Maanteiden matelijat
Siirtykää julkisiin. 80 rajoituksella 60 vauhtia. Olette vaarallisia.
Kommentit (21)
Sähkärikuskit nuo nykyajan karavaanarit ja tien tukot, pitää hissutella ettei range lopu !
Liukkaalla ja kaarevanla tiellä ihan järkevää edetä hitaasti?
Minä saan ajaa juurikin niin hitaasti kun turvalliselta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Jää kotiin jos ajaminen pelottaa.
Alinopeudesta sakot ja kortti pois.
Ja sitten kun ohituskaista ja 100 rajoitus alkaa niin 120 mittarissa et pääse edes rinnalle :D
En halua ajaa jonkun perässä jonka vauhti sahaa edestakaisin. Joku juoppo tai narkkari voi tehdä mitä tahansa.
Ohi vaan ja mahdollisimman nopeasti. Vaarallisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Sähkärikuskit nuo nykyajan karavaanarit ja tien tukot, pitää hissutella ettei range lopu !
Sähköautoilijoilta pitäisi kieltää pääsy maanteille kokonaan. Ajelkoot taajamissa niinkuin sähköpotkulautailijatkin.
Vierailija kirjoitti:
Et saa. Tieliikennelaki:
Aiheeton hitaus (20 ): Ajoneuvoa ei saa ajaa aiheettoman hitaasti eikä tarpeettomasti äkkiä jarruttamalla.
Liikenteen vaarantaminen/haittaaminen (3 ): Liikennettä ei saa tarpeettomasti estää tai haitata. Tämä koskee myös alinopeutta.
Jeee, mun sähkövatkin kiihtyy 0-100 km/h 3s ja huiput 300km/h, mutta silti ajan motarilla kesäkelilläkin kahdeksaakymppiä 120km/h alueella. Voima se on kun jyllää.
Jos roikut perässä, koska muka ajan alinopeutta tippuu kyyti 20 pinnaa alemmaksi ihan vaan vizzuiluna sulle..
Ruokakauppaan körrätään kaikessa rauhassa niin hitaasti kuin ikinä haluataan täysin välinpitämättömänä siitä, että ollaan tientukkona. Kaupassa sitten raivotaan, kun edessäolevalla ei ole maksukortti valmiina kädessä ja maksamiseen menee melkein sekunti liian kauan.
Vierailija kirjoitti:
Jos roikut perässä, koska muka ajan alinopeutta tippuu kyyti 20 pinnaa alemmaksi ihan vaan vizzuiluna sulle..
Julkiset sopivat juurikin sinulle. Olet vaarallinen kuski.
Jos keli on huono, niin itse saatan ajaa jotain 10-20km/h rajoitusta hitaammin, mutta silloin päästän kyllä muita autoilijoita ohi menemällä bussipysäkille, jotten aiheuta letkoja.
Näyttää pahimmat tukot ajavan tojotalla.
Käsittämättömintä on kuskit jotka ajaa alinopeutta 80 km/h alueella ja ylinopeutta kun taajama-alue ja 50 km/h rajoitus alkaa. Köröttävät menemään jotain 60-70 km/h tienoilla välittämättä nopeusrajoituksista. Näille toivoo aina että poliisit osuis kohdalle taajamassa antamaan sakot.
Kortti pois nutaajilta. Menis vaikka kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömintä on kuskit jotka ajaa alinopeutta 80 km/h alueella ja ylinopeutta kun taajama-alue ja 50 km/h rajoitus alkaa. Köröttävät menemään jotain 60-70 km/h tienoilla välittämättä nopeusrajoituksista. Näille toivoo aina että poliisit osuis kohdalle taajamassa antamaan sakot.
Ns. tasanopeus"kuljettajat"
Mä matelen kävelyvauhtia 😁