuo näkyvyyttä ongelmalle ja lisää painetta lainsäätäjille puuttua taksien turvallisuusongelmaan.
Mitäköhän saavutettaisiin, jos miehet itse ryhtyisivät pontevasti toimeen miesten väkivaltaisuuden vähentämiseksi?
Osaisitko antaa naisen määritelmän ja sukupuolten lukumäärän, niin olisit uskottavampi?
LUE KETJU, STANAN JANKKAAJA.SE ON SELITETTY SINULLE SEN SATA KERTAA.HUOMAISIT SEN, JOS MALTTAISIT EDES HETKEN OLLA ÖYHÖTTÄMÄTTÄ OMIASI!
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko naisten taksi on outo. Turhaa sukupuolten erottelua. Mikäli naiset kokee turvattomuutta niin järkevintä olisi perustaa valkoihoisten taksi jolla voisi kulkea miehet, naiset, tytöt ja pojat.
Sinulta on mennyt pointti kokonaan ohi. Tuo valkoihoisten taksi olisi jo laiton.
Vierailija kirjoitti:
"Naisten taksi" on erottautumiskeino. Sille ei ole varsinaista tarvetta Suomessa. Mielenkiintoista kuulla vuoden päästä miten business on pyörinyt.
Ennakkotietojen mukaan sille ON tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeillekin on tarvetta, mutta niiden myynti on silti laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotain vastuuta ja itsereflektiota kannattamasi politiikan ja äänestyskäyttäytymisesi seurauksista, vihervassu. Mitäköhän saavutettaisiin, jos vihervassut alkavat vihdoin kantaa vastu
Vihervasemmiston kannatus (vihreät + vasemmistoliitto) on niin pientä, ettet voi siitä mitenkään syyllistää kaikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen tarpeen on aiheuttaa ja mistä asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeillekin on tarvetta, mutta niiden myynti on silti laitonta.
Kuinka typerä pitää olla, että vertaa huumeita takseihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen tarpeen on aiheuttaa ja mistä asti?
Et siis juurikaan ole lukenut ketjun kommentteja, öyhötät vaan omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko naisten taksi on outo. Turhaa sukupuolten erottelua. Mikäli naiset kokee turvattomuutta niin järkevintä olisi perustaa valkoihoisten taksi jolla voisi kulkea miehet, naiset, tytöt ja pojat.
Sinulta on mennyt pointti kokonaan ohi. Tuo valkoihoisten taksi olisi jo laiton.
Jos ihonvärin perusteella syrjiminen on laitonta, niin miksei sukupuolen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisitko antaa naisen määritelmän ja sukupuolten lukumäärän, niin olisit uskottavampi?
LUE KETJU, STANAN JANKKA
Nyt on vakuuttavaa ajoa, kun laittaa capslockia :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihonvärin perusteella syrjiminen on laitonta, niin miksei sukupuolen?
Naisten taksi ei syrji, koska ASIAKAS valitsee kyydin. On vaikea kuvitella, miten asia valkoisten taksissa järjestettäisiin.